جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - 31 May 2024
 
۰

خرید میز و صندلی ناهارخوری

پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب: 871087
خرید میز و صندلی ناهارخوری
یکی از اثاثیه اصلی در منازل، میز و صندلی ناهارخوری می‌باشد؛ در صورتی که بخواهید تعدادی صندلی ناهارخوری یا یک میز ناهارخوری را برای منزل خود یا برای محیط‌های غذاخوری مانند سالن‌های عروسی، رستوران‌ها، تالارها و ... خریداری کنید، باید سنگ تمام بزارید و به سراغ بهترین تولید کننده مانند مجموعه پاینوچیدمان یا مجموعه آف دکور برای خرید میز و صندلی ناهارخوری بروید.

شرکت پاینو؛ بزرگترین تولید کننده میز و صندلی ناهارخوری
شرکت پاینوچیدمان یا به اختصار پاینو، یکی از بهترین و بزرگترین تولید کنندگان وسایل چوبی از جمله میز و صندلی ناهارخوری می‌باشد؛ به دلیل استفاده این شرکت از تجهیزات مدرن و تکنیک‌های پیشرفته، کلیه محصولات تولید شده توسط این شرکت از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و دارای ساختار بسیار شیکی می‌باشد.

این مجموعه انواع وسایل چوبی منزل مانند میز ناهارخوری، صندلی ناهارخوری، میز تلویزیون، آینه و کنسول، جلو مبلی و ... را به صورت تخصصی تولید می‌کند؛ در صورتی که به دنبال خرید وسایل چوبی اساسی منزل هستید و می‌خواهید خرید خود را از بزرگترین و بهترین تولید کننده وسایل چوبی انجام دهید، مجموعه پاینو می‌توانید اولین و بهترین گزینه برای شما باشد.

قیمت صندلی ناهارخوری
قیمت صندلی ناهارخوری به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ از جمله مهمترین عوامل موثر بر قیمت صندلی ناهارخوری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

• ابعاد صندلی ناهارخوری
• برند صندلی ناهارخوری
• جنس به کار رفته در صندلی ناهارخوری
• طرح صندلی ناهارخوری

در صورتی که به دنبال قیمت صندلی ناهارخوری مدرن یا کلاسیک هستید و می‌خواهید قیمت بروز انواع صندلی ناهارخوری را بدانید، با مجموعه پاینو تماس حاصل نمایید.

خرید صندلی ناهارخوری

اگر به دنبال صندلی با کیفیت و قیمت مناسب هستید، ما به شما بهترین برند صنایع چوبی پاینو را پیشنهاد می‌کنیم. در این فروشگاه طیف گسترده‌ای از مدل و رنگ‌بندهای صندلی ناهارخوری موجود می‌باشد. شما مشتریان عزیز می توانید بر اساس سلیقه خود صندلی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

محصولات مجموعه پاینو، به گونه‌ای است که با تمام سلیقه‌های مختلف شما مشتریان عزیز سازگار است. در صورتی که تمایل به خرید محصولات مجموعه ما را دارید، می‌توانید به صورت حضوری و غیر حضوری و یا با شماره تلفن های درج شده در این صفحه در تماس باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید صندلی ناهارخوری، توسط شماره‌های زیر با مجموعه پاینو، تماس حاصل نمایید.

تماس با پاینوچیدمان:
09193536509
02165466039

صندلی ناهارخوری چوبی
صندلی‌های ناهارخوری از مواد مختلفی مانند ام دی اف، استیل، چوب و … ساخته می‌شوند ولی صندلی ناهارخوری چوبی در بین دیگر مدل‌ها از ظاهری لوکس‌تر و زیباتری برخوردار بوده و از طرفداران بسیار زیادی نیز برخوردار می‌باشد؛ افرادی که می‌خواهند یک محیط ناهارخوری بسیار لوکس و زیبا داشته باشند، حتماً به سراغ خرید صندلی ناهارخوری چوبی می‌روند؛ شما چطور؟

صندلی ناهارخوری: https://paino.ir/product-category/dining-chair/

قیمت میز ناهارخوری
عوامل موثر بر قیمت میز ناهارخوری بسته به نوع میز، جنس، طرح و برند آن می تواند متفاوت باشد. در ادامه به برخی از عوامل موثر بر قیمت میز ناهارخوری اشاره می‌کنیم:

اندازه میز: اندازه میز نیز به شدت بر قیمت تأثیر می گذارد. میزهای بزرگتر معمولاً گرانتر از میزهای کوچکتر هستند.

تکنولوژی: میزهایی با ویژگی های خاص مانند روکش ضد خش، نورپردازی و … نیز قیمت بیشتری دارند.

جنس میز: جنس میز یکی از عوامل اصلی قیمت گذاری است. میزهای ناهارخوری از مواد مختلفی مانند چوب، فلز، شیشه، استیل، چوب با روکش ملامینه و … ساخته می شوند که معمولا قیمت میزهای فلزی و استیل از میزهای چوبی بالاتر است.

طراحی: طراحی میز روی قیمت آن نیز تاثیرگذار است. میزهایی با طرح های خاص و متفاوت نسبت به میزهای ساده با طرح رایج قیمت بیشتری دارند. به طور کلی قیمت میز ناهارخوری به مواردی مانند جنس، اندازه، طراحی، برند، تکنولوژی، سطح پیچیدگی و همچنین کیفیت ساخت و مواد مصرفی بستگی دارد.

میز ناهارخوری چوبی
اگر به میز ناهارخوری تمام چوب علاقمند هستید، حتما این سوال برای شما پیش آمده است که کدام جنس چوب برای میز ناهارخوری مناسب است. مجموعه پاینو بهترین تولیدی میز ناهارخوری در کرج است که بهترین متریال و چوب را جهت ساخت میز ناهارخوری تهیه و استفاده می‌کند. حال پرطرفدارترین چوب را جهت ساخت میز ناهارخوری به شما معرفی می‌کنیم.

چوب کاج به نسبت کیفیت و ظاهر زیبایی که دارد از قیمت معقولی برخوردار است و به راحتی در بازار یافت می‌شود. اگر قصد خرید میز ناهارخوری تمام چوب را دارید، چوب کاج انتخاب مناسبی خواهد بود.

پرطرفدارترین نوع چوب، چوب گردو است که از استحکام بالا و ظاهر بسیار زیبایی برخوردار است که جهت ساخت میز ناهارخوری، میز عسلی، میز تحریر و.. استفاده می‌شود.

خرید میز ناهارخوری
 
 
برای خرید میز ناهارخوری ایده‌آل، می‌توانید از راهنمایی‌های زیر استفاده کنید:

1. انتخاب ابعاد مناسب: قبل از خرید، ابعاد محیطی که قرار است میز ناهارخوری در آن قرار بگیرد را در نظر بگیرید. میزی را انتخاب کنید که با ابعاد محل شما تناسب داشته باشد.

2. انتخاب جنس و کیفیت برتر: جنس و کیفیت ساخت میز ناهارخوری بسیار مهم است. به میزهایی با جنسیت و کیفیت برتر اولویت دهید تا مدت زمان بیشتری از آن‌ها استفاده کنید.

3. انتخاب سبک و طراحی مورد نظر: بر اساس سلیقه خود، سبک و طرحی را برای میز ناهارخوری انتخاب کنید. این امر باعث می‌شود تا زمانی که غذا می‌خورید، احساس خوشایندی داشته باشید.

4. مقایسه قیمت‌ها: قبل از خرید، قیمت میزهای مختلف را مقایسه کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا میز ناهارخوری‌ای با کیفیت بالا و مناسب با بودجه خود پیدا کنید.

میز ناهارخوری: https://paino.ir/product-category/dining-table/

نتیجه گیری
مجموعه پاینو یکی از بهترین و بزرگترین تولیدکنندگان وسایل چوبی از جمله میز ناهارخوری، صندلی ناهارخوری، میز تلویزیون و ... می‌باشد؛ این مجموعه با استفاده از تجهیزات حرفه‌ای و تکنیک‌های پیشرفته به تولید انواع وسایل چوبی باکیفیت می‌پردازد؛ در صورتی که به دنبال خرید میز ناهارخوری یا خرید صندلی ناهارخوری هستید، مجموعه پاینوچیدمان، بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید انواع میز ناهارخوری و صندلی ناهارخوری، توسط شماره‌های زیر با مجموعه پاینو تماس حاصل نمایید.

تماس با پاینوچیدمان:
09193536509
02165466039
https://jahannews.com/vdcivzavyt1ayu2.cbct.html
jahannews.com/vdcivzavyt1ayu2.cbct.html
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *