سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۹
۳
گردش در تاریخ یک خاندان منحوس؛ شماره ۲۸

فساد معروف اعلی حضرت در دوران دانشجویی/ وقتی دوست دختر شاه مجبور به «سقط» شد!

سه شنبه ۹ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۳۲
کد مطلب: 774516
یکی از بخش‌های خاطرات فردوست از محمدرضا پهلوی، داستان اقامتش در سوئیس و تحصیل در کالج «لُه روزه» است. در این بخش فردوست ماجرای رابطه‌ی نامشروع محمدرضاپهلوی با یکی از مستخدمین این کالج را بیان می‌کند.
فساد معروف اعلی حضرت در دوران دانشجویی/ وقتی دوست دختر شاه مجبور به «سقط» شد!
گروه جامعه جهان نيوز: حسین فردوست از کودکی نزدیک‌ترین دوست محمدرضا پهلوی و محرم اسرار او بود. با سفر محمدرضا به لوزان سوئیس برای تحصیل در کالج «له‌روزه» فردوست نیز به خرج دربار همراه او شد.

فردوست تا آخرین روز حکومت پهلوی از صمیمی‌ترین دوستان شاه شناخته می‌شد؛ تا جایی که حق داشت با شاه و ملکه بر سر یک میز غذا بخورد و محرمانه‌ترین اسرار محمدرضا را بداند و در رأس مهم‌ترین ارگان اطلاعاتی رژیم پهلوی، قرار داشته باشد.

خاطرات حسین فردوست در کتابی تحت عنوان «ظهور و سقوط پهلوی» انتشار یافته که از دوره‌ی کودکی محمدرضا پهلوی تا روزهای آخر حکومت پهلوی را با جزئیات بیان کرده است.

یکی از بخش‌های خاطرات فردوست از محمدرضا پهلوی، داستان اقامتش در سوئیس و تحصیل در کالج «لُه روزه» است. در این بخش فردوست ماجرای رابطه‌ نامشروع محمدرضاپهلوی با یکی از مستخدمین این کالج را بیان می‌کند:

در مدرسه له‌روزه، حدود 40 کُلفَت کار می‌کردند، یکی از آنها که از همه زیباتر و جذاب‌تر بوده توجه محمدرضا را جلب می‌کند که با کمک «ارنست پرون» (دوست محمدرضا) موفق می‌شود او را به اتاق خود بیاورد.

ارتباط جنسی محمدرضا با آن دختر سرانجام به آنجا کشید که دخترک ادعا می‌کند که آبستن شده است. محمدرضا در برخورد با این مشکل فردوست را به کمک می‌طلبد، چون نمی‌خواهد پدرش یا نفیسی از این ماجرا خبردار شوند. فردوست نیز پیشنهاد می‌کند که این مشکل را با پول حل کند.

فردوست در ادامه خاطراتش می‌گوید: «معتقد نبودم که چنین مسئله‌ای باشد، چون مسلما برای آن دختر هم‌خوابگی مسئله‌ای نبود و روشن بود که اگر علت خاصی نداشت می‌توانست جلوگیری کند و در ادامه می‌گوید از آن دختر خواسته است که خود مسئله را حل کند و دخترک نیز می‌گوید اگر مدیر بفهمد مرا اخراج می‌کند و بی‌کار می‌مانم و دوم اینکه باید کورتاژ کنم و ادعا می‌کند که پنج هزار فرانک پول لازم دارد که این پول در آن موقع پول زیادی بوده است. حقوق ماهیانه دخترک شاید 150 فرانک بیشتر نبوده است و محمدرضا سرانجام این پول را برای او فراهم می‌کند».

کشش محمدرضا پهلوی به فساد از جوانی و از این کالج آغاز گردید و  حتی تا آخرین روزهای زندگیش در آوارگی هم ادامه یافت و هرگز نتوانست عادات خود را کنار بگذارد.

بیشتر بخوانید:
علاقه ویژه نوه اعلی حضرت به برهنگی +تصاویر شرم‌آور
ماجرای سیلی فرح به معشوقه اعلی حضرت +جزئیات
وقتی شاه همسرش را برای رقص به کارتر قرض داد!
ماجرای استخر مختلط دوست نزدیک فرح
دختری با موهای بور که رقیب عشقی فرح شد +جزئیات

ماجرای حرکات شنیع فرح و دوستانش در ساحل نوشهر
از خودگذشتگی اعلی حضرت در توزیع ثروت ملی +جزئیات
اعلی حضرت یک شخصیت مستقل و قاطع بود! +جزئیات
نگرانی اعلی حضرت از آبروریزی معشوقه ترکیه‌ای
چرا فساد شاه بعد از ازدواج با فرح اوج گرفت؟

معروف‌ترین فساد جنسی «فرح پهلوی» چه بود؟
ماجرای جشن تولد ۴۰ هزار دلاری فرح با بهترین آشپز دنیا
ماجرای شوخی مستهجن اعلی حضرت با مادرش
اصرار شاه بر انتخاب دوست دختر برای ولیعهد ۱۴ ساله!
دردسرهای چغاله خوردن معشوقه سوئدی شاه برای پرفسور
روزی که شاه ایران در خیابان فردوسی تحقیر شد
شغل شریف اشرف پهلوی که باعث شهرت جهانی او شد!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
سلام به جای این مطالب که حالا یه سری میگن اشاعه فحشاست از سیاست ها و وادادگی های پهلوی ها بنویسید مثل جدا شدن بحرین
Iran, Islamic Republic of
خیر، اینها باید گفته شود. کسانی در داخل و خارج، از شاه و پدرش و وابستگان، قدیس می سازند و جوانان ما باور می کنند؛ باید اینها را گفت.