پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰

با ویزای دبی چند روز می‌توان اقامت کرد؟

پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۸
کد مطلب: 872798
هتل کارلتون پالاس دبی یکی از بهترین گزینه هایی است که در سفر به دبی می توانید برای خود انتخاب کنید. این هتل تمام آنچه که برای یک سفر لوکس نیاز دارید به شما ارائه می‌دهد.
دبی بزرگترین شهر امارات متحده عربی و یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در جهان است. این شهر در ساحل خلیج فارس واقع شده است و به دلیل آسمان خراش های بلند، هتل های لوکس و مراکز خرید مجلل شناخته شده است.

دبی همچنین دارای یک تاریخ غنی است و فرهنگ، و خانه بسیاری از موزه ها و بناهای تاریخی است. با رزرو هتل کارلتون پالاس دبی می توانید یک تعطیلات متفاوت در این شهر زیبا سپری کنید. اما قبل از آن باید بدانید که با ویزای دبی چند روز میتوان در این شهر اقامت کرد و اصلا چطور میتوان ویزا دبی دریافت کرد؟

ویزای دبی چند روزه است؟
مدت زمانی که می توانید با ویزای دبی اقامت داشته باشید به نوع ویزایی که دریافت می کنید بستگی دارد. بنابراین لازم است تا با انواع ویزاهای دبی آشنا باشید. انواع مختلف ویزای دبی عبارتند از


انواع ویزاهای دبی
مسافران باید قبل از خرید بلیط خود یا رزرو هتل، اقدامات لازم را برای اخذ ویزا دبی انجام دهند. به‌طور کلی افراد با هر هدفی که به دبی سفر می‌کنند، باید برای یک ویزای مخصوص درخواست دهند. انواع ویزاهای دبی شامل موارد زیر است:

• ویزای توریستی برای افرادی که با قصد گردش و انجام فعالیت‌های تفریحی به دبی سفر می‌کنند، به‌صورت کوتاه‌مدت صادر می‌شود. این ویزا به شما اجازه می دهد تا برای 14، 30 یا 90 روز در دبی اقامت کنید.

• ویزای کاری دبی مخصوص افرادی است که می‌خواهند در دبی مشغول به‌کار شوند.

• ویزای تحصیلی دبی برای آن دسته از افراد مناسب خواهد بود که تصمیم دارند در دانشگاه‌های دبی مشغول به تحصیل شوند. این ویزا به شما اجازه می دهد تا برای تحصیل در دبی اقامت کنید.

• ویزای تجاری دبی ویژه تجار، مدیران عامل شرکت‌ها و صاحبان کسب‌وکارها خواهد بود. این ویزا به شما اجازه می دهد تا برای 30 روز در دبی برای اهداف تجاری اقامت کنید

شرایط اخذ ویزای دبی
قطعا افرادی که از فلای تودی بلیط دبی را می‌خرند، از شرایط اخذ ویزای دبی آگاهی دارند. به‌طور کلی شرایط اخذ ویزا برای ایرانیان عبارتند از:

• افراد مجرد بالای 18 سال بدون هیچ‌گونه محدودیتی می‌توانند برای دریافت ویزای دبی درخواست دهند.

• دختران زیر 18 سال فقط درصورت مسافرت همراه خانواده خواهند توانست برای دریافت ویزای دبی اقدام کنند.

• درصورت سفر به دبی با ویزای توریستی، مسافران نباید بیشتر از زمان معین‌شده در هتل‌های دبی از جمله کارلتون پالاس دبی یا هر جای دیگری از این شهر اقامت داشته باشند. درصورت عدم رعایت این شرط مسافر به پرداخت جریمه و در برخی موارد به زندان محکوم می‌شود.

• دارندگان ویزای دبی باید بیمه‌نامه بین‌المللی دریافت کنند و تمام مسافرانی که وارد دبی می‌شوند، موظف به رعایت قوانین مربوط به بهداشت عمومی هستند.

• متقاضیان دریافت ویزای دبی این امکان را دارند تا ازطریق شرکت‌های هواپیمایی یا ازطریق آژانس‌ها و هتل‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.

مراحل اخذ ویزای دبی
فلای تودی به متقاضیان اخذ ویزای دبی اطلاع می‌دهد که برخلاف سایر کشورها، امارات ازطریق سفارتخانه‌ها یا کنسولگری‌های خود در خارج از کشور برای متقاضیان ویزا صادر نخواهد کرد. متقاضیانی که درخواست ویزای دبی را ارسال می‌کنند، باید یک حامی مالی یا اسپانسر در دبی داشته باشند.

حامی مالی مراحل اخذ ویزا را برای متقاضیان انجام می‌دهد. درصورت نداشتن حامی مالی متقاضیان این امکان را دارند تا مراحل اخذ ویزای دبی را از طریق یک آژانس مجاز پشت سر بگذارند. مراحل اخذ ویزای دبی بدین صورت است که متقاضی ابتدا تمام مدارک خود را به‌صورت آنلاین به مسئول کارگزار آژانس‌های مسافرتی یا حامی مالی خود ارسال کند.

سپس متقاضی باید فرم مربوط به ویزای موردنظر خود را پر کند و هزینه ویزا را بپردازد. در نهایت پس از 3 روز کاری ویزا الکترونیک برای فرد متقاضی صادر خواهد شد. بنابراین حضور متقاضی در سفارت لازم نیست و در فرودگاه دبی پس از بررسی ویزای مسافر، از او انگشت‌نگاری می‌شود و در پاسپورت او مهر ورود به کشور امارات زده خواهد شد.

مدارک لازم برای اخذ ویزای دبی
هر یک از انواع ویزاهای دبی به مدارک منحصربه‌فردی نیاز دارند. برای هیچ یک از انواع ویزاها به استثنای ویزای تحصیلی ارائه مدارک مربوط به محل اقامت متقاضی همچون رزرو هتل دبی درخواست نمی‌شود. مدارک لازم برای دریافت هر یک از این ویزاها به‌صورت مجزا شامل موارد زیر می‌شود:

مدارک لازم برای اخذ ویزای توریستی دبی
• کپی اولین و آخرین صفحه پاسپورت

• عکس واضح از متقاضی به اندازه پاسپورت که 80 درصد از صورت او را نشان می‌دهد و بیش‌از 3 ماه از گرفتن آن نگذشته باشد.

• فرم تکمیل‌شده و امضاشده درخواست ویزا توسط متقاضی که در آن مشخصات متقاضی ازجمله نام و شغل به‌صورت واضح نوشته شده‌اند.

• صفحاتی از پاسپورت که مشخص‌کننده سفرهای بین‌المللی قبلی متقاضی هستند.

• بلیط رفت‌وبرگشت هواپیما متقاضی

مدارک لازم برای اخذ ویزای کاری دبی
• اصل و کپی پاسپورت

• عکس از متقاضی که مطابق با الزامات امارات و به اندازه عکس پاسپورت گرفته شده باشد.

• کپی مدارک تحصیلی متقاضی که توسط سفارت یا کنسولگری امارات در کشور متقاضی و وزارت امور خارجه تایید شده‌اند.

• گواهی پزشکی متقاضی که توسط یک مرکز بهداشتی موردتایید دولت امارات صادر شود.

• مدارکی همچون مجوز تجاری یا کارت شرکت مربوط‌به شرکتی که متقاضی قصد کارکردن در آن را دارد.

مدارک لازم برای اخذ ویزای تجاری دبی
فلای تودی دررابطه‌با مدارک لازم برای اخذ ویزای تجاری دبی بیان می‌کند که مدارک لازم برای اخذ این ویزا باتوجه‌به شرایطی متفاوت خواهد بود. این شرایط عبارتند از: نوع نهادی که متقاضی می‌خواهد راه‌اندازی کند یا ساختار مالکیتی آن یعنی در اختیار افراد حقیقی یا حقوقی قرار داشتن.

در واقع پس از عقد قرارداد، مقامات مسئول امارات فهرست دقیقی از مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزا را به متقاضی ارائه می‌دهند.

مدارک لازم برای اخذ ویزای تحصیلی دبی
• اصل و چندین کپی از پاسپورت

• 12 قطعه عکس از متقاضی به اندازه عکس پاسپورت

• نامه پذیرش متقاضی در یکی از دانشگاه‌ها یا دانشکده‌های معتبر امارات

• مدارک اثبات‌کننده توانایی مالی متقاضی در تامین هزینه‌های تحصیل و زندگی

• گواهی پزشکی متقاضی که توسط یک مرکز بهداشتی مورد تایید دولت امارات صادر شده است.

• مدارک مربوط به محل اقامت دانشجویی و یا مدارک مربوط‌ به اجاره یک خانه

• درصورت درخواست برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد، متقاضی باید مدرک تحصیلی قبلی خود را نیز ارائه دهد.


جمع‌بندی
مسافران باید قبل از خرید بلیط از فلای تودی برای دریافت ویزا اقدام کنند. انواع مختلف ویزای دبی شامل ویزای توریستی، ویزای کاری، ویزای تحصیلی و ویزای تجاری می‌شود که مسافران با اهداف متفاوت تنها به یک نوع از این ویزاها نیاز دارند.

مسافران باید برای اخذ ویزا شرایط آن را برآورده سازند، مدارک لازم را جمع‌آوری کنند و سپس مراحل اخذ ویزا را پشت سر بگذارند. اگر قصد سفر به این شهر را دارید می توانید خیلی ساده درخواست اخذ ویزای توریستی دبی را به فلای تودی بدهید و راهی سفر شوید. در فلای تودی همه چیز از خرید بلیط هواپیما تا رزرو هتل و دریافت ویزا با کمترین قیمت امکان پذیر است.
https://jahannews.com/vdci3ravvt1ayy2.cbct.html
jahannews.com/vdci3ravvt1ayy2.cbct.html
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *