شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
وزیر بهداشت:

۴۰% تولیدات علمی در علوم پزشکی است

چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب: 405653
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در حوزه بهداشت و درمان رتبه ایران تا قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست به گونه‌ای که کشور ما در حال حاضر رتبه ۱۷ در جهان است و ۴۰ درصد تولیدات علمی داخل سهم علوم پزشکی است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، سید حسین هاشمی قاضی‌زاده عصر امروز در جمع مردم شهرستان سمیرم اظهار داشت: دولت تدبیر و امید در ۱.۵ سال گذشته سعی و تلاش خود را کرده است تا آرامش به کشور برگردد و تلاش دولت درحوزه اقتصاد کاهش نرخ تورم حذف رکوداقتصادی بوده است.

وی با اشاره به وضعیت شهرستان سمیرم افزود: به نظر می‌رسد داشته‌های این شهرستان بیشتر از نداشته‌های آن باشد که باید با امید، مشکلات این منطقه برطرف شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به خشکسالی‌های استان اصفهان تصریح کرد: خشکسالی یکی از بلایای کشور به شمار می‌رود و امید است تمهیداتی درباره مهارهای آب های روان صورت گیرد.

وی افزود: در حوزه بهداشت و درمان رتبه ایران تا قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست به گونه‌ای که کشور ما در حال حاضر رتبه ۱۷ در جهان است و ۴۰ درصد تولیدات علمی داخل سهم علوم پزشکی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *