دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

قیمت سپری در سایت آهن ملل

سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب: 829737
قیمت سپری در سایت آهن ملل
قیمت سپری همواره در طول روز دچار نوسانات می گردد. از این رو کارشناسان آهن ملل به صورت مستمر قیمت روز سپری را از کارخانه های فولادی استعلام کرده و در جدول های زیر درج می نمایند. تمام قیمت های درج شده بدون ارزش افزوده می باشند، با فعال نمودن گزینه «ارزش افزوده» قیمت نهایی سپری را مشاهده کنید.


سپری آهنی پروفیل آهنی است که دارای بال و جان است و به خاطر ساختاری که مشابه حرف T است، به آن پروفیلT نیز گفته می شود. سپری ها به دو صورت فابریک و پرسی تولید می شوند. در برخی از موارد با بریدن یک تیرآهن (به خصوص تیرآهن هاش) از وسط، در امتداد طول، سپری ایجاد می شود.

سپری ها معمولاً به عنوان عناصر تقویت کننده در سازه استفاده می شوند. لازم به ذکر است با استفاده از سپری آهنی در سازه می توان، وزن ساختمان را به طور چشمگیری کاهش داد.

سپری ها دارای ضخامت ۰.۹ الی ۲.۵ میلیمتر می باشند که ضخامت ۲ میلیمتری آن بیشتر در بازار استفاده می شود. دیواره سپری ها معمولا با لبه آن مساوی است ، به همین خاطر گریدهای مختلفی که برای سپری در نظر گرفته می شود، بر اساس اندازه دیواره یا لبه و بر حسب میلیمتر است.

اگر بخواهیم سپری ها را بر اساس ساختار ظاهری دسته بندی کنیم، به مجموعه زیر خواهیم رسید:
  • سپری آهنی ساق پا مساوی، که در آن عرض و ارتفاع اندازه یکسانی دارند.

    سپری آهنی فلنج نابرابر که ارتفاع آن نصف عرض است.

    سپری آهنی با ارتفاع بسیار بیشتر در مقایسه با عرض، معمولا در دیوارها استفاده می شود.

کاربرد سپری آهنی

با توجه به اینکه سپری آهنی می تواند وزن سازه را کاهش دهد، تلاش می شود در قسمت های مختلف از آن بهره برد. از جمله کاربردهای سپری آهنی عبارتند از:
  • ساخت سازه های فلزی
    ساخت خرپا
    ساخت ستون
    ساخت اسکلت گلخانه
    ساخت انواع درب و پنجره
    اتصالات پل به ستون
    ساخت سقف کاذب
لازم به ذکر است استفاده از سپری در سازه ها می تواند علاوه بر زیبایی بنا، باعث شود هزینه ای که می بایست برای اتصالات آن اجام داد نسبت به دیگر مصالح و پروفیل ها کاهش یابد.

قیمت سپری آهنی

قیمت سپری آهنی

همان طور که در بالا اشاره شد، سپری با ضخامت ۲ میلیمتر کاربرد بیشتری در صنایع مختلف دارد. اما تنها این ضخامت از سپری آهنی مورد استفاده نیست. ضخامت های مختلف سپری برای مصارف گوناگون استفاده می شود که هر کدام دارای قیمت متفاوتی هستند. قیمت سپری آهنی بسته به ضخامتی که دارند، متفاوت خواهد بود.

شاید سپری به نسبت دیگر اقلام فولادی کاربرد نداشته باشد، ولی یکی از محبوب ترین مقاطع فولادی است که به منظور مستحکم سازی مورد استفاده قرار می گیرد. از سویی دیگر سپری های تولید شده در برخی از کارخانه ها با استقبال بیشتری در بازار رو به رو می شوند، در نتیجه می توان گفت کیفیت و برند کارخانه یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر قیمت سپری است. پس در زمان خرید سپری به برند آن نیز توجه کنید.
کارخانه های برتر تولیدکننده سپری عبارتند از :
  • اسپیرال
    شکفته
    نورد سجاد

قیمت انواع سپری آهنی

قیمت انواع سپری آهنی بسته به نمره یا گرید آن متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال اگر لبه یا دیواره سپری ۲۰ میلی‌متر باشد، گرید سپری ۲ است و در اصطلاح به آن سپری آهنی نمره ۲ می‌ گویند. از سویی دیگر طول سپری ها بین ۶ تا ۱۲ متر است که هر کدام می توانند دارای لبه گرد و یا لبه تیز باشند. از محبوب ترین انواع سپری، سپری با گرید ۳ و ۴ در طول ۶ متر است که مشتریان خاص خود را دارد.

در نتیجه تمامی موارد گفته شده می توانند بر قیمت سپری تاثیر بگذارند. شما می توانید برای استعلام قیمت انواع سپری آهنی با کارشناسان آهن ملل در تماس باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

قیمت روز سپری

بازار فولاد همواره تحت تاثیر نوسانات زیادی قرار دارد و می تواند در طی یک روز، دچار رشد و یا افزایش نا به هنگام شود. از این خاطر بررسی قیمت روز سپری می تواند نقطه عطفی برای خریداران این مقطع فولادی باشد. شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز با مراجعه به سایت آهن ملل، معتبرترین فروشگاه آهن آلات، قیمت امروز سپری آهنی را رصد کنید. کارشناسان آهن ملل با ارائه مشاوره تخصصی و با توجه به نوسانات رخ داده در بازار، شما را در امر خرید یاری می کنند.
 
قیمت روز سپری

قیمت امروز سپری

حسن پروفیل سپری این است که شما می توانید به صورت سفارشی نیز آن را تهیه نمایید. به گونه ای که می توانید سایز و ضخامت مورد نظر خود را متناسب با سازه، سفارش دهید. حتی می توانید به سایت آهن ملل مراجعه نموده و قیمت امروز سپری را مشاهده نمایید و پس از بررسی، محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

خرید سپری از آهن ملل

شما در هر شهری که باشید می توانید بدون محدودیت سپری مورد نیاز خود را خریداری کنید. آهن ملل یکی از بزرگترین ارائه دهنده انواع آهن آلات در کشور است که با فراهم سازی بستری مناسب، امکان خرید سپری را میسر ساخته است. برای خرید سپری از آهن ملل کافیست با شماره ۳۵۰۲۰-۰۳۱ تماس گرفته یا وارد سایت آهن ملل شوید و پس از مشاهده قیمت امرزو سپری، خرید خود را تکمیل نمایید.
آهن ملل با ارائه فاکتور رسمی، کیفیت محصولات خود را تضمین می نماید.
https://jahannews.com/vdcdsn0j5yt0x56.2a2y.html
jahannews.com/vdcdsn0j5yt0x56.2a2y.html
برچسب ها: آهن ملل
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *