شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

شرکت کسری ارائه دهنده انواع جاروبرقی نظافتی

سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب: 873428
در سال‌های اخیر، به علت افزایش نیاز صنایع مختلف به انواع جاروبرقی‌های نظافتی، با تنوع بسیار زیادی از این وسایل روبه‌رو هستیم که هر کدام وظایف و نیازهای مختلفی را برآورده می‌کنند.

جاروبرقی های خانگی و جاروبرقی های صنعتی در تمیز نگه داشتن محیط زندگی و کار ما اهمیت بسیار زیادی دارند.

شرکت کسری ارائه دهنده انواع جاروبرقی نظافتی است که دارای بیش از ۲۵ سال تجربه در این صنعت نیز هست.

این شرکت با مدیریت مهندس محمد آشنایی، مجموعه‌ای از انواع جاروبرقی‌ها را با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و با کیفیت بالا تولید می‌کند.

همچنین، با توجه به استفاده از نرم‌افزارهای مهندسی و طراحی قطعات منحصر به فرد، جاروبرقی‌های کسری به عنوان بهترین گزینه‌ در بازار داخلی و خارجی شناخته می‌شوند.

 با توجه به اهمیت شرکت کسری ارائه دهنده انواع جاروبرقی نظافتی، در این مقاله، به بررسی این شرکت و همچنین انواع مختلف جاروبرقی های نظافتی و کاربردهای آن‌ها را خواهیم پرداخت.


 

انواع جاروبرقی نظافتی


همان طور که در ابتدای متن ذکر شد، انواع مختلفی از جاروبرقی‌های نظافتی وجود دارند که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در ادامه متن به بررسی برخی از انواع آن‌ها خواهیم پرداخت.

برای تهیه هر یک از این وسایل می‌توانید از محصولات شرکت کسری ارائه دهنده انواع جاروبرقی نظافتی بهره‌مند شوید.
 

جاروبرقی مرکزی


جاروبرقی مرکزی، یکی از پیشرفت‌های نوین در حوزه تجهیزات نظافتی است که به واسطه ویژگی‌های منحصربه‌فردش، به عنوان یک انتخاب بسیار مناسب برای نظافت خانه‌ها در نظر گرفته می‌شود.

این محصول دارای یک موتور قدرتمند است که در خارج از ساختمان‌های اداری یا مسکونی نصب می‌شود و به همین علت نیز آلودگی صوتی بسیار کمتری تولید می‌کند.

 واضح است که این محصولات نیازی به جابجایی ندارند؛ بنابراین مصرف کنندگان می‌توانند آن‌ها را در مکان‌های مختلفی از جمله پشت بام، بالکن، تراس و حتی زیر زمین نصب کنند.

این جاروبرقی‌ها با دسته‌بندی‌های متنوع شامل استاندارد، دلوکس و بی‌سیم، ویژگی‌های متنوعی را برای استفاده کاربران ارائه می‌دهند و به عنوان یک ابزار حیاتی در خانه‌های مدرن به شمار می‌روند.

به منظور دریافت اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت جاروبرقی مرکزی می‌توانید از وبسایت رسمی شرکت کسری ارائه دهنده انواع جاروبرقی نظافتی دیدن فرمایید.
 

جاروبرقی کارواشی


جاروبرقی کارواشی، یک نوع ابزار صنعتی آب و خاک است که معمولاً برای تمیز کردن فضای داخلی و خارجی خودروها به کار می‌رود.

این جاروبرقی با قدرت مکش بالا، قادر است کثیفی‌ها و لکه‌های مختلف را به طور کامل از سطوح خودرو و صندلی‌ها حذف کند.

 یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این جاروبرقی این است که موتور آن با تماس مستقیم با آب یا مواد شوینده خراب نمی‌شود؛ زیرا ساختار آن به گونه‌ای طراحی شده است که از ورود آب به داخل موتور آن جلوگیری کند.

همچنین، این ابزارها دارای دوام و مقاومت نسبتا بالایی هستند و می‌توانند به مدت زمان بسیار طولانی مورد استفاده قرار بگیرند.

 به منظور تهیه این محصول با کیفیت می‌توانید از خدمات شرکت کسری ارائه دهنده انواع جاروبرقی نظافتی، بهره‌مند شوید و همچنین از طریق وبسایت این شرکت از قیمت جاروبرقی کارواشی مطلع شوید.
 

 

جاروبرقی خاک


جاروبرقی خاک، به عنوان یکی از مهم‌ترین ابزارها در صنایع نظافت برای از بین بردن گرد و غبار و خاک از سطوح مختلف شناخته می‌شود که در صنایع مختلفی همچون نجاری، فلزکاری و... کاربرد دارد.

این محصول دارای دو نوع مختلف شامل دو موتوره و سه موتوره است، که حداکثر قدرت موتور آن‌ها به ترتیب ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ وات است.

این ابزارها می‌توانند برای مساحت‌های بزرگی همچون ۱۰۰ تا ۲۵۰ مترمربع نیز مورد استفاده قرار بگیرند.

مخزن مدل دو موتوره دارای حجمی با اندازه ۵۰ لیتر است، در حالی که مدل سه موتوره دارای مخزنی با ظرفیت بیشتر از ۵۰ لیتر است و به دلیل استفاده از میکروفیلتر، برای جمع‌آوری ذرات ریز نیز بسیار مناسب است.
 

جاروبرقی صنعتی


علاوه‌بر موارد ذکر شده، نوع دیگری از انواع جاروبرقی با عنوان جاروبرقی صنعتی وجود دارد که برای پاکسازی مکان‌های صنعتی و نیمه صنعتی طراحی و تولید می‌شود و قابلیت از بین بردن هرگونه آلودگی و زباله را دارند.

این ابزارها با در نظر گرفتن نیازهای کارخانه‌ها و محیط‌های صنعتی طراحی شده‌اند و معمولاً دارای قدرت مکش بسیار بالا و مخزن‌هایی با ظرفیت بسیار زیاد هستند.

جاروبرقی‌های صنعتی بسته به نوع آلودگی و نیازهای مکان دارای انواع مختلفی بر اساس تعداد موتور، قدرت مکش و سایر ویژگی‌ها هستند.

این ابزارها با ایجاد خلا داخل محفظه‌ی خود، آلودگی و زباله‌ها را جذب کرده و با استفاده از فشار هوای متفاوت، آن‌ها را داخل مخزن حبس می‌کنند.

بنابراین، این وسیله نه تنها برای پاکسازی بلکه برای جابه‌جایی مواد نیز می‌تواند در صنایع مختلف مورد استفاده قرار بگیرد.

به منظور دریافت اطلاعات بیشتر و دیدن محصولات مشابه می‌توانید به وبسایت شرکت کسری ارائه دهنده انواع جاروبرقی نظافتی، مراجعه کنید.
 

جاروبرقی نیمه صنعتی


جاروبرقی نیمه صنعتی نیز نوع دیگری از این محصولات است که با موتوری قدرتمند و مخزن‌های کوچکتری نسبت به جاروبرقی‌های صنعتی عرضه می‌شود.

این ابزار این قابلیت را دارد که بدون آسیب دیدن برای مدت زمان طولانی روشن بماند.

همچنین این محصول به دلیل نحوه کارکرد خود، نیازی به بسیاری از لوازم جانبی همچون لوله‌های تلسکوپی نداردد.

این جاروبرقی‌ها اکثراً دارای پارویی ساده و بدون مجموعه سیم جمع‌کن هستند.

همچنین، تجهیزات آن‌ها معمولاً ظاهری ساده دارند و مدل مخزن آن‌ها شبیه یک سطل است.

برای مشاهده محصولات این چنینی نیز می‌توانید از محصولات شرکت کسری ارائه دهنده انواع جاروبرقی نظافتی، دیدن فرمایید.
 

 

شرکت کسری ارائه دهنده انواع جاروبرقی نظافتی


با توجه به موارد ذکر شده، مشخص است که جاروبرقی‌های نظافتی جزئی جدانشدنی از بسیاری از صنایع هستند.

بنابراین روز به روز نیاز صنایع مختلف به شرکت‌های تولید کننده این محصولات افزایش میابد. شرکت کسری، با بیش از ۲۵ سال تجربه در صنعت جاروبرقی، از جمله ارائه دهندگان برتر این صنعت محسوب می‌شود.

این شرکت که توسط مهندس محمد آشنایی تاسیس شده است که با استخدام بیش از ۲۵۰ نفر بصورت مستقیم و بیش از ۱۰۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم، یکی از مهم‌ترین مشاغل اقتصادی کشور را تشکیل می‌دهد.

 این شرکت با بیش از ۸۶ محصول متنوع در زمینه انواع جاروبرقی‌های خانگی، ویلایی، هتلی، تجاری، صنعتی و... به منظور پاسخگویی به نیازهای مشتریان در بازارهای داخلی و خارجی عمل می‌کند و محصولات خود را با استفاده از فناوری‌های روز و با کیفیت بالا عرضه می‌نماید.
 

سخن پایانی


همان طور که در ابتدای متن ذکر شد، امروزه نیاز صنایع مختلف به جاروبرقی‌های نظافتی و صنعتی روز به روز در حال افزایش است.

در این بین شرکت کسری ارائه دهنده انواع جاروبرقی نظافتی است که فعالیت بسیار بالایی در این صنعت دارد.

در متن بالا به بررسی برخی از مهم‌ترین انواع جاروبرقی‌ها پرداخته شده است.

شما می‌توانید به منظور دریافت اطلاعات بیشتری همچون قیمت جاروبرقی تجاری به وبسایت این شرکت مراجعه کنید.
https://jahannews.com/vdcj8teoouqeaxz.fsfu.html
jahannews.com/vdcj8teoouqeaxz.fsfu.html
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *