چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - 29 May 2024
 
۰
۱

خاتمی ملاک تصمیمات جریان اصلاحات نیست

پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۰۶
کد مطلب: 880634
عطریانفر: خیلی باور ندارم که چنین صحبت‌هایی که در محافل خصوصی می‌شود، ملاک داوری و تصمیمات جریان اصلاحات باشد.
خاتمی ملاک تصمیمات جریان اصلاحات نیست
به گزارش جهان نيوز، یک عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی به محتوای فایل منتشر شده از خاتمی مبنی بر پیش شرط وی برای حضور در انتخابات بدون وجود شورای نگهبان واکنش نشان داد.

سید محمد خاتمی در فایل منتشر شده روش پیشین جریان اصلاحات در انتخابات‌ها را نقد کرده و گفته بود، «تا این شورای نگهبان هست، ما دیگر در انتخابات شرکت نمی‌کنیم!

محمد عطریانفر عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی طی گفتگویی با بیان اینکه در فضای مجازی متوجه صحبت‌های سید محمد خاتمی شدم، می‌گوید: خیلی باور ندارم که چنین صحبت‌هایی که در محافل خصوصی می‌شود، ملاک داوری و تصمیمات جریان اصلاحات باشد.

رئیس سورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: اصلاح طلبان همچنان نسبت به مقوله انتخابات واکنش مثبت دارند و نمی‌توانند انتخابات را از دستور کار خود حذف کنند، اگر بگوییم اصلاح طلبان انتخابات را از دستور کار خارج می‌دانند، یعنی اصلاح طلبان سیاست‌ورزی را بوسیده و کنار گذاشته‌اند.

در این مصاحبه عطریانفر تاکید کرد : سوءتفاهم بسیار عمیقی بین فعالان اصلاح‌طلب با نهادهای حقوقی ناظر بر انتخابات مانند شورای نگهبان وجود دارد که باید مرتفع شود، اصلاح‌طلبان دل بسته به نظام باید تلاش کنند اعتمادسازی مجددی با نهادهای قدرت نظام از جمله مقام معظم رهبری ایجاد کنند.
https://jahannews.com/vdcgwz97tak9734.rpra.html
jahannews.com/vdcgwz97tak9734.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خیلی گل کاشته اند طلبکار جایزه هم هستند