چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۱
پرویز سروری، قائم مقام جمعیت رهپویان:

استفاده از واژه های تندرو و میانه رو، فرار رو به جلوی اصلاح طلبان است

جمعه ۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۲۴
کد مطلب: 476433
قائم مقام جمعیت رهپویان گفت: استفاده از واژه های تندرو، میانه رو و افراطی فرار رو به جلو از طرف اصلاح طلبان است.
استفاده از واژه های تندرو و میانه رو، فرار رو به جلوی اصلاح طلبان است
گروه سیاست جهان نيوز ـ پرویز سروری قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره استفاده دشمنان و برخی شخصیت‌ها و رسانه‌های داخلی از کلید واژه‌های "افراطی، تندرو و میانه‌رو" اظهار داشت: استفاده از واژه های تندرو، میانه رو و افراطی فرار رو به جلو از طرف اصلاح طلبان است.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم واژه های تندرو و کندرو را به کار ببریم، باید کسانی را تندرو نامید که خارج از ارزش های مردم حرکت کردند و در فتنه 88 هزینه های بسیار زیادی را روی دست ملت گذاشتند و با دشمنان انقلاب علیه ملت ایران برنامه ریزی کردند و شاهد بودیم که چه فرصت های بزرگی به تهدید تبدیل شد.

قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی افزود: به دلیل اینکه ذهنیت مردم از مجلس ششم، دولت اصلاحات و فتنه 78 و 88 براساس رفتارهای غیرقانونی، تندروانه و خارج از اصول و عرف جامعه شکل گرفته است، آنها به دنبال این هستند که با اتهام زنی به نیروهای انقلاب که دغدغه انقلاب، قانون و کشور را دارند، به عملی که خودشان مرتکب می شوند، متهم کنند و این اقدام، فرار رو به جلوست.

سروری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد عدم استفاده از ادبیات بیگانه در کشور یادآور شد: مقام معظم رهبری فرمودند استفاده از ادبیات بیگانه زمینه های رخنه فرهنگ بیگانه را فراهم می کند.

وی ادامه داد: غرب هر حرکتی که مغایر با مطالبات آنها باشد و سلطه جویی و تسلیم پذیری ملت ها را در مقابل استکبار نفی کند، تندرو می دانند و میانه رو را پذیرش ذلت و تسلیم پذیری در مقابل قدرت های توطئه گر می داند.

قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: متأسفانه این ادبیات غربی ها به شکل غیر متعارفی بویژه از زمان انتخابات 92 به صورت جدی تری وارد ادبیات کشور شده است و مسئولان کشور نیز با طرح برخی ادعاهای واهی علیه نیروهای انقلاب به دنبال ایجاد فضای دو قطبی در جامعه هستند که این فضا مغایر و مخالف با منافع داخلی کشور است.

سروری تصریح کرد: ما برای ادامه ثبات و امنیتی که در دنیا زبانزد است به انسجام، هم افزایی و هم گرایی ملی نیاز داریم و هر حرکتی که چند دستگی و اختلاف را در جامعه بوجود آورد، به صورت قهری به واگرایی ملی تبدیل می شود و زمینه های ناامنی، بی ثباتی و هرج و مرج را در کشور فراهم می کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دو قطبی کردن جامعه و ایجاد انشقاق و اختلاف در جامعه هزینه های زیادی می تواند برای کشور ایجاد کند و از این منظر رهبر معظم انقلاب در یک حرکت مدبرانه این موضوع را واکاوی کردند و فرمودند این ادبیات برای دشمن است و ما نباید از این ادبیات استفاده کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *