يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

راهنمای خرید اینترنتی بلیط قطار پارس لاریم

سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۰۳
کد مطلب: 879472
هرکسی که تجربه سفرهای زیادی را داشته باشد می‌داند که سفر با قطار یکی از جذاب‌ترین نوع سفرهاست که تا ابد در ذهن ماندگار می‌شود.
راهنمای خرید اینترنتی بلیط قطار پارس لاریم
هرکسی که تجربه سفرهای زیادی را داشته باشد می‌داند که سفر با قطار یکی از جذاب‌ترین نوع سفرهاست که تا ابد در ذهن ماندگار می‌شود. در سفر با قطار، می‌توانید از مسیر لذت ببرید، با دوستان‌تان هم‌صحبت شوید و تا رسیدن به مقصد اوقات خوشی را داشته باشید. خصوصا اگر با قطار پارس لاریم سفر کنید، بهترین سفر را با کمترین هزینه خواهید داشت و این یک مزیت قابل‌توجه است. اگر تاکنون با قطارهای پارس لاریم آشنا نبوده‌اید، همراه ما باشید.

معرفی شرکت ریلی پارس لاریم

زمانی که برای خرید بلیط قطار اقدام می‌کنید، با چندین و چند شرکت ریلی مختلف مواجه می‌شوید که هر یک از آن‌ها انواع مختلفی از قطارها را نیز ارائه می‌کنند. برای آن‌که از سفرتان رضایت داشته باشید، باید این شرکت‌ها را بشناسید و سپس آن‌ها را انتخاب کنید. پارس لاریم، نامی است که احتمالا در مسیر تهران به مشهد آن را دیده‌اید. سرگذشت پرفرازونشیب این شرکت به‌قدری جالب است که می‌تواند برای شما هم شنیدنی باشد.
جالب است بدانید که پارس لاریم فعالیت خود را در سال ۱۳۸۶ آغاز کرد؛ اما نه در حوزه ارائه واگن قطار، بلکه در حوزه بسته‌بندی و عرضه چای، نسکافه، قهوه، شکلات و … . حتی پس از مدتی فعالیت خود را گسترش داد و برای راه‌اندازی کافی‌شاپ، راهنمایی ارائه می‌داد. فعالیت پارس لاریم به همین شکل ادامه داشت؛ تا‌جایی‌که به‌طورکلی حیطه کاری خود را تغییر داد و در سال ۱۳۹۷، پا به ناوگان ریلی کشور گذاشت. اگر‌چه مدت زیادی از حضور پارس لاریم در این حیطه نمی‌گذرد، اما این شرکت با عملکرد مطلوب خود توانسته نظر مسافران را به خود جلب کند. بسیاری از مسافران مسیر تهران-مشهد، شرکت پارس لاریم را به‌عنوان بهترین ارائه‌دهنده خدمات مسافربری با قطار معرفی می‌کنند.

انواع قطارهای پارس لاریم کدام‌اند؟

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید درباره قطارهای پارس لاریم بدانید این است که این شرکت، واگن‌های محدودی دارد و در‌حال‌حاضر فقط در مسیر تهران-مشهد فعالیت می‌کند. همچنین تنها یک نوع واگن را در اختیار مسافران قرار می‌دهد و تنوعی در این زمینه وجود ندارد. البته این موضوع را می‌توان به‌ پای نوظهور‌بودن پارس لاریم گذاشت. قطعا در سال‌های آتی این شرکت تعداد واگن‌ها را افزایش خواهد داد.
در‌حال‌حاضر، واگن‌های کوپه‌ای غزال برای مسافران در نظر گرفته شده‌اند. خدماتی که در این قطارها ارائه می‌شوند از نوع چهار‌ستاره هستند و نهایت آسایش را برای مسافران فراهم می‌کنند؛ بااین‌حال، باید توجه داشته باشید که خدمات پارس لاریم در قطارهای غزال، در دو دسته قرار می‌گیرند. برخی از بلیط‌ها از نوع معمولی و برخی دیگر از نوع VIP هستند. به این نکته توجه کنید که با خرید هر یک از این بلیط‌ها تفاوتی در واگن یا کوپه شما ایجاد نمی‌شود؛ بلکه خدمات دریافتی فرق می‌کنند. با خرید بلیط قطار VIP، به امکانات بیشتری دسترسی خواهید داشت.

نکاتی که باید در خرید اینترنتی به آن‌ها توجه کنید

حال که با قطار پارس لاریم آشنا شدید، خوب است نحوه رزرو اینترنتی آن را نیز بدانید. این روزها پلتفرم‌های عرضه آنلاین بلیط به‌قدری گسترش پیدا کرده‌اند که کار برای مسافران بسیار آسان است. دیگر نیازی به مراجعه حضوری ندارید و می‌توانید در منزل و در کمترین زمان ممکن تنها با چند کلیک بلیط قطار خود را خریداری کنید؛ بااین‌حال، باید به چند نکته مهم توجه داشته باشید:
  • تعداد واگن‌های قطار پارس لاریم نسبت به سایر قطارها کمتر است؛ ازاین‌رو، اگر قصد سفر با قطارهای این مجموعه را دارید، باید از مدتی قبل به فکر خرید بلیط باشید و از فرصت پیش فروش بلیط قطار استفاده کنید.
    هنگام رزرو قطارهای پارس لاریم، به نوع بلیط توجه داشته باشید. برای دسترسی به خدمات بیشتر می‌توانید بلیط VIP را خریداری کنید.
    فصل سفر تأثیر قابل‌توجهی بر قیمت بلیط خواهد داشت. در روزهای پیک سفر که اغلب افراد سفر می‌کنند، قیمت بلیط نیز افزایش پیدا می‌کند.
    انتخاب یک مرجع معتبر، مهم‌ترین کاری است که برای خرید بلیط باید انجام دهید. حتما مرجعی باسابقه و حرفه‌ای را انتخاب کنید که ضمن ارائه خدمات باکیفیت، قیمت منصفانه‌ای را نیز اعلام کند.
    هنگام رزرو بلیط قطار باید تمامی امکانات و خدمات را در نظر گرفته و سپس بهترین قطاری را که با شرایط شما تناسب دارد انتخاب کنید.
    اگر بتوانید تمام اقدامات پیش از سفر نظیر رزرو هتل، خرید بلیط هواپیما، خرید بلیط قطار و … را توسط یک مرجع انجام دهید، در وقت، انرژی و هزینه‌ها، صرفه‌جویی خواهد شد.

بهترین پلتفرم برای خرید آنلاین بلیط قطار

با‌توجه‌به آن‌چه که در قسمت قبل بیان شد، یکی از بهترین پلتفرم‌هایی که می‌توانید برای خرید بلیط قطار به آن مراجعه کنید، فلای تودی است. این پلتفرم مجموعه‌ای از بهترین خدمات گردشگری را به مسافران ارائه می‌کند تا به هیچ مرجع دیگری نیاز نداشته باشند. فلای تودی فعالیت خود در این حیطه را از سال ۱۳۹۵ آغاز کرد. در ابتدا، تنها بلیط هواپیما به‌صورت آنلاین در این پلتفرم به‌فروش می‌رسید. پس از چند ماه، رزرو آنلاین هتل نیز به خدمات فلای تودی اضافه شد. با‌توجه‌به کیفیت بالای ارائه خدمات در این مجموعه و رضایت حداکثری مسافران، رفته‌رفته خدمات دیگری نیز به پلتفرم اضافه شدند. در یک سال اخیر و با‌توجه‌به درخواست مکرر همراهان، فلای تودی پیش فروش قطار را نیز به خدمات خود اضافه کرد. هم‌اکنون مسافران می‌توانند برای خرید بلیط قطار به سایت فلای تودی مراجعه کنند.

بلیط قطارهای پارس لاریم را از فلای تودی بخرید

پلتفرم فلای تودی علاوه‌بر این‌که امکان دسترسی به طیف گسترده‌ای از خدمات را فراهم می‌کند، تمامی خدمات خود را با قیمتی منصفانه و ارزان‌تر از سایر مراجع ارائه کرده است. به‌همین‌خاطر می‌تواند هزینه سفرتان را تا حد زیادی کاهش دهد. از دیگر مزایای این مجموعه می‌توان به رابط کاربری ساده و کاربرپسند سایت و اپلیکیشن اشاره کرد. شما می‌توانید وارد سایت شده و به‌راحتی با کلیک بر روی گزینه «قطار»، وارد قسمت پیش فروش بلیط قطار شوید. با انتخاب مبدأ و مقصد، فهرستی به شما نمایش داده می‌شود. در این قسمت، با انتخاب قطار و پرداخت هزینه، بلیط اینترنتی در کسری از دقیقه برای شما صادر خواهد شد. به همین سادگی می‌توانید با فلای تودی برای سفری خاطره‌انگیز آماده شوید.
https://jahannews.com/vdcefo8vwjh8fei.b9bj.html
jahannews.com/vdcefo8vwjh8fei.b9bj.html
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *