دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰

لزوم اعتقاد به حرکت جهادی در کابينه يازدهم / اولويت‌هاي دولت جدید

سه شنبه ۴ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۱۶
کد مطلب: 294956
عضو جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي گفت: شخصيت‌هايي مي‌توانند در کابينه دولت يازدهم حضور داشته باشند که مقابله با فشارهاي اقتصادي و رفع نارسايي مديريتي را به منزله يک حرکت جهادي تلقي کنند.
به گزارش جهان "فريدالدين حدادعادل" عضو جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: تاکيد "حجت الاسلام و المسلمين دکتر روحاني" بر اعتدال و ميانه روي اين حس را در فضاي سياسي کشور غالب کرده است که طيف‌هاي راديکال و تندروي دو جناح در دولت آينده جايگاهي ندارد.

وي تصريح کرد: شخصيت‌هايي مي توانند در کابينه دولت يازدهم حضور داشته باشند که مقابله با فشارهاي اقتصادي و رفع نارسايي‌هايي مديريتي را به منزله يک حرکت جهادي تلقي کنند.

حداد عادل اظهار داشت: طبيعتا مديراني که در دوران دفاع مقدس و پس از آن مسئوليت نوسازي اقتصاد و مديريت کشور را برعهده داشتند در دولت يازدهم حضوري پررنگ خواهند داشت.

وي افزود: دارا بودن انگيزه و توان لازم براي مقابله با فشارهاي اقتصادي معيار اصلي حجت الاسلام و المسلمين روحاني در چيدمان کابينه دولت يازدهم خواهد بود.

عضو جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي در پايان خاطر نشان کرد: با عنايت به شعارهاي انتخاباتي حجت الاسلام و المسلمين روحاني رفع موانع و مشکلات اقتصادي و تشکيل يک دولت اعتدالگرا و فراجناحي از اولويت‌هاي دولت يازدهم خواهد بود.

شريعتي: معیشت مردم و پيشرفت اسلامي از اولويت‌هاي دولت يازدهم باشد

عضو جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي گفت: معیشت و اقتصاد کشور اولویت دولت‌ یازدهم قرار گیرد و علاوه بر آن مسئولان پیگیر مباحث پیشرفت اسلامی نیز باشند.

به گزارش جهان "مالک شریعتی" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، معیشت مردم را جزو مهمترین فوریت كاري دولت آینده دانست و اظهار داشت:‌ معیشت و اقتصاد کشور باید در اولویت دولت‌ یازدهم قرار گیرد و علاوه بر آن مسئولان باید پیگیر مباحث پیشرفت اسلامی نیز باشند.

عضو جمعیت رهپویان انقلاب اسلامي بیان کرد:‌ با توجه به سابقه‌ای که در استفاده از نسخه‌های غربی برای درمان اقتصاد کشور داشته‌ایم باید این متون را کنار گذاشته و به الگوی اسلامی روی بیاوریم تا اشتباهات گذشته تكرار نشود.

وی با اشاره به کنترل قیمت‌ها عنوان کرد: دولت یازدهم در حوزه اقتصادی کنترل قیمت‌ها را مد نظر قرار دهد و به انتخاب صحیح مدیران کشور اهتمام ورزد و همچنين به شعارهای وعده داده شده نيز جامه عمل بپوشاند.

شریعتی خاطرنشان کرد: حفظ اعتماد رای‌ دهندگان حائز اهميت است و دولت يازدهم بايد از افراط و تفریط دوري كند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *