دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

مجموعه جدید پژوهشگاه رویان در تهرانپارس

شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب: 420468
رئیس جهاددانشگاهی از احداث مجموعه جدید رویان در تهرانپارس خبر داد و گفت: توسعه سلول درمانی و داروهای نوترکیب در قالب برنامه ۵ ساله جهاد دانشگاهی تنظیم شده است که برای این منظور فضای گسترده‌ای در اختیار تحقیقات قرار می‌گیرد.
به گزارش جهان، حمیدرضا طیبی رئیس جهاددانشگاهی در گفت‌وگو با فارس، گفت: قرار است مجموعه جدیدی برای رویان در تهرانپارس ایجاد شود که زمینی از سوی اوقاف نیز برای این امر در اختیار قرار گرفته است.

وی افزود: برای ساخت مجموعه جدید رویان، شهرداری تهران قول انجام کارها برای انتقال مجموعه در چهار سال را داده است که امیدواریم در این مدت این امر محقق شود.

طیبی با اشاره به افزایش فعالیت‌های پژوهشگاه رویان و ضرورت ایجاد یک مجموعه بزرگ‌تر برای این پژوهشگاه، گفت: توسعه سلول درمانی و بخشی هم در حوزه سرطان و داروهای نوترکیب در قالب برنامه ۵ ساله جهاد دانشگاهی تنظیم شده است که برای تحقق این برنامه‌ها نیاز به فضای وسیع‌تری داریم.

رئیس جهاددانشگاهی اظهار داشت: در ساختار جدید فضای گسترده‌ای به حوزه تحقیقات اختصاص می‌یابد زیرا افراد بسیاری در مقطع دکترا علاقه فعالیت در رویان دارند ولی مکان تحقیقات برای آنها وجود ندارد که در ساختار جدید و با کمک بیشتر دولت این مکان در اختیار آنها قرار می‌گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *