پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱۱

پلیس مصادیق بدپوششی را اعلام کرد/ مانتوی کوتاه، چسبان و...

دوشنبه ۵ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب: 230329
جانشین نیروی انتظامی ضمن اشاره به مصادیق بدپوششی که پلیس با آنها برخورد می کند، افزود: نیروی انتظامی علیرغم همه ناملایماتی که در اجرای این طرح با آن مواجه شد به هیچ عنوان کوتاه نمی‌آید و به طور جدی با بدپوششی برخورد می‌کند.
به گزارش جهان، سردار احمدرضا رادان در پاسخ به مهر در خصوص مصادیق بدحجابی و برخورد پلیس با آنها اظهار داشت: در خصوص بانوان مصادیقی که از نظر نیروی انتظامی بدپوششی محسوب می‌شود،‌ پوشیدن مانتوهای تنگ و چسبان، مانتوهای کوتاه که از نظر ما در صورت تنگ نبودن تا روی زانو مناسب است، لباس و مانتوهای آستین کوتاه و همچنین شال و روسری که موی سر از دو طرف آن پیدا باشد، است.
 
وی افزود: متاسفانه برخی افراد از موضوع شال و روسری این گونه تعبیر می‌کنند که اگر از یک طرف موی آنها بیرون باشد اشکالی ندارد که این به منزله رفع مصادیق ما نیست. ماموران به افراد بدپوشش تذکر می‌دهند و اگر اصلاحی در محل صورت نگیرد این افراد به پلیس امنیت معرفی و برای آنها سابقه انتظامی در نظر گرفته می‌شود.
 
جانشین فرمانده نیروی انتظامی در پاسخ به پرسش دیگر مهر درباره برخورد با مزاحمین خیابانی نیز اظهار داشت: در خصوص خودرو دو موضوع مطرح است، نخست بحث آلودگی صوتی که برخی خودروها با نصب تجهیزاتی مانند ساب برای مردم  ایجاد مزاحمت می‌کنند که این خودروها ضمن برخورد قضائی تجهیزات صوتی آنها نیز جمع‌آوری می‌شود، بحث دیگر که یکی از دغدغه‌های بانوان می‌باشد موضوع مزاحمین نوامیس در شهر است. پلیس نباید اجازه دهد این موضوع برای بانوان ایجاد شود. به همکاران خود در نیروی انتظامی تهران بزرگ ابلاغ می‌کنم که با مزاحمین خیابانی به شدت برخورد کرده تا این نگرانی در مردم مرتفع شود.
 
وی ادامه داد: نیروی انتظامی علیرغم همه ناملایماتی که در اجرای این طرح با آن مواجه شد به هیچ عنوان کوتاه نمی‌آید و به طور جدی با بدپوششی، مزاحمین نوامیس، اراذل و اوباش، مواد فروشان خرد و نصب دیش‌های ماهواره برخورد می‌کند. در شهرهای شمالی کشور نیز یک بخش به این طرح اضافه شده است که در این شهرها طرح سالم سازی دریا اجرا خواهد شد. اجازه نمی‌دهیم شمال کشور حیاط خلوت بعضی افراد برای ناهنجاری‌ها شود.
 
رادان افزود: از رسانه‌ها درخواست داریم وظایف طرح حجاب و عفاف را مورد توجه قرار دهند، اگر تمام 26 دستگاه متولی در این طرح‌ پای کار می‌آمدند موضوع خیلی زودتر جمع می‌شد اما با این وجود ما همچنان به وظایف خود ادامه می‌دهیم و معطل آنها نخواهیم ماند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اگر اینهمه سخت گیری که در رابطه با پوشش افراد میشد صرف انتخاب افراد کارآمد و سالم در راس امور و رسیدگی به مسایل اقتصادی و رفع فاجعه ای تحت عنوان گرانی و گرسنگی میشد وضع مملکت اینقدراسفبار نبود . این راهش نیست .
به نظر شما پسرانی که پیراهنشان کوتاه و شلوارشان آنقدر پایین است که مارک دور شرتشان پیداست مستحق برخورد با بد حجابی هستند یا دختر بدبختی که مقداری از مویش پیداست؟ حجاب فقط مال دختران است؟!
کار خوبی هستش. مبارزه با بد حجابی هیچ ربطی به فساد اقتصادی نداره .
Iran, Islamic Republic of
این راه برخورد با بدحجابی نیست کار فرهنگی نیاز دارد این روش کار را سخت تر و بدتر می کند.
بسیار کار درستیست. دستشان درد نکند
نکته آخر در قسمت پایانی صحبت است که باید تمام 26 دستگاه متولی همکاری کنند.دست پلیس درد نکنه
Iran, Islamic Republic of
باسلام.
وقتی کار فرهنگی انجام میشه وهمین بدحجاب ها بر میگردن به آدم میگن بابا شماها املید!!!!
و وقتی صحبت از بدحجابی میشه همین خانم ها بر میگردن میگن خوب آقایون چشمهاشون رو ببندند!!!دیگه باید برخورد بشه تا درست بشه.
من شخصا برای تماشای یک فیلم به سینمای پردیس ملت رفتم،اولا که بی حجابی وبدحجابی مثل روز روشن مشخص بود،ثانیا همسر من رو که با حجاب چادر بود طوری نگاه میکردن انگار یه اتفاق خیلی نادر افتاده که یک نفر چادر سرش کرده!!
بابا اینجا مملکت اما زمانه یا نه؟!!!
واقعا بدحجابی داره به سمت کشف حجاب میره!!!هرکس جلوی این طرح مبارزه با بدحجابی رو میگیره خدا به حق آقا امام زمان(عج) جوابشو بده!!!
United States
با پوشش بد پسرانی که پیراهن کوتاه و شلواری که از پایشان میخواهد دربیاد و متاسفانه شورت و موی زیرناف شکم و کمرشان مشخص است نیزشدیدا برخورد کنید واقعا خجالت آوراست
Iran, Islamic Republic of
باید با این مسئله و معضل(بی حجابی) برخورد کرد . برخی از این افراد کارشان از فرهنگ سازی گذشته.
یادمان نرود که خون شهدایمان را برخی دارند پایمال می کنند.

برخی از آدمهائی که دفاع می کنن از بی حجابی و غیره.. به این جهته که خانواده ی خودشون اینجورین و خوب طبیعتا با این فشار روانی دنبال راه در رو هستند. و میان فرافکنی میکنن
Iran, Islamic Republic of
فسادی که از بالا به پائین به جامعه منتقل شود خیلی زود همه گیر شده وجلوگیری از آن کار بسیا مشکلی (اگر نگوئیم غیر ممکن)است وزمانی مشکل تر میشود که بخشی از تصمیم گیران عرصه برخورد با این مشکل خود از بانیان مشکل باشند توضیح اینکه وقتی لقمه حرام که بسیار در مضرات آن در دین مبین اسلام حکم وروایت داریم به راحتی وبا انجام سواستفاده از موقعیت ومقام توسط بعضی از مسئولین موثر در عرصه تصمیم گیری ،به چرخه درآمدی مردم وارد میشود (در قالب حقوق ودر آمد ناشی از کار در شرکتهای تاسیس شده توسط این افراد) فکر میکنید بعد از مدتی چه نتیجه ای جز وضع موجود حاصل خواهد شد ونیروی خدوم ومخلص انتظامی به تنهایی چه اندازه میتواند در اصلاح وضع موجود موفق باشد . وضع موجود محصول بی توجهی به فرامین وتوصیه های رهبر عزیز پیرامون مقابله با فساد ودوری از اشرافی گری به خصوص از ناحیه مسئولین است وراه درمان هم مشخص است ،رجوع به همان توصیه ها واجرا نمودن دستورات ایشان از جانب مسئولین ومردم میباشد. توجه داشته باشید که این زخم زشت که بر چهره زیبای جامعه اسلامی پیداست ،هرچند نمیتواند زیبایی چهره را از بین ببرد لکن در صورت عدم درمان وعفونت میتواند مشکل ساز شود
Iran, Islamic Republic of
خدا كنه برخورد بشه