چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰
۳

نجفی: دانش آموزان بار برف درختان را کم کنند!

يکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۷
کد مطلب: 586200
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
باشه چشم!
فرمایش دیگری نبود؟؟!!

خوبه شمام هوای این مردمو داشته باشی. موقع زلزله و آلودگی هوا و تعرفه گذاشتن برای بزرگراهها و ...
Iran, Islamic Republic of
دکتر جان شما چکار دارید به این کارها؟؟؟؟ شما کارهای واجب تری دارید که باید بهش برسید!!!! یعنی کارهایی که باعث میشه دور بعدی انتخابات بازهم شورای شهر دست شما باشه!!! مثل خاله بازی با اعضای شورای شهر با فرستادن دسته گل برای یادآوری روز تولدتون!!! البته مهم ترین کار شما تخریب شهردار قبلیه!!! همون کسی که 15 بار بهش رأی دادید و ازش دفاع کردید!!! مهم نیست! تجربه میگه هرچی تو این شهر کمتر کار کنی و بیشتر حرف بزنی موفقیت سیاسی بیشتری بدست می آری!!!! نمونه بارزش قالیباف و روحانی یکی کار کرد و الان توسط شما متهم شده به هزار جور .....بازی که خودتون در میارید اون یکی هم سیاست بازی کرد و فرار به جلو و متهم کردن دولت قبل و همه تقصیرا رو گردن دولت قبل انداختن!
احمد
Iran, Islamic Republic of
روچشمم شما فقط از جات تکون نخور که خدای نکرده دوباره فنرقلبت نزنه بیرون ما همه کارا رو می کنیم .به قول معروف همسایه ها یاری کنن تامن عروس داری کنم ! اون وقت اون حقوقی که از شهرداری علیرغم بازنشستگی می گیری چی میشه خرج کیش میش میشه؟