چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - 29 May 2024
 
۱
۱
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس:

پرسپولیس فرصت بزرگی را مقابل سپاهان از دست داد

چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۷
کد مطلب: 880599
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد شاگردان اوسمار ویرا فرصت رسیدن به صدر جدول را با تساوی خانگی مقابل سپاهان از دست داده‌اند.
پرسپولیس فرصت بزرگی را از دست داد
به گزارش جهان نيوز، جواد منافی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با تسنیم، درباره آخرین وضعیت پرسپولیس و اینکه شاگردان اوسمار همچنان در انتظار لغزش استقلال هستند، گفت: پرسپولیس بزرگ‌ترین فرصت برای صدرنشینی را در بازی با سپاهان از دست داد و بعد از توقف استقلال برابر تراکتور، می‌توانست جای رقیبش را در صدر جدول بگیرد. این در حالی است که سپاهان در این فصل با فراز و نشیب زیادی مواجه شده است و پرسپولیس می‌توانست این بازی را ببرد.

مربی و بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه افزود: حالا دیگر شرایط طوری شده است که پرسپولیس باید بازی‌هایش را ببرد و منتظر لغزش استقلال باشد. سبک استقلال هم طوری است که اکثر بازی‌ها را با نتیجه یک بر صفر می‌برد و مهمترین بخش از تاکتیک این تیم هم به ارسال از کناره‌ها و استفاده از ضربات ایستگاهی خلاصه می‌شود.

«با این اوصاف از نگاه شما شانس پرسپولیس برای قهرمان شدن از استقلال کمتر است؟»، وی در پاسخ به این پرسش تأکید کرد: در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و دیدید که پارسال پرسپولیس چگونه قهرمان شد. در حال حاضر سرنوشت قهرمانی دست استقلال است، ولی پرسپولیس جدا از اینکه باید بازی‌هایش را ببرد، از یک طرف هم باید منتظر لغزش استقلال باشد. به اعتقاد من هیچ چیز غیرممکن نیست و امیدوارم در نهایت پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شود.

منافی در پایان اظهار داشت: در بازی با هوادار دیدیم که بازیکنان پرسپولیس چند موقعیت خوب را از دست دادند. پرسپولیس نباید از روی شکم‌سیری فوتبال بازی کند و ممکن است اگر یک بار دیگر این اتفاق تکرار شود، پرسپولیس ضرر کند.
https://jahannews.com/vdcgyz97yak97n4.rpra.html
jahannews.com/vdcgyz97yak97n4.rpra.html
برچسب ها: پرسپولیس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


قباد
Iran, Islamic Republic of
اوسمار مرد بازهای بزرگ نیست ما به مربی کاریزما وکاربلد نیاز داریم تا بتواند درجایی که کارگره میخورد بتواند گره کار ابازکند