شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱

انتخابات روسیاهی بزرگی برای سران فتنه بود

دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب: 293293
۲۴خردادماه و خلق حماسه ان دارای چند نکته ظریف بود که باید به آن پرداخته شود اولاً انکه این انتخاب را دولتی برگزار کرد که انتخاب ریاست جمهوری دهم را برگزار کرد این انتخاب را دولتی برگزار کرد که سران فتنه و بعضی آن را متهم به تقلب کرده بودند.
به گزارش جهان، سلیمانی در گفت وگو با صابرنیوز درباره اینکه این انتخابات یک رو سیاهی برای فتنه گران بود، اظهار داشت: انتخاب ریاست جمهوری یازدهم به نوعی یک روسیاهی برای سران فتنه و خط بطلان به ساده انگاری های آنان بودو این انتخابات برای چندمین بار ثابت کرد که انتخابات در ایران سالم برگزار می شود و الحمدالله مردم با هر رای خود که وارد صندوق های رای می شد رای به نظام مقدس جمهوری اسلامی می داند و موجب بالندگی و رشد یبیشتر کشور در مسیر پیشرفت شدند.

وزیر سابق ارتباطات درباره خلق حماسه سیاسی گفت: ۲۴خردادماه و خلق حماسه ان دارای چند نکته ظریف بود که باید به آن پرداخته شود اولاً انکه این انتخاب را دولتی برگزار کرد که انتخاب ریاست جمهوری دهم را برگزار کرد این انتخاب را دولتی برگزار کرد که سران فتنه و بعضی آن را متهم به تقلب کرده بودند.


عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در ادامه گفت وگوی خود با صابرنیوز این گونه بیان داشت: آقای روحانی با حدود ۲۵۰ هزار رای توانستند در همان مرحله اول پیروز شوند که این نشان دقت مسئولین ذیربط است و در این مسئله به علت پائین بودن حد نصاب هیچ کس اعتراضی نکرد و کاندیداهای دیگر شکایت و یا اعتراضی نکردند که این نشان ظرفیت بالای اصوالگرایان است، اما در انتخابات گذشته فاصله رأی آقای احمدی نژاد ۴میلیون بیشتر از حد نصاب بود و به روشنی مشخص بود که امکان اینکه رای ها به زیر حدنصاب با آن تفاوت آرا برسد نیست اما آقایان شروع به اعتراضات کردند و در مقابل نظام قرار گرفتند.

وی گفت: همان طور که مقام معظم رهبری فرموده بودند مردم در روز ۲۴ خرداد حماسه سیاسی رقم زدند. تحقق حماسه سیاسی بیشتر بر عهده مردم بود و مردم با حضور خود پای صندوق های رأی این حماسه را رقم زدند. حال دولت منتخب باید در تلاش خلق حماسه اقتصادی باشد زیرا خلق حماسه اقتصادی را مدیران اجرایی بیشتر بر عهده دارند و دولت منتخب برای تحقق این مهم باید تلاش کنند تا مشکلات معیشت مردم و بی کاری در جامعه ریشه کن شود و دولت آقای دکتر روحانی باید در زمین هاقتصاد فعایت های گسترده انجام دهد.

سلیمانی در پایان گفتگوی خود با صابرنیوز اظهار داشت: آقای دکتر روحانی باید برای حل مشکلات، اراده دولت خود را نشان دهد تا با تعامل با مجلس شورای اسلامی مشکلات را رفع و رجوع کند. آقای دکتر روحانی همانگونه که کلید اقتصاد را فرموده در دست دارد باید بداند که نباید کلید گم شود آن کلید باید مشکلات را حل کند و نباید باعث تنش و حاشیه شود و همچنین در دولت یازدهم اصلاح طلبان افراطی و مبتکران ریخت و پاش نباید باشند زیرا دولت بایدبه فکر حل معضلات و مشکلات باشد و در صورتی که چنین افرادی حضور داشته باشند، مشکلات و معظلات حل نخواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *