چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

عدم درک دولت از جایگاه و ماموریت‌های واقعی خود مشکل‌ساز شده است

سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۲
کد مطلب: 365652
عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان گفت: موفقیت در حوزه اقتصاد نیازمند فرماندهی واحد در تیم اقتصادی دولت و مدیریت جهادی به معنای واقعی است.
به گزارش جهان،‌ مالک شریعتی در گفتگو با خبرگزاری بسیج، با اشاره به نام گذاری امسال به نام سال فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی، عنوان کرد: درخواست رهبری از ما اهتمام ویژه به فرهنگ و اقتصاد است که مدیریت جهادی آن متوجه مسئولین است.
 
وی با اشاره به اینکه فرهنگ، فضای تنفسی جامعه اسلامی است تصریح کرد: توجه به مقوله مهم و شاخص فرهنگ، به عنوان فضای تنفسی جامعه در حکومت اسلامی اولویت فراوانی دارد.
 
عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان با اشاره به حاشیه های فرهنگی دولت افزود: دولت کنونی در برخی حوزه های فرهنگی دچار نقص و حاشیه است که بیشتر از این حاشیه ها، سردرگمی و عدم درک دولت از جایگاه و ماموریت های واقعی خود به عنوان قوه مجریه مشکل ساز شده است.
 
شریعتی در پایان تصریح کرد: موفقیت در حوزه اقتصاد نیازمند فرماندهی واحد در تیم اقتصادی دولت و مدیریت جهادی به معنای واقعی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *