پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ - 23 May 2024
 
۰

استقلال دنبال گرفتن یک امتیاز بود

چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۹
کد مطلب: 333376
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با بیان اینکه حریف خوزستانی به دنبال کسب یک امتیاز و انجام بازی دفاعی بود گفت: هدفمان کسب سه امتیاز این دیدار بود اما به خاطر بازی تدافعی حریف نتوانستیم به این مهم دست پیدا کنیم.
استقلال دنبال گرفتن یک امتیاز بود
به گزارش جهان به نقل از مهر، یحیی گل محمدی پس از تساوی بدون گل عصر سه شنبه تیمش برابر استقلال صنعتی خوزستان در جمع خبرنگاران گفت: این بازی دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول شاهد بازی سرد و کسل کننده ای بودیم اما در نیمه دوم ما حملات زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کردیم و به دنبال رسیدن به گل بودیم اما حریف با دفاعی چند لایه به فکر کسب یک امتیاز بود که به خواسته اش هم رسید.

گل محمدی خاطرنشان کرد: در دقایق پایانی فشار زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کردیم اما آنها با کارهای دفاعی چند لایه اجازه رسیدن به گل را ندادند. با این حال از نتیجه ای که رقم خورد راضی نیستم چرا که هدف ما کسب سه امتیاز بازی بود. به نظرم استقلال صنعتی خوش شانس بود که شکست نخورد و با یک امتیاز زمین را ترک کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *