جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱

سروری: دولت در برابر آمریکا مقابله‌ به‌مثل کند

دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۳۷
کد مطلب: 500543
دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: امیدواریم دولت در ماه‌های پایانی واقع‌گرایانه به عرصه روابط با آمریکا نگاه کند و اقدام متقابل و مقابله به مثل را در برابر این رفتارهای گستاخانه دولت آمریکا داشته باشد.
سروری: دولت در برابر آمریکا مقابله‌ به‌مثل کند
به گزارش فارس، پرویز سروری دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، با اشاره به فرمان منع ورود اتباع ایرانی به آمریکا از سوی ترامپ اظهار داشت: این یکی از دستاوردهای برجام برای جمهوری اسلامی و نتیجه اعتماد لجام گسیخته به آمریکا و دیپلماسی لبخند است.

سروری با بیان اینکه قرار بود از این دیپلماسی عزت و اقتدار ملت ایران به دست بیاید، ادامه داد: قرار بود ما مذاکره برد - برد داشته باشیم اما آنها فقط همه مزایای برجام را بردند و بردند و تلخی‌ها و عدم اجرای توافقات برای ملت ایران باقی ماند.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با اشاره به وعده‌های سه سال گذشته رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه عزت باید به پاسپورت ایرانی بازگردد، خاطرنشان کرد:‌ ما اکنون و با این فرمان جدید رئیس‌جمهور آمریکا شاهد عزت از نوع دیپلماسی لبخند هستیم که کشور ما را با کشورهای جنگ زده که دچار مشکلات عدیده هستند در یک تراز قرار می‌دهد.

وی افزود: کشور ما از مشارکت مردمی در سطح بسیار بالایی در منطقه و دنیا برخوردار است اما با بدترین وجه با شهروندان ایرانی برخورد کردند؛ دیپلماسی لبخند باید جای خود را به دیپلماسی واقع‌گرایانه و معطوف به عزت ایرانیان بدهد و آمریکا بداند که ملت ایران تحقیر شدن را تحمل نخواهد کرد.

سروری یادآور شد: امیدواریم دولت در ماه‌های پایانی واقع‌گرایانه به عرصه روابط با آمریکا نگاه کند و اقدام متقابل و مقابله به مثل را در برابر این رفتارهای گستاخانه داشته باشد.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *