چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۲
۷
سروری، قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی:

نگرانیم افراطی‌ها، اصلاح‌طلبان را به واگرایی با نظام سوق دهند/ اصلاح‌طلبان دچار آلزایمر سیاسی شده‌اند

جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب: 402062
سروری، قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: خیلی امیدوار بودیم که بعد از اتفاقاتی که در دولت اصلاحات پیش آمد و موجب قهر مردم با اصلاح‌طلبان شد، در فضایی که اکنون ایجاد شده بود اصلاح‌طلبان بتوانند اقدامات اشتباه گذشته خود را جبران کنند اما دوستان اصلاح‌طلب دچار آلزایمر سیاسی شدند.
نگرانیم افراطی‌ها، اصلاح‌طلبان را به واگرایی با نظام سوق دهند/ اصلاح‌طلبان دچار آلزایمر سیاسی شده‌اند
به گزارش جهان، پرویز سروری قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفت و گو با فارس، با اشاره به همایش اصلاح طلبان که با رویکرد حمایت از فتنه‌گران برگزار شده بود، گفت: در دوره‌ای که متعلق به اصلاح‌طلبان نیست و دولت خودش را به هیچ وجه یک دولت اصلاح‌طلب نمی‌داند، خیلی امیدوار بودیم که بعد از اتفاقاتی که در دولت اصلاحات پیش آمد و موجب قهر مردم با اصلاح‌طلبان شد، در فضایی که اکنون ایجاد شده بود اصلاح‌طلبان بتوانند اقدامات اشتباه گذشته خود را جبران کنند اما دوستان اصلاح‌طلب دچار آلزایمر سیاسی شدند و در این همایش رجعتی کور و سیاه به دوران دوم خرداد داشتند.

وی با بیان اینکه رجعت اصلاح‌طلبان موجب بروز رفتارهای ساختارشکنانه دولت اصلاح‌طلب می‌شود، خاطرنشان کرد: با وجود آنکه امید می‌رفت که تندروهای اصلاح‌طلب از گذشته خود ناامید شده باشند و با رفتارهای اصلاحی زمینه بازگشت خودشان را به عرصه‌های انتخاباتی فراهم کنند اما متاسفانه همایش امروز آنان نشان داد که آنها هنوز در حال و هوای دوم خرداد هستند که زمینه خشم مردم را فراهم کرد و مولود این رفتارها فتنه ۸۸ بود.

قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی ادامه داد: دولت اصلاح‌طلبی که زمینه همگرایی با سلطنت‌‌طلب‌ها، بهایی‌ها، غربی‌ها و صهیونیست‌ها در انتخابات ۸۸ فراهم کرد و اجازه داد شرکت سهامی ضد انقلاب با برخی از نیروهای داخلی شکل بگیرد و رفتارهای بدعت‌آمیز در نظام صورت بگیرد بنابراین از این منظر امید می‌رفت این همایش سرآغاز یک جریان اصلاح‌طلبی و اقدامی جبرانی نسبت به گذشته باشد اما اصلاح‌طلب‌های افراطی این امید را به یأس تبدیل کردند.

سروری با بیان نگرانی از اینکه اصلاح‌طلبان نتوانند جریانات افراطی و تندرو را از خود دور کنند، اظهار داشت: ما نگرانی داریم که جریانات افراطی و تندرو اصلاح‌طلب به مثابه موتوری واگن اصلاح‌طلبان را به سمت و سوی واگرایی با نظام سوق دهند و من امیدوارم که جریان اصلاح‌طلب نیروهای افراطی را از خودش دور کند در غیر این صورت نمی‌توانیم امیدی داشته باشیم که اصلاح‌طلبان با اقدامات جبرانی و اصلاحی همچون گذشته موجب استمرار قهر مردم نشوند.

قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در پایان با اشاره به حضور کمرنگ شخصیت‌های دولتی در این همایش گفت: من فکر می‌کنم اینکه دولت سطح خودش را از افراد اصلاح طلب جدا کرده و اجازه نداده اصلاح طلبان دولت رابه نفع خود مصادره به مطلوب کنند نکته مثبتی است و امیدوارم دولت به جای پیروی از یک جریان سیاسی به طور مستقل حرکت کند که این اقدام به نفع نظام، کشور و دولت است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اصلاح طلبان در مبانی فکری شان مشکل دارند
درود بر اصلاح طلبان خردمند
اگه داشتیم و پیدا کردی سلام برسون
مجیداعتمادی
جناب آقای سروری باسلام به نظرمیرسد همایش اصلاح طلبان با چراغ سبز دولت برگزار شده که به شکلی از زیر بار قولهای که به مردم داده اندشانه خالی کنندو زیرکانه ناکارآمدی خودشان را پوشش دهند که نگذاشتند اقتصادرادرست کنیم وفتنه جدیدی بانام فتنه اقتصادراکلیدبزنند
دقيقا اصولگرايان افراطي الزايمر سياسي گرفته اند انان فراموش کرده اند که د رخرداد سال 92مردم آنان را به زباله داني تاريخ فرستادند. ايکاش متحجران اکه کاسبي انقلاب را مي کنند مقداري به خود بيايند.
ان شاءالله سال دیگه و سال 96 مشخص میشه کی به زباله دان تاریخ میره!!!!!!
شب دراز است و قلندر بیدار!
سیدرضا
Iran, Islamic Republic of
اصلاحات شایسته - ایران پیشرفته