کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازداشت بازیگر زن مشهور بدلیل بدپوششی

22 خرداد 1391 ساعت 20:35

"ل. الف"، بازيگر معروف سينما، تئاتر و تلويزيون دقايقي پيش به دلیل بدپوششی در ورودي سالن همايش‌هاي برج ميلاد توسط پليس امنيت اخلاقي تهران بزرگ دستگير شد.


 به گزارش جهان، مركز اطلاع‌رساني فرماندهي انتظامي تهران بزرگ با اعلام اين خبر، افزود: نامبرده كه قصد ورود به يكي از كنسرت‌هاي تهران را داشت، مورد تذكر ماموران پليس امنيت اخلاقي قرار گرفت و در پي آن توسط پليس دستگير شد.

در همین حال، یک مقام آگاه با اشاره به برگزاری کنسرتی در برج میلاد به فارس گفت:  کنسرتی در برج میلاد در حال برگزاری است که پلیس امنیت و اخلاقی مأموریت برخورد با بدپوشان این کنسرت را برعهده دارد.

این مقام مسئول در معاونت اجتماعی پلیس فاتب اظهار داشت:‌ یکی از افراد دستگیر شده «ل - الف» یکی از مشهورترین بازیگران زن صداوسیما است که هم‌اکنون به مقر پلیس انتقال داده شده است.

دقایقی پس از انتشار این خبر، سردار احمدرضا رادان در گفتگو با مهر خبر دستگیری یکی از هنرمندان سرشناس سینما را در جریان برگزاری کنسرت موسیقی یک خواننده پاپ تایید کرد و گفت: نیروی انتظامی با افراد بدحجابی که در مراسم برج میلاد حضور داشتند، برخورد کرد.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی همانطور که بارها گفته شده بود از برگزاری مراسم هایی که در آن عفاف و حجاب رعایت  نشود، جلوگیری می کند.

رادان افزود: امروز نیز مراسمی در مرکز همایش های برج میلاد در حال برگزاری بود که متاسفانه عده ای حجاب و عفاف را رعایت نکردند که از سوی پلیس دستگیر شدند.

به گفته جانشین فرمانده نیروی انتظامی یکی از هنرپیشگان زن سینما نیز به علت بدحجابی از سوی ماموران دستگیر شد.


کد مطلب: 228040

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/228040/بازداشت-بازیگر-زن-مشهور-بدلیل-بدپوششی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com