شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱۶

بازداشت بازیگر زن مشهور بدلیل بدپوششی

دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۳۵
کد مطلب: 228040
"ل. الف"، بازيگر معروف سينما، تئاتر و تلويزيون دقايقي پيش به دلیل بدپوششی در ورودي سالن همايش‌هاي برج ميلاد توسط پليس امنيت اخلاقي تهران بزرگ دستگير شد.
 به گزارش جهان، مركز اطلاع‌رساني فرماندهي انتظامي تهران بزرگ با اعلام اين خبر، افزود: نامبرده كه قصد ورود به يكي از كنسرت‌هاي تهران را داشت، مورد تذكر ماموران پليس امنيت اخلاقي قرار گرفت و در پي آن توسط پليس دستگير شد.

در همین حال، یک مقام آگاه با اشاره به برگزاری کنسرتی در برج میلاد به فارس گفت:  کنسرتی در برج میلاد در حال برگزاری است که پلیس امنیت و اخلاقی مأموریت برخورد با بدپوشان این کنسرت را برعهده دارد.

این مقام مسئول در معاونت اجتماعی پلیس فاتب اظهار داشت:‌ یکی از افراد دستگیر شده «ل - الف» یکی از مشهورترین بازیگران زن صداوسیما است که هم‌اکنون به مقر پلیس انتقال داده شده است.

دقایقی پس از انتشار این خبر، سردار احمدرضا رادان در گفتگو با مهر خبر دستگیری یکی از هنرمندان سرشناس سینما را در جریان برگزاری کنسرت موسیقی یک خواننده پاپ تایید کرد و گفت: نیروی انتظامی با افراد بدحجابی که در مراسم برج میلاد حضور داشتند، برخورد کرد.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی همانطور که بارها گفته شده بود از برگزاری مراسم هایی که در آن عفاف و حجاب رعایت  نشود، جلوگیری می کند.

رادان افزود: امروز نیز مراسمی در مرکز همایش های برج میلاد در حال برگزاری بود که متاسفانه عده ای حجاب و عفاف را رعایت نکردند که از سوی پلیس دستگیر شدند.

به گفته جانشین فرمانده نیروی انتظامی یکی از هنرپیشگان زن سینما نیز به علت بدحجابی از سوی ماموران دستگیر شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


تو اين مدت چقدر الفباي فارسيمون قوي شده از بس گفتين د.ب ر . ق ن .ه و....
Iran, Islamic Republic of
آیا شما انتظار دارید بعد از این خانم "ل-الف" از طرفداران نظام و این انقلاب باشه؟
مگه نظام ما به این افراد نیازمنده !!!؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
چون اسمی در کرده که دلیل نمیشه هر غلطی دوست داره بکنه
Germany
"آیا شما انتظار دارید بعد از این خانم "ل-الف" از طرفداران نظام و این انقلاب باشه؟"


دوست عزیز آیا نظام اسلامی هست یا نه؟ آیا این خانم سرباز فرهنگی کشور هست یا نه؟ چطور نظام باید مدام رفتارهای سبک و جلف و دور از شان مسلمانی این عدهرو مدام تحمل کنه ولی یه بار که به اسبشون گفت یابو می شن دشمن نظام؟!!! اگر دوستیشون مبنایی نیست و صرفا برای خالی نبودن عریضه است بذار دشمن باشن که لا اقل تکلیف ما با اینها روشن تره
Iran, Islamic Republic of
خوب نباشد
این انقلاب به دلایلی برپا شد و اون هم برپایی احکام اسلامی است که از اولین خواسته های مردم بود. از مظاهر اصلی نظام پوشش اسلامی است. انقالب نشد که فقط عده ای بروند عده ای بیایند. انقلاب شد تا تغییرات بنیاد صورت گیرد در همه زمینه ها
United States
حالا از طرفداران نظام نباشه چی ميشه؟! مگه دانشمند هسته ای يا هوا و فضاست که دلت شور می زنه؟!
Iran, Islamic Republic of
دوستان عزیزم. اگر برخی خانم های جامعه ما بد حجابی را انتخاب می کنند به دلیل این است که یک "فکری" آمده و اینها را مجاب کرده که تو حجاب نداشته باشی بهتر است.
حالا بسم الله! بیاییم با توسل به قدرت ناب فکری اهل بیت (ع) با این موضوع بد حجابی برخورد "فکری" کنیم
یا أیها الناس! در برابر تهاجم نرم افزاری دشمن نمی شود سخت افزاری برخورد کرد. نمی شود
Iran, Islamic Republic of
ل.الف چندان با حجاب نبود كه الان بي حجاب شده باشه!
Iran, Islamic Republic of
چیز جدیدی نیست میاد بیرون بدتر تیپ میزنه
United States
حد که در قرآن کریم آمده. تنها نرم افزاری نیست. در کنا هدایت فکری نبی اکرم صل الله علیه واله ذوالفقار مولا علیه السلام هم بود. بعضی ها فقط شمشیر جوابگوی انهاست نه موعظه.
Iran, Islamic Republic of
حالا شد .... احسنت
وقتی بازیگرای اینچنینی الگوی بچه های ما بشن باید فاتحه فرهنگ کشور رو خوند.
Iran, Islamic Republic of
ممنون ازاين كار ناجا
چون اين افراد باد توسرشونه كه الگوى جوانان ما هستند
Iran, Islamic Republic of
اولاً يكي بگويد اين ل -ا كيست؟؟ ثانیاً متاسفانه درصد بالاي هنر پيشگان ما طرفدار نظام نيستند ولي از اين نظام ارتزاق (هنري) مي كنند.
Iran, Islamic Republic of
از نیروی انتظامی می خوام که در بقیه کلان شهرهایی مثل مشهد و . . . هم فکری بکنند به عنوان مثال در مراسم جشن و قرعه کشی روزانه پدیده شاندیز و . . .