شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰
عبدالله ویسی:

هیچ اولتیماتومی به من داده نشده است

سه شنبه ۳ دی ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۵۸
کد مطلب: 333148
سرمربی تیم فوتبال استقلال صنعتی با بیان اینکه به خاطر نتایج هفته های اخیر هیچ اولیتماتومی از سوی مدیران باشگاه به من داده نشده است گفت: با امتیازاتی که کسب کرده‌ایم صددرصد در لیگ برتر باقی خواهیم ماند.
هیچ اولتیماتومی به من داده نشده است
به گزارش جهان به نقل از مهر، عبدالله ویسی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل نفت تهران که بعدازظهر امروز در محل سالن کنفرانس سازمان لیگ برتر برگزار شد با بیان این مطلب افزود: بازیها در هفته های اخیر شرایط خاصی پیدا کرده است و تمامی تیم ها بدنبال گرفتن امتیاز هستند تا از کورس مسابقات عقب نمانند.

ویسی تاکید کرد: در حال حاضر شرایط ما بسیار خوب است و تلاش می کنیم تا مقابل نفت ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم.

وی در پاسخ به اینکه آیا با توجه به نتایج هفته های اخیر از سوی مسئولان به شما اولتیماتوم داده شده است یا خیر گفت: هیچ یک از مدیران و مسئولان باشگاه به من اولتیماتوم نداده اند و ما عملکرد بدی نداشتیم و توانسته ایم از ۴ مسابقه اخیر ۵ امتیاز کسب کنیم و فکر نمی‌کنم که شرایط ما شرایط بدی باشد.

سرمربی تیم استقلال صنعتی خوزستان تاکید کرد: مردم خوزستان به این تیم علاقه خاصی دارند و هیچ وقت این تیم را تنها نخواهند گذاشت.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا تیم استقلال صنعتی در پایان فصل در لیگ برتر باقی خواهند ماند یا خیر گفت: صددرصد مطمئن باشید که سال آینده نیز استقلال صنعتی در لیگ برتر بازی خواهد کرد.

ویسی در پایان عادل کلاه کج را تنها بازیکنی خواند که به دلیل فوت پدرش در بازی فردا مقابل نفت تهران حضور نخواهد داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *