پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

قیمت ورق آجدار در سایت آهن ملل

چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب: 829142
قیمت ورق آجدار در سایت آهن ملل
قیمت ورق آجدار با توجه به کارخانه های تولیدکننده در جداول زیر به تفکیک در آمده است و شما می توانید با پیدا کردن کارخانه مورد نظر خود، قیمت روز ورق آجدار آن را مشاهده کنید. تمامی قیمت ها به صورت کاملا آنلاین و روزانه بعد از استعلام از کارخانه، به روز رسانی می گردد. لازم به ذکر است حتما گزینه «ارزش افزوده» را برای مشاهده قیمت نهایی محصول، فعال نمایید.

از دیگر ورق های پرکاربرد در صنعت، ورق آجدار است که توانسته نقش اساسی در برخی از صنایع ایفا کند. ورق آجدار به ورقی گفته می شود که بر روی سطح خود دارای الگو و طرح های برجسته می باشد. البته به این ورق، ورق شطرنجی نیز گفته می شود که خود ورق مورد استفاده برای تولید ورق آجدار، ورق سیاه، ورق گالوانیزه و استیل است. در این صورت نوع ورق استفاده شده برای تولید ورق آجدار می تواند بر کیفیت و ساختار نهایی و همچنین قیمت ورق آجدار اثر بگذارد. در مورد ورق آجدار باید گفت عمده مصرف این ورق بیشتر برای کف است؛ بنابراین باید از استحکام خوبی برخوردار باشد. ناگفته نماند ورق آجدار یا شطرنجی در ساخت مواردی نظیر پلکان شهری، آسانسور، کشتی سازی، واگن قطار، بندرگاه ها و… به کار گرفته می شود.

بررسی قیمت ورق آجدار در انواع مختلف آن

قیمت ورق آجدار بنا بر عوامل زیادی تخمین زده می شود که از جمله این موارد، جنس ورق مورد استفاده برای تولید آن است. همان طور که در ابتدا اشاره شد، عموما از ورق سیاه، گالوانیزه و استیل برای تولید ورق آجدار استفاده می گردد، بنابراین قیمت هر یک از این ورق ها می تواند بر قیمت نهایی ورق آجدار موثر باشد. عامل دیگر که می تواند بر قیمت ورق آجدار اثر بگذارد، نوع ورق آجدار است. ورق آجدار به دو صورت ورق آجدار پرسی و ورق آجدار فابریک تولید می گردد که هر کدام کیفیت و استحکام خاص خود را دارند. به عنوان مثال، ورق آجدار پرسی به دلیل اینکه در تولید آن فقط از یک ورق استفاده شده است و با دستگاه، آج بر روی آن حک شده می گردد؛ آنقدر استحکام ندارد و در صورت استفاده از آن برای کف، به مرور زمان و دوره زمانی کوتاهی دچار فرسودگی می گردد. بنابراین قیمت ورق آجدار پرسی به نسبت ورق آجدار فابریک کمتر است. البته قیمت ورق آجدار فابریک به دلیل آنکه پشت آن تو خالی نیست، به خوبی می تواند نیاز کاربر را تامین نماید، بالاتر است. شما می توانید در جدول های بالا قیمت ورق آجدار در انواع مختلف را مشاهده نماید.
 
قیمت ورق آجدار

قیمت ورق آجدار 3 میل

در جدول بالا علاوه بر ذکر قیمت ورق آجدار، مشخصات مربوط به هر ضخامت به صورت کلی درج شده است. اما باید خاطر نشان کرد، یکی از ضخامت هایی که مورد توجه خریداران است، ضخامت 3 میل آن است؛ از این رو شما می توانید قیمت ورق آجدار 3 میل را کاملا به روز شده و آنلاین مشاهده کنید.

قیمت ورق آجدار 5 میل

از دیگر ضخامت های پر کاربرد ورق آجدار، ضخامت 5 میل آن است. قیمت ورق آجدار 5 میل به دلیل حجم تر شدن در ضخامت به نسبت، از ضخامت 3 میل بالاتر است.

قیمت روز ورق آجدار در بازار فولاد ایران

قیمت روز ورق آجدار همانند دیگر محصولات فولادی به یک سری عوامل وابسته است که به محض تغییر می تواند بر قیمت این محصول اثر بگذارد. از جمله این عوامل موثر بر قیمت روز ورق آجدار می توان به موارد زیر اشاره نمود:
  • قیمت ارز به خصوص قیمت دلار
    قیمت نفت و حامل های انرژی
    قیمت مواد اولیه مورد نیاز برای تولید ورق آجدار
    قیمت شمش
    قیمت سنگ آهن
    هزینه های حمل و نقل برای انتقال ورق آجدار از کارخانه به مقصد
    میزان عرضه و تقاضا محصول در بازار
    رخدادهای سیاسی و اقتصادی داخلی و خارجی تاثیرگذار
اما این موارد تنها عوامل دخیل بر قیمت روز ورق آجدار نیستند. مورد مهمی که می تواند به صورت مستقیم بر قیمت روزانه ورق آجدار موثر باشد، قیمت ورق مورد استفاده برای تولید این محصول است. اگر در طول روز قیمت ورق های مورد استفاده برای تولید ورق آجدار دچار نوسان گردد، قیمت ورق آجدار نیز دچار تغییر می شود.

خرید ورق آجدار از آهن ملل

خرید ورق آجدار را می توان از مراکز مختلفی انجام داد، اما باید به این نکته دقت نمود که کیفیت و اصل بودن آن می تواند عامل بسیار مهم در خرید این محصول باشد. همان طور که اشاره شد ورق های مختلفی برای تولید ورق آجدار استفاده می گردد، در نتیجه اگر از کیفیت خوبی برخوردار نباشند، نمی توانند فشارهای وارده را تحمل کنند و دفرمه می شوند. از این رو در زمان خرید ورق آجدار ، حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید.

از جمله این مراکز اهن ملل است که به صورت روزانه قیمت تمام محصولات فولادی موجود در بازار را ارائه می کند. همچنین شما می توانید با دریافت مشاوره رایگان از آهن ملل، تجربه خوبی از خرید ورق آجدار داشته باشید.

در ادامه فرآیند خرید ورق آجدار از آهن ملل قید شده است:
  • تماس با کارشناس فروش ورق آجدار آهن ملل
    سفارش حجم مورد نیاز از ورق آجدار و تامین آن توسط کارشناس
    ارسال پیش فاکتور برای خرید به منظور تایید نهایی
    پرداخت هزینه های بار سفارشی توسط مشتری
    ارسال بار ورق آجدار
    ارسال فاکتور نهایی
https://jahannews.com/vdcdon0jxyt0xf6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdon0jxyt0xf6.2a2y.html
برچسب ها: آهن ملل
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *