جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۴

تشکیل جلسه‌‌ای ویژه برای حل معضل نان

شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۶
کد مطلب: 838762
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از برگزاری جلسه‌ای با حضور وزرا و مسئولان مربوطه برای حل معضل توزیع نان و صف‌های طولانی ناشی از آن، خبر داد و گفت: اصلاح یکباره سهمیه آرد باعث این اختلال شده است.
تشکیل جلسه‌‌ای ویژه برای حل معضل نان
به گزارش جهان نيوز به نقل از خانه ملت، وحید جلال زاده ضمن عذرخواهی از مردم عزیز به خاطر رنج و زحمتی که در روز‌های گذشته به جهت کمبود نان و صف‌های تشکیل شده متحمل شدند، گفت: اصلاح یکباره سهمیه آرد استان دلیل ایجاد صف‌های طولانی نان است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات و اقدامات صورت گرفته جهت برطرف کردن این موضوع گفت: در تماسی که روز گذشته با مسئول طرح هوشمند سازی در وزارت اقتصاد داشتم قرار شد اصلاح سهمیه نان به تدریج صورت گیرد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه این مشکل علاوه بر استان آذربایجان غربی در برخی استان‌های دیگر نیز به وجود آمده است، خاطرنشان کرد: روز شنبه و در جلسه‌ای که با وزرا و مسئولین مربوطه و دستگاه‌های دخیل در این امر خواهم داشت، به موضوع توزیع نان در سطح ملی رسیدگی خواهد شد.
https://jahannews.com/vdcb0wbw5rhbfzp.uiur.html
jahannews.com/vdcb0wbw5rhbfzp.uiur.html
برچسب ها: جلسه نان نانوایی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
رسیدیم به تشکیل جلسه‌‌ای ویژه برای حل معضل نان
Iran, Islamic Republic of
قرارگاه مرغ را مسخره میکردید الان جلسه‌‌ای ویژه برای حل معضل نان تشکیل میدهید؟
Iran, Islamic Republic of
هوشمند سازی و اصلاح سهمیه نان چقدر خوب نتیجه داده!
Iran, Islamic Republic of
صف‌های طولانی برای نان! کجا هستند منتقدین صف مرغ دولت قبل؟