شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱
۱

اظهارات عجیب پزشکیان درباره فتنه گران

چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۱۳
کد مطلب: 303054
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: طبیعتا ذهن افراد فتنه گر و همراهان آنها شفاف نشده و این کارهایی که مقام معظم رهبری انتظار دارند، نمی کنند به دلیل آنکه ذهنیت افراد تا پاک نشود مشکلات همچنان باقی است.
به گزارش جهان؛ مسعود پزشکیان وزیر بهداشت دولت خاتمی در گفت وگو با "ندای انقلاب" در پاسخ به این سوال که آیا اطرافیان ریسس جمهور منتخب یا شخص ایشان از شما برنامه یا مذاکره ای برای حضور در وزارت بهداشت با شماداشته اند، افزود: برنامه ای از من نخواستند، اینها آقای هاشمی را نهایی کردند.

وی در پاسخ به این سوال که مقام معظم رهبری روز گذشته در دیدار دانشجویان فرمودند که در انتخابات سال ۸۸، آن كسانى كه فكر ميكردند در انتخابات تقلب شده، چرا براى مواجهه‌ى با تقلب، اردوكشى خيابانى كردند؟ چرا اين را جواب نميدهند؟ چرا عذرخواهى نميكنند؟ شما علت سکوت آنها را چه می دانید، گفت: یه حاشیه ای از مشکلات و یکسری دغدغه هایی همچنان وجود دارد. در ذهن یکسری از افراد مشکلات به این صورت که ما فکر می کنیم حل نشده و در نتیجه هچنان سوالات و ابهامات در ذهنشان باقی مانده است.

نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طبیعتا ذهن این افراد شفاف نشده و این کارهایی که مقام معظم رهبری انتظار دارند، نمی کنند به دلیل آنکه ذهنیت افراد تا پاک نشود مشکلات همچنان باقی است.

وی در پاسخ به این سوال که اگر این افراد با فشاراز سوی برخی ها از طرف روحانی به مجلس معرفی شوند، آیا از سوی نمایندگان می توانند رای اعتماد کسب کنند، افزود: نباید آن روند گذشته را همچنان ادامه دهیم به دلیل آنکه آن چیزی که در ذهنم وجود دارد، هرچند بگویید این طور نیست می گویم این طوری هست.آن چیزی را که دیدم و مشاهده کردم نمی توانم انکار کنم ولی الان آن چیزی که قانون می گوید را می پذیرم و کوتاه می آیم.

پزشکیان ادامه داد: اینکه می گویند آن چیزی را که دیدی و شنیدی بگو ندیدم و نشنیدم محال است. خلاصه یک سری سوالات بدون جواب باقی مانده است ولی در چارچوب قانون کار می کنم.

وی با بیان اینکه بزرگ کردن و تکرار کردن این حرفها نمی دانم چقدر به درد نظام می خورد و ادامه دادنش چقدر مفید است؟! اظهارداشت:تصورم این است که هر چه می توانیم مشکلات گذشته را فراموش کنیم و دست به دست هم دهیم تا وحدت ایجاد شود.

عضو فراکسیون اقلیت مجلس در پایان در پاسخ به این سوال که به نظر شما یعی نیاز به عذر خواهی اقایان وجود ندارد، خاطرنشان کرد: نمی دونم! وقتی مقام معظم رهبری می فرمایند نیاز هست حتما هست. نمی توانم بگویم نیاز هست یا نیست!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمود
بنام خدا
پس عاشورا و سقیفه و ایام فاطمیه و... را هم فراموش کنیم!
یک بار خدا به شیطان گفت به آدم سجده کن ، و شیطان ابا کرد ، ولی خداوند چندین مرتبه در قرآن اشاره کرده ، این نشان از اهمیت موضوع دارد که ما باید به آن بیندیشیم.اینکه گاه گاه حضرت آقا به این موضوع اشاره می کنند آین اهمیت موضوع را میرساند ، عزیز من ، اصحاب فتنه هیچ ابایی از اینکه نظام و حکومت از بین برود نداشتند و این خیانت کمی نیست .