پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۲

بدپوششی، کنسرت مازیار فلاحی را لغو کرد

دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۵۴
کد مطلب: 228032
کنسرت مازیار فلاحی، خواننده پاپ که قرار بود ساعت ۱۸ امروز برگزار شود به علت بدحجابی برخی از شرکت کنندگان در این کنسرت لغو شد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، دقایقی قبل ماموران پلیس پایتخت از اجرای کنسرت مازیار فلاحی که قرار بود در ساعت ۱۸ برگزار شود به علت حضور افراد بدحجاب در این کنسرت جلوگیری کرده و برخی از افرادی که با حجاب های زننده در این کنسرت حاضر شده بودند توسط گشت ارشاد منتقل شدند.

گفتنی است چندی قبل نیز ۸۰ غرفه نمایشگاه صنایع غذایی به علت بدحجابی افراد حاضر در نمایشگاه و برخی غرفه داران پلمب شده بود.

روز گذشته سردار بهمن کارگر، معاون اجتماعی نیروی انتظامی از برخورد با جشن ها و جشنواره هایی که در آن موازین اخلاقی رعایت نشود، خبر داده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
عزیزان به جای گنده کردن یک عده خاص که بر اساس اعتقادات خاصی حجابشان را رعایت نمی کنند و اینگونه اقناع شده اند که خود را در معرض دید همه قرار دهند با برخورد فرهنگی صحیح و نمونه هایی که خودتان می بینید در اروپا و آمریکا هر روز به جمعیت اسلامی و با حجاب افزوده میشود این تفاوتها را در معرض دید جوانان ما قرار دهید تا خود با علم و آگاهی و مسلما ایمان پاک خود راه صحیح را انتخاب خواهند کرد.
اکثریت مراجع عظام ما ،مال زمان شاه هستند،اکثر وزرای زمان انقلاب ما در جامعه بی حجاب شاه رشد کرده و به این نتیجه رسیده بودند که اسلام راهگشاست و انقلاب کردند.
به جای برخورد فیزیکی به اول انقلابمان و راز موفقیت آن که کارهای فرهنگی از اهم مسائل بود توجه شود، فسادهای مالی و ربای بانکی حرام ریشه جامعه اسلامی را نابود می کند،به اصل اسلام بازگردید که راهگشاست ،هدایتگر است،و راهکار حل تمام مشکلات بشری می باشد.
Iran, Islamic Republic of
مشکل شبکه های ماهواره ای است که در درون خانه ها فرهنگ ملی و مذهبی ما را نشانه گرفته اند و اتفاقا بسیاری از گردانندگان آنها همان افراد شاه دوست وشاه طلب و وطن فروش هستند