جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۳
۵

انتقاد سروری از جمع‌آوری بیلبوردها

جمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۳۸
کد مطلب: 322905
قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با بیان اینکه نصب بیلبوردهای ضدآمریکایی برگرفته از نگاه و افکار عمومی مردم بود، اظهار داشت: برخورد بدی با این موضوع صورت گرفت و آدرس غلطی را به آمریکایی‌ها داد.
به گزارش جهان، پرویز سروری قائم‌مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه 13 آبان امسال می‌تواند واقعیت‌های افکار عمومی ایران در رابطه با آمریکا را نشان دهد، گفت: فضای فرهنگی و مدیریتی کشور نباید به طرفه وارونه نشان دادن واقعیت‌های موجود جامعه حرکت کند.
 
وی افزود: عده‌ای تلاش می‌کنند که رابطه با آمریکا را اینگونه جلوه دهند که اگر این رابطه برقرار شود، وضعیت ایران گل و بلبل می‌شود. می‌خواهند بگویند مردم ایران نگاهشان به آمریکایی‌ها متفاوت شده است. من این دیدگاه را خطرناک می‌دانم، چرا که می‌تواند آثار منفی را در مذاکرات داشته باشد.
 
قائم‌مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: در این صورت آمریکایی‌ها به این تحلیل غلط می‌رسند که افکار عمومی ایران امروز آمادگی پذیرش شرایط خفت‌بار آنها (آمریکایی‌ها) را دارد.
 
سروری با بیان اینکه نصب بیلبوردهای ضدآمریکایی برگرفته از نگاه و افکار عمومی مردم بود، اظهار داشت: موضوع بیلبوردها مساله ساده‌ای بود، متاسفانه تبدیل به مساله حاد و سیاسی شد. ضمن اینکه این بیلبوردها نمادی از افکار عمومی ایران در رابطه با آمریکایی‌ها بود و به نظر من برخورد بدی با این موضوع صورت گرفت و آدرس غلطی را به آمریکایی‌ها داد.
 
وی با بیان اینکه امروز آمریکا تلاش می‌کند با دیپلماسی عمومی فضای غیرواقع‌گرایانه را به تیم مذاکره‌کننده ایرانی نشان دهد، گفت: آنها می‌خواهند بگویند نگاه ایران به آمریکا عوض شده است تا ایران را مجاب کنند امتیازات زیادی را به طرف مقابل (آمریکا) بدهد. این بازی از سوی آمریکا مدیریت و اداره می‌شود و باید مراقب آن بود.
 
قائم‌مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی تاکید کرد: این در حالی است که اقدامات عملی باید از طرف آنها شروع شود و ما در داخل کشور رویکردهای خود را متناسب با واقعیت کشور تنظیم می‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
انتخابات شوراها اگه بعد از انتخابات ریاست جمهوری بود این تندروهای اصولگرا هرگز وارد شورای شهر نمی شدند
اصولگراها هرچه قدر هم تندرو باشند ولی به اصلاح طلبها نمی رسند.......
ﺗﻨﺪﺭﻭ ﺍﺻﻼﺡﻃﻠﺒﺎﻳﯽ ﺍﻧﺪ ﮐﻪ ﺍﻭﻧﻄﻮﺭ ﺑﺎ ﺧﺎﻧﻢ ﺭﺍﺳﺘﮕﻮ ﺑﺮﺧﻮﺭﺩ ﮐﺮﺩﻧﺪ
نمی شه با لباس سیندرلا از منافع کشور در مقابل یک مشت جنایتکار و غاصب دفاع کرد.
اميرحسين
همين توهم ها شما فتنه گرها رو به اينجا رسوند كه مركز توليد و پخش جاسوس خائن شديد