جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

شائبه عمدی بودن بحران برف

چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۶
کد مطلب: 589619
یک نماینده مجلس گفت: ما احساس می‌کنیم شائبه عمدی در اجاد مشکل در بحران برف اخیر در کار بوده است.
شائبه عمدی بودن بحران برف
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی که در حال حاضر در مجلس در حال جمع‌آوری امضاء است اظهارداشت: بحث کولاک، بارش برف و ورود بسیار ضعیف وزارت راه در بحران اخیر برف بسیار مشهود بود.
 
وی افزود: در مواردی مانند نقص فنی هواپیما و سقوط آن همچنین برخورد قطار و جان باختن تعدادی از هموطنانمان‌ نیز اهمال وزارت راه کاملاً هویدا بود هرچند مواردی مانند هواپیما و قطار ممکن است در همه جای دنیا اتفاق بیفتد حال ممکن است در این اتفاق کسی مقصر باشد یا نه اما کم‌کاری وزارت راه در بحران برف به هیچ عنوان قابل چشم‌پوشی‌نیست.
 
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: بنده به شخصه شب بارندگی به همراه خانواده‌ام در جاده بودم، بنده حدود 12 ساعت به همراه خانواده‌ام در جاده متوقف شده بودیم و به هیچ عنوان امکان حرکت وجود نداشت یعنی از ساعت 4 بعد از ظهر تا 4 صبح تعداد زیادی ماشین در جاده قفل شده بودند اما دریغ از یک اقدام کوچک از سوی وزارت راه.
 
وی بر همین اساس اضافه کرد: هرچند این موضوع برای ما در جاده ساوه اتفاق افتاده بود اما متاسفانه در سایر محورهای مواصلاتی نیز شاهد این مسئله بودیم. گاهی ما احساس می‌کنیم شائبه عمدی در این زمینه در کار بوده است احساس ما این است که در این رابطه عمدی در کار بوده است چرا که وزارتی با این عریض و طویل بودن چرا نباید در مواقع بحرانی که از سوی سازمان هواشناسی هم پیش‌بینی شده بود حرکتی داشته باشد و چرا اتوبان و شاهراه‌های ما که منتهی به پایتخت می‌شد حتی یک قدم برای حل بحران آن زمان انجام نشد و حتی نمک‌پاشی و شن‌پاشی هم برای برطرف شدن بخشی از بحران صورت نگرفت.
 
آزادیخواه ادامه داد: بنده به عنوان نماینده ملت در یکی از شاهراه‌های اصلی منتهی به پایتخت حدود 8 ساعت در جاده متوقف بودم البته 4 ساعت هم در مسیر به صورت آهسته در مسیر حرکت داشتیم اما هیچ گریدر و ادواتی برای هموار کردن مسیر وجود نداشت. ما در این بین هیچ تجهیزات و امکاناتی ندیدیم و بعد دیدیدم که در سایر محورهای مواصلاتی هم در سراسر کشور شاهد این بحران بودیم.
 
«بنده شائبه اینکه متأسفانه دستی در کار بوده باشد و اینکه مردم با تحریک منافقین و ضد انقلاب و شبکه نفاق مسائل اغتشاشات را متوجه شدم؛ اکنون هم می‌خواهند به این اغتشاشات دامن بزنند و نارضایتی‌ها را بالا ببرند و مردم را علیه نظام و انقلابشان بشورانند و در کشور ناامنی ایجاد کنند، متأسفانه این شائبه در حال پخش شدن است.»
 
به گزارش فارس، استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی روز گذشته توسط حجت‌الاسلام افتخاری تهیه شده و تاکنون 30 نماینده مجلس پای آن امضاء زده‌اند. به گفته یکی از نمایندگان مجلس، این امضاها در حال افزایش است و قرار است پس از جمع‌آوری امضاهای نمایندگان به هیأت رئیسه ارائه شود.
 
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
فایده نداره ،مجلس فرمایشیِ وکیل الدوله شده ،به زودی سوالش رو پس میگیره !دیگه رسم شده !
Iran, Islamic Republic of
بنده به عنوان یک شهروند که رصد می کردم کارهای دولت را در مدیریت کشور و دولت کسانی با این ایده که نارضایتی مردم را بالا ببرند تصمیم گرفتند افکار عمومی را برعلیه نظام و نظام را ناکارآمد جلوه دهند