چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰
۲

اوضاع مالی یک شهید مدافع حرم

دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب: 867295
همسر شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده تعریف می‌کند: «بعضی وقت‌ها پیش می‌آمد که می‌خواستیم به کسی هدیه بدهیم و به اندازه ۱۵ـ۱۰ تومان بیشتر در خانه موجودی نداشتیم؛ نمی‌رفتیم. بعد که پول دستمان می‌آمد، می‌رفتیم و کادو هم می‌بردیم.»
اوضاع مالی یک شهید مدافع حرم
به گزارش جهان نيوز، همسر شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده تعریف می‌کند: «بود گاهی که در نداری باشیم؛ مخصوصاً زمان تولد فاطمه.

فاطمه یک سال و نیمش بود که از پوشک گرفتمش؛ چون اگر می‌خواستم به مصطفی بگویم پوشک بخر، واقعاً پول نداشت. خودم شرمنده می‌شدم. به خاطر همین دیدم راهش این است که زودتر پوشک را بگذاریم کنار.

با این حال وقتی کنار خانواده خودم با خانواده آقا مصطفی می‌نشستیم، همیشه طوری صحبت می‌کردیم که وضعیت مالی‌مان خیلی خوب است. تمام این‌ها شده بود قانون زندگی ما که اگر مثلاً نداریم، فقط برای خودمان نداریم؛ ولی همان موقع هم اگر قرار بود برای کسی هدیه ببریم، بهترین هدیه را می‌بردیم.

بعضی وقت‌ها پیش می‌آمد که می‌خواستیم به کسی هدیه بدهیم و به اندازه ۱۵ـ۱۰ تومان بیشتر در خانه موجودی نداشتیم؛ نمی‌رفتیم. بعد که پول دستمان می‌آمد، می‌رفتیم و کادو هم می‌بردیم.»

منبع: کتاب «سرباز روز نهم» به قلم نعیمه منتظری
https://jahannews.com/vdceof8vnjh8pwi.b9bj.html
jahannews.com/vdceof8vnjh8pwi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اصابت
United Kingdom
با تمام احترام به شهدا و خانواده های گرامیشان
لازم بذکر است که احیانا کادوها مگه چقدر باید باشه؟؟ مخصوصا برای قشر تازه مزدوج شده و یا صاحب بچه کوچک
ما توی محلمون که اینطوریه 250 هزارتومان یا یه لباس در حد 800 هزار
اصلا این متنتون بنظرم تو ذوق قشر پایین میزنه .
Iran, Islamic Republic of
....