پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰
۴

رقاص فتنه ‌در جشنواره تئاتر فجر!

دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۰۳
کد مطلب: 584268
افشين غفاريان را همه به عنوان رقاصي که در اجراهايش از فتنه سبز دفاع مي‌کرد و به آنچه اختناق و سرکوب در جمهوري اسلامي مي‌ناميد، اعتراض مي‌کرد، مي‌شناسند.
به گزارش جهان نيوز؛ افشين غفاريان را همه به عنوان رقاصي که در اجراهايش از فتنه سبز دفاع مي‌کرد و به آنچه اختناق و سرکوب در جمهوري اسلامي مي‌ناميد، اعتراض مي‌کرد، مي‌شناسند. او در ايران صرفاً يک رقاص زيرزميني بود، ولي پس از فتنه 88 از ايران رفت تا به قول خودش و مجري‌هاي صداي امريکا که با او مصاحبه مي‌کردند، در آزادي هنرش را ارائه دهد و تبديل به فعالي سياسي عليه نظام شد که البته از فعاليت سياسي‌اش يک فيلم سينمايي هم بيرون آمد! او همه جا تبليغ مي‌کرد که جمهوري اسلامي با هنر و هنرمند مخالف است. فيلم رقصنده بيابان، فيلمي بيوگرافيک از زندگي او به عنوان فعال سياسي عليه جمهوري اسلامي است که روايت آن توسط غفاريان در اختيار کمپاني فيلمسازي به شدت سياسي «سناتور» قرار گرفته، فيلمي ضدايراني با تم ضديت عليه جمهوري اسلامي و حتي بزرگان سياسي و مذهبي ايران ساخته مي‌شود و در صحنه‌اي به صورت خاص بارها و بارها رهبران سياسي و بزرگان مذهبي به تمسخر گرفته مي‌شوند. اين فيلم به صورت گسترده در اروپا و امريکا اکران شده و براي نخستين بار در امريکا در سينماي کنگره اين کشور رونمايي مي‌شود.  اما حالا او نه تنها در ايران است، بلکه در سايه تساهل و تسامح مسئولان همين جمهوري اسلامي که افشين غفاريان با آن مخالف است، در جشنواره فجر به اجراي برنامه موزيکال و حرکات موزون مي‌پردازد!
 
منبع: روزنامه جوان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این آدمها چه تناسبی با فجر انقلاب اسلامی دارند خدایا انقلاب را از شر منافقین که در مناسبتهای انقلاب و دهه فجر جولان می دهند نجات بده متاسفم که مراسم با نام انقلاب دست نامحرمان قرار دارد
اين آدمها با انقلاب و فجر انقلاب ,هيچ تناسبي نداشته و ندارند ,اما با دولت شيخ حسن كه اجالتا" متصدي برگزاري جشنواره هاي هنري منسوب به فجر انقلاب !!!!مي باشد, كاملا" تناسب دارد.
اينو بايد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي جواب بده كه اين وضعيت كجاش فرهنگ اسلاميه .
اينم نتيجه آزادي بي قيد و شرط و حقوق عمومي كه شعارش داده ميشه . با كسي كه ايرانيه و عليه نظام قدم برميداره برخورد نميشه ، حالا ببينيد با خارجي ها چه طور برخورد ميكنن ، فرش قرمز هم براشون پهن ميشه ، يعني بزنين توي سرمون ولي ما ميگيم دستشون خورده ، قصدي نداشتن .
Iran, Islamic Republic of
ولنگاری کامل دولت در امر فرهنگ! خداوند لعنت کند کسانی را که به خون شهدا خیانت می کنند و ریشه آن ها بسوزاند.