پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰

قیمت پروفیل سی در سایت آهن ملل

چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب: 830639
قیمت پروفیل سی در سایت آهن ملل
قیمت پروفیل سی هر روز پس از استعلام از کارخانه تولیدکننده در جدول های زیر درج می گردد. برای مشاهده دقیق قیمت پروفیل سی حتما گزینه «ارزش افزوده» را فعال نمایی تا قیمت نهایی محصول قابل نمایش باشد. شما می توانید فرآیند خرید پروفیل سی را از طریق تماس با کارشناسان قوطی و پروفیل آهن ملل تکمیل نمایید.

پروفیل سی پرلین

پروفیل سی یکی دیگر از پروفیل های تولید شده در صنعت است که به منظور پشتیبانی در ساختار انواع سازه به کار گرفته می شود. پروفیل سی را بیشتر در سازه های فلزی به کار می برند تا به واسطه آن بتوان سازه های نه چندان بزرگ را در قیمت هایی همچون دیوارهای غیر باربر، سقف ها و ستون سازه مستحکم نمود. پروفیل سی همان طور که از نام آن مشخص است به دلیل ظاهری مشابه حرف c به این نام شناخته می شود. پروفیل سی پرلین را می توان در ابعاد و اندازه های مختلف تهیه نمود و به کار بست. به همین خاطر شما می توانید قیمت پروفیل سی پرلین را در سایزهای مختلف در جدول بالا مشاهده نمایید.

قیمت پروفیل C سی پرلین

در بازار فولاد، همچون دیگر بازارهای پر تلاطم، دستخوش نوسانات متعددی است. در این بین خصوصیات و ویژگی های ظاهری خود پروفیل C سی پرلین نیز می تواند بر قیمت پروفیل C سی پرلین تاثیر زیادی داشته باشد. همان طور که در جدول بالا مشاهده می کنید برای هر سایز از پروفیل C ، قیمت مجزا قابل نمایش است. پروفیل سی پرلین دارای انواع مختلفی است که از سایز 16، 20، 22 و 24 را شامل می شود. این مورد می تواند بر قیمت پروفیل سی پرلین اثر مستقیم دارد. از سویی دیگر طول شاخه پروفیل سی پرلین نیز می تواند بر قیمت پروفیل c نیز اثر بگذارد، اما چطور؟ در این باره بیاد گفت که هر چه سایز و ضخامت پروفیل c، به تبع آن نیز قیمت پروفیل c افزایش خواهد یابد. در جدول بالا به ازای هر کیلو از این پروفیل، قیمت درج شده است. اما با احتساب بر این اینکه با افزایش سایز پروفیل، وزن پروفیل سی افزایش پیدا می کند، در نهایت قیمت نهایی پروفیل سی نیز افزایش می یابد. از این رو در زمان خرید پروفیل سی باید به این نکته دقت بسیاری داشت.

قیمت روز پروفیل سی پرلین

قیمت روز پروفیل سی پرلین همانند دیگر مقاطع فولادی موجود در بازار بسته به نوسانات رخ داده در بازار، به صورت روزانه به بازار اعلام می گردد تا بتوان تغییرات را بر روی نرخ روز پروفیل سی پرلین اعمال نماد. چرا که کارخانه های تولید کننده این مقطع باز، تحت تاثیر نوسانات متعددی قرار می گیرند که از جمله این موارد عبارتند از:
  • قیمت ارز به خصوص قیمت دلار
    قیمت نفت و حامل های انرژی
    قیمت مواد اولیه مورد نیاز برای تولید پروفیل
    قیمت سنگ آهن
    قیمت ورق مورد استفاده
    نام برند
    هزینه های حمل و نقل
    میزان عرضه و تقاضا محصول در بازار
    رخدادهای سیاسی و اقتصادی داخلی و خارجی تاثیرگذار
از سویی دیگر قیمت روز پروفیل سی پرلین بسته نام برند تولید کننده، کیفیت نهایی و ضخامتی که تولید می گردد، می تواند متفاوت باشد، از این رو می بایست در زمان خرید پروفیل سی پرلین به این نکته توجه بسزایی داشت.

خرید پروفیل سی بر اساس ویژگی های ساختاری آن از آهن ملل

خرید بارهایی همچون مقاطع فولادی می تواند برای خریداران سود و زیان هایی به همراه داشته باشد. از این رو خرید پروفیل سی نیاز به بررسی های دقیق و به روز دارد. آهن ملل نیز به عنوان یکی از مراکز خرید و فروش پروفیل سی ، می تواند این محصول را با بهترین قیمت به خریداران عرضه دارد.

برای خرید پروفیل سی شما می توانید با کارشناسان فروش پروفیل سی در تماس باشید و پس از مشخص نمودن نوع و سایز پروفیل سی، خرید خود را طبق فرآیند زیر تکمیل نماید:
  • تماس با کارشناس فروش
    سفارش حجم مورد نیاز و تامین انواع پروفیل سی توسط کارشناس
    ارسال پیش فاکتور برای خرید انواع پروفیل سی به منظور تایید نهایی
    پرداخت هزینه های بار سفارشی توسط مشتری
    ارسال بار
    ارسال فاکتور نهایی برای مشتری
لازم به ذکر است تمامی نکات برشمرده در ابتدا و سایزهای آن را در زمان خرید و یا فروش پروفیل سی در نظر داشته باشید.
https://jahannews.com/vdcgwz97yak9w34.rpra.html
jahannews.com/vdcgwz97yak9w34.rpra.html
برچسب ها: آهن ملل
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *