پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱۰
۱۳

کم‌حافظ‌‌‌گی فتنه‌گران و تمجید از سردار سلیمانی

شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۴۱
کد مطلب: 415358
قرائت شوپنهاور مبنی بر اینکه برخی هیجان‌های زودگذر تبدیل به دغدغه‌های دایمی می‌شود، قرینه جنبش سبز است که سال ۸۸ هیجان‌زده، جهان را زیر پای خود فتح شده می‌انگاشت و به همان سرعت نیز عرق‌اش درآمد و مبدل به یک ندامت دائمی شد!
کم‌حافظ‌‌‌گی فتنه‌گران و تمجید از سردار سلیمانی
به گزارش جهان، داریوش سجادی با درج این تحلیل نوشت: ابراز ارادت اخیر مشاهیری از جنبش سبز نسبت به سردار قاسم سلیمانی را می‌توان مصداقی از همان جوزدگی مسبوق به سابقه دانست که اکنون منجر به آن شده تا فردی مانند «مسعود بهنود» در توصیف سردار سلیمانی متشبث به توصیف «سردار عارف» شود و «ابراهیم نبوی» نیز «سردار» را «آبروی ایرانیان» بنامد!

همکار سابق نشریات اصلاح‌طلب می‌افزاید: هرچند کمالات و فضائل و رشادت‌‌های سردار غیرقابل کتمان است اما در این میان آنچه که محل تحیر است ابتلای سبزها یا تمارض سبزها به نسیانی مصلحتی است. ظاهرا ایشان فراموش کرده‌اند سردار سلیمانی یک استثنا نیست. «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» برون دادش سردارانی از جنس سلیمانی است که به وقت مقتضی یا همان درایت و صلابتی که فتنه را در لبنان و سوریه و عراق سرکوب می‌‌کنند با همان صلابت کوبنده سنگ بر فرق فتنه در آشوب ۸۸ بودند.

مشاور سابق کروبی خاطرنشان کرد: ظاهرا حافظه تاریخی سبزها بغایت نحیف است و به همین سرعت فراموش کرده‌اند خاستگاه «قاسم سلیمانی» همان جائی است که پیش از آن «سردار شوشتری» از آن روئیده و بالیده بود با این تفاوت که در ۸۸ وقتی «شوشتری» توسط «جنود‌الشیطان» تحت‌الامر «ریگی» به شهادت رسید غالب سبزهای جو زده به تناوب و تعدد و تکثر در وب‌سایت‌های خود بابت شهادت شوشتری به یکدیگر تبریک می‌گفتند(!) و اکنون مدیحه‌سرای سلیمانی شده‌اند.

سجادی تصریح کرد: ظاهرا سبزها به همین سرعت فراموش کرده‌اند که سردار همان کسی است که با درایت و به استعداد دیگر همرزمانش در خطوط مقدم همان جبهه‌هایی مشغول سلحشوری است که پیش‌تر بابتش توسط «جماعت سبز» و با شعار «نه غزه - نه لبنان» مورد شماتت قرار می‌گرفتند! ملالی نیست. اما این بخش از سبزها چنانچه مایل به سهیم شدن و سهم بردن از افتخارات سردارانی مانند سلیمانی با خاستگاه سپاهی‌شان هستند قبل از آن موظفند با ابراز برائت خود از شیطنت‌ها و شرارت‌های ۸۸‌شان، بستر بازگشت خود به آغوش عقلانیت را فراهم سازند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهدیار آستانی
Iran, Islamic Republic of
لجاجت و جوزدگی و جهالت ممکن است باعث شود انسان ناخواسته در صف هواداران اشقیایی چون ریگی و تروریست های مسلح در سوریه و عراق باشد
Iran, Islamic Republic of
اين از خواص منافقان است كه هر لحظه به تناسب منفعت دنيوي اي كه براي خود متصور مي شوند چيزي مي گويند و عملي مي كنند و كاري انجام مي دهند

و حال آن كه به تنها چيزي كه معتقد نيستند حق و اهل حق است !!!
مهدی
ای بابا حالا اگه بچه به اشتباهش پی برده باشه هم که با این حرفای شما دوباره به دامن دشمن برمیگرده! بهتره ازین روزنه ها برای جذب حداکثری استفاده کنیم.
ايراني بودن وافتخار كردن به رشادت يك ايراني سبز و بنفش و آبي وقرمز نمي شناسد.مانند سردار خيلي ها در سپاه ايران است ،اما حاج قاسم يك دانه است. دري است به بزرگي خورشيد كه با راهنمايي فرمانده كل قوا و به خواست خدا حيله دشمنان را به خودشان باز خواهد گرداند.
علی
هر کسی که بی حاشیه ، خالص، بی ادعا باشد، همه دوستش دارند.
Iran, Islamic Republic of
دقيقا همينه سردار سليماني خالص و بي ادعاست همچون سرداران شهيد همت و باكري و هزاران شهيد دفاع مقدس
Romania
نون به نرخ روز میخورن
فرزان فر
Iran, Islamic Republic of
در بدجنسی بعضی از سبزها که شکی نیست ولی واسم جالبه که میگین بعد از شهادت شهید شوشتری به هم تبریک می گفتن . یعنی رذالت تا این حد ؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
مسلما سردار سلیمانی از جنس مدعیان بی عملی چون شما جهان نیوزی ها نیست و این رمز محبوبیتش است.
Iran, Islamic Republic of
ولی ان مردم هنوز وجود دارند
Iran, Islamic Republic of
فدای مالک اشتر زمان ...که همه عاشقش شدن!!!
اخر در ايران صدها بلكه هزاران سليماني وجود دارد نه يكي و دو تا
باید مراقب این تعریف و تمجید ها باشیم ...خنجر از پشت زدن استادن...مرگ بر منافق درود بر سردار جان برکف