کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ادعای بامزه روزنامه اصلاح طلب:

شرایط جامعه نسبت به زمان روحانی خیلی سخت تر شده!/ کم‌کم تفاوت مدیریت رئیسی با روحانی فهمیده خواهد شد

27 دی 1401 ساعت 15:46

به قرائت کارشناسان شرايط جامعه نسبت به دولت قبل به‌قدري سخت‌تر شده که گذشت زمان کم‏‌کم برخي را به اين نتيجه رسانده تفاوت مديريت دولت در دولت‏‌هاي دوازدهم و سيزدهم تا کجاست!


گروه سیاسی جهان نیوز: روزنامه اصلاح طلب آرمان که جزو حامیان روحانی در دوران ریاست جمهوری او محسوب می شد، در گزارش شماره امروز خود ضمن مرور رفتارهای اخیر رئیس جمهور سابق و مقایسه او با روسای جمهور پیشین تاکید کرده است که روحانی به هر طریقی تلاش می کند تا در عرصه سیاست باقی بماند.

در بخشی از گزارش آرمان آمده است: «به‌نظر مي‏‌رسد که حسن روحاني به هر نحوي تلاش دارد تا در عرصه سياست بماند. چه اينکه از همان ماه‏‌هاي اوليه پس از اتمام رياست‌ جمهوري نيز روحاني با وزراي خود جلسه داشت و در حوزه‏‌هاي مختلف به اظهارنظر و بحث و گفت‏‌وگو مي‏‌پرداخت. البته طي چند وقت اخير که هجمه‏‌هاي دولت سيزدهم نسبت به دولت پيشين افزايش يافته و از تحويل خزانه خالي به اين دولت تا انداختن تقصير بحران گازي به گردن دولت دوازدهم همه‌جوره دولت روحاني را مورد عنايت قرار داده، روحاني و مردانش نيز درصدد پاسخگويي برآمده‏‌اند. چه اينکه محمدباقر نوبخت در پاسخ به هجمه‏‌ها در خصوص خزانه خالي گفته: «خزانه در پايان دولت دوازدهم خالي نبوده، ورودي مستمر دارد و هر روز در آن مبالغي تجميع مي‏‌شود.» خود حسن روحاني نيز در آخرين کنش سياسي خود در جمع استانداران دولتش در خصوص کسري بودجه در سال 1400 و انداختن آن به گردن دولت گفته: بودجه 800 هزار ميليارد تومان بود، مجلس کرد 1200 ميليارد تومان. ما گفتيم 400 هزار ميليارد تومان کسري بودجه است. بعد گفتند اين دولت 400 هزار ميليارد تومان کسري بودجه براي ما گذاشته است. دولت نگذاشته، مجلس براي شما گذاشته است.»

تفاوت مدیریت رئیسی با روحانی را می‌فهمند!
در بخش پایانی گزارش آرمان ادعای بامزه‌ای نیز صورت گرفته است: «به قرائت کارشناسان شرايط جامعه نسبت به دولت قبل به‌قدري سخت‌تر شده که گذشت زمان کم‏‌کم برخي را به اين نتيجه رسانده تفاوت مديريت دولت در دولت‏‌هاي دوازدهم و سيزدهم تا کجاست».

همین مورد روزهای اخیر یعنی بحث توقف ذخیره سازی گاز در دولت روحانی و یا بحث توقف سرمایه گذاری در حوزه گسترش صنعت گاز  نزدیک ترین موضوع برای فهم مدیریت دولت روحانی است. یک سال و نیم یکجانشینی رئیس جمهور گذشته در مقابل تلاش شبانه روزی و حضور میدانی آیت الله رئیسی حتی در پنجشنبه ها و جمعه ها، نجومی کردن قیمت ارزاق، مسکن و خودرو، تعلیق سلامتی مردم با هفتصد کشته روزانه کرونا به تحریم و FATF تا تلفات تک رقمی و روزهای بدون آمار فوتی، همه و همه تفاوت مدیریت دولت‌های دوازدهم و سیزدهم را مشخص می کند.

بیشتر بخوانید:
دورخیز اصلاحات و اعتدال به سمت انتخابات مجلس
واعظی: در حال فراهم کردن مقدمات انتخابات مجلس هستیم

روحانی برای برگشت به قدرت دنبال مجلس نیست
از اغتشاشات به فکر انتخابات مجلس
مردم سال آینده جواب سختی به نمایندگان مجلس می‌دهند
احتمال دارد رئیسی تک دوره‌ای شود!

دورخیز اصلاحات و اعتدال به سمت انتخابات مجلس
بهتر است آش دولت سابق را هم نزنید!
بازگشت روحانی به عرصه سیاست شبیه قمار است
ابراز وجود جهانگیری بعد از روحانی


کد مطلب: 826206

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/826206/شرایط-جامعه-نسبت-زمان-روحانی-خیلی-سخت-تر-شده-کم-کم-تفاوت-مدیریت-رئیسی-فهمیده-خواهد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com