پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱
سید حسن قاضی‌زاده هاشمی اعلام کرد؛

کمبودنیروی انسانی در حوزه بهداشت ودرمان

يکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۱۵
کد مطلب: 411527
وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی گفت: کمبود نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان، سبب نارضایتی مردم و تحمیل فشار کاری بر همکاران می شود.
به گزارش جهان، سید حسن قاضی زاده هاشمی در حاشیه افتتاح بیمارستان فوق تخصصی کودکان ۱۷ شهریور در گفتگو با مهر کمبود نیروی انسانی را از مشکلات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دانست و اظهار داشت: متاسفانه برنامه خاصی برای جبران کمبود نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان وجود ندارد.

وی افزود: در ۷۶ بیمارستانی که طی چند ماه آینده در سطح کشور به بهره برداری می رسد بالغ بر ۷ هزار نیروی انسانی استخدام و جذب بیمارستان های دولتی می شوند اما مشکل کمبود نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان همچنان بر قوت خود باقیست.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به فشار کاری که بر فعالان حوزه بهداشت و درمان به دلیل کمبود نیرو تحمیل می شود گفت: کمبود نیرو در حوزه بهداشت و درمان علاوه بر تحمیل فشار بر همکاران این حوزه، سبب بروز نارضایتی در مردم می شود و در اجرای طرح تحول سلامت اختلال ایجاد می کند.

وی با بیان اینکه وزارت بهداشت و درمان بر جذب نیروی انسانی موردنیاز تاکید دارد افزود: امیدواریم با صبوری هر چه بیشتر همکاران، تلاش دولت یازدهم در سال های آتی فعالیتش، با جذب هر چه بیشتر نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان همراه شود.

گفتنی است وزیر بهداشت و درمان با افتتاح بیمارستان فوق تخصصی ۱۷ شهریور رشت از بخش های مختلف این بیمارستان از جمله بخش تالاسمی و مراقبت های ویژه بازدید کرد و در جریان امکانات این بخش ها قرار گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سر پزشکان به سلامت
فعلا همه پرسنل بار اضافه تحمل می کنند تا پزشکان درآمد و کارانه بیشتر کسب کنند
در روزهای اول طرح به اصطلاح تحول درآمد پزشکان افزایش یافت ولی پرسنل هنوز منتظر نظرات کارشناسی اساتید پزشک هستند