جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
وزیر بهداشت:

داروهای آلوده چشم‌پزشکی قاچاق بوده است

يکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۳۶
کد مطلب: 411528
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به نتیجه بررسی پرونده داروهای آلوده چشمی، گفت: داروهای آلوده چشم‌پزشکی تقلبی و قاچاق بود.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، سیدحسن قاضی‌زاده‌هاشمی دقایقی پیش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح جامع سلامت از مهمترین اقدامات وزارات بهداشت بود که در سال ۹۴ نیز با رفع برخی آسیب‌ها و مشکلات استمرار می‌یابد.

وی با تأکید بر اینکه خدمات دندانپزشکی در صورت تأمین اعتبار در طرح سلامت ارتقا می‌یابد، افزود: در تلاش هستیم تا میزان رضایت‌مندی و خدمات طرح سلامت را افزایش دهیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه ۷۶ بیمارستان جدید در کشور آماده افتتاح است،گفت: برای اتمام پروژه‌های بیمارستانی در سال ۹۴ علاوه بر وزارت راه و شهرسازی، وزارت بهداشت هم اعتبار خوبی اختصاص داده است.

قاضی‌زاده‌هاشمی در پاسخ به سئوال خبرنگار در مورد نتیجه پرونده داروهای آلوده چشم‌پزشکی، تصریح کرد: داروهای استفاده شده قاچاق و تقلبی بوده و با متخلفان برخورد می‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *