دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

پاسخ دنیامالی به اصلاح طلبان تندرو

يکشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۴
کد مطلب: 311812
عضو شورای اسلامی شهر تهران مزیت قالیباف نسبت به محسن هاشمی را تجربه هشت سال مدیریت شهری دانست و تاکید کرد انتخاب شهردار به دور از گرایش‌های سیاسی صورت گرفته است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، احمد دنیامالی امروز پس از جلسه شورای شهر برای انتخاب شهردار در جمع خبرنگاران گفت: همه ما ۳۱ نفر در مصاحبه های مختلف اشاره کردیم که بحث شورای شهر و موضوع مدیریت شهری به هیچ عنوان بحث سیاسی نیست. بنابراین از ابتدا همه دوستان سعی کردند که این را مورد ملاحظه قرار بدهند و به نظرم در انتخاب شهردار، هیچ رفتار سیاسی صورت نگرفت.
 
وی ادامه داد: طبیعتا این رفتار نشانگر آن است که همه دوستان به مصلحت شهر و مصالح مردم توجه ویژه دارند. ضمن اینکه ما از لحاظ مدیریتی هیچ نگرانی نسبت به هر دو فردی که به مرحله نهایی رسیده بودند، نداشتیم، زیرا هر دو از توانایی های خوبی بهره مند هستند. اما به هر حال یکی از عزیزان می توانست رای بیاورد.
 
دنیامالی مزیت قالیباف نسبت به محسن هاشمی را چنین توصیف کرد: تنها برجستگی که می توانیم بگوییم آقای قالیباف نسبت به آقای هاشمی دارد، تجربه هشت سال مدیریت شهری است. البته آقای هاشمی هم توانایی های خاص خود را دارد.
 
وی درباره شایعاتی مبنی بر اینکه به قالیباف رای داده، گفت: از کجا می دانید من به چه کسی رای داده ام در حالی که آرا مخفی است؟
 
دنیا مالی تصریح کرد: مگر قرار است هر کسی با لیست اصلاح طلبان به شورا آمد، به کاندیدای آنها رای بدهد؟
 
این عضو شورای شهر در پایان گفت: فکر می کنم شرایط استفاده از آقای هاشمی در یکی از سمت های مدیریتی زیرمجموعه شهرداری کاملا وجود دارد و ما حتما این پیشنهاد را به قالیباف می دهیم. اگر آقای هاشمی قبول مسئولیت کند که به نظرم این اتفاق می افتد، این یک افتخار بزرگ برای شورا و شهر تهران است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *