پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۶
عضو جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی:

تکرار عبارت «نرمش قهرمانانه» توسط رهبرانقلاب زمانی است که دست برتر را در منطقه داریم

سه شنبه ۲ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب: 315381
استفاده مجدد از عبارت نرمش قهرمانانه از سوی رهبری درست زمانی بود که امریکا از مواضع خود عقب نشینی کرد و پیشنهاد روسیه را پذیرفت از این رو خود امریکایی ها متوجه شدند حمایت های ایران از سوریه چقدر جایگاه مهمی دارد.
تکرار عبارت «نرمش قهرمانانه» توسط رهبرانقلاب زمانی است که دست برتر را در منطقه داریم
به گزارش جهان، مالک شریعتی در گفتگو با تهران پرس، درباره فرمایشات مهم مقام معظم رهبری پیرامون نرمش قهرمانانه سیاستمداران ایرانی در برابر طرف خارجی، اظهار داشت: این صحبت های رهبری جدید نیست و سال ها پیش نیز همچین فرمایشی را فرموده بودند از این رو این مسئله یک تاکتیک است و استراتژی ما همچنان بر مبنای همان سه اصل حکمت، عزت و مصلحت است.

عضو جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با تأکید بر زمان بیان این فرمایشات از سوی رهبری، یادآور شد: این فرمایش ایشان زمانی بیان شد که ما در موازنه قدرت در منطقه، در خصوص سوریه دست برتر را نسبت به دشمن داشتیم.

وی افزود: این درست زمانی بود که امریکا به واسطه پیام های مستقیم و غیر مستقیم ایران از مواضع خود عقب نشینی کرد و پیشنهاد روسیه را پذیرفت از این رو خود امریکایی ها متوجه شدند حمایت های ایران از سوریه چقدر جایگاه مهمی دارد و اگر این حمایت ها نبود قطعا جنگی در سوریه رخ می داد.

شریعتی با بیان اینکه موضع ما در این موقعیت موضع قدرت بود، گفت: استراتژی ما همچنان مقابله با استکبار است و باید توجه شود طبق فرمایشات معظم له باید دشمن اصلی شناخته شود تا در مذاکرات هسته ای و مذاکراتی مشابه آن که بین طرف ایرانی و خارجی صورت می گیرد امتیازی به طرف خارجی مخصوصا دشمن داده نشود.

عضو جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: توجه به این موارد از این باب نیز مورد اهمیت است که افکار عمومی خصوصا در منطقه، چشم به ایران و سیاست های ایران و نتیجه آن دارند پس بهتر است در این عرصه سربلند باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *