جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

پیش فروش بلیت جشنواره تئاتر فجر آغاز شد

سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب: 266466
مسئول پیش‌فروش بلیت‌های سی‌و‌یکمین جشنواره تئاتر فجر گفت: پیش فروش بلیت‌های سی‌و‌یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با آغاز روز 26 دی ماه از طریق نشانی اینترنتی www.gishetheater.com، www.gishetheater.ir آغاز شده است.
به گزارش جهان، حسن جودکی در گفت و گو با فارس اظهار داشت: پیش خرید بلیت های سی‌و‌یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از بامداد امروز 26 دی ماه از طریق سایت گیشه تئاتر به نشانی اینترنتی  WWW.gishetheater.com، www.gishetheater.ir  آغاز شد و تا ساعت 24 روز 27 دی ماه ادامه خواهد داشت.

وی درباره نحوه تحویل این بلیت نیز گفت: افرادی که از طرق سامانه اینترنتی بلیت‌های جشنواره تئاتر فجر را تهیه کرده اند،‌ روزهای 29 و 30 دی ماه از ساعت 10 تا 15 با ارائه پرینت پیش‌خرید و کارت ملی با مراجعه به سالن انتظار تئاتر شهر می‌توانند بلیت‌ها خود را دریافت کنند.

مسئول پیش‌فروش بلیت‌های جشنواره تئاتر فجر با بیان اینکه 30 درصد هر سالن برای نمایش‌ها به فروش می‌رسد، بیان داشت: فروش حضوری بلیت‌‌های جشنواره تئاتر فجر نیز روز اول بهمن ماه از ساعت 10 تا 15 در تئاتر شهر صورت می‌گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *