دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

از کجا میتوانیم قیمت ناودانی و نبشی را چک کنیم؟

دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۴
کد مطلب: 829594
از کجا میتوانیم قیمت ناودانی و نبشی را چک کنیم؟
قیمت ناودانی را می توانید به صورت کاملا آنلاین و به روز شده در جداول زیر مشاهده کنید. هر جدول به صورت کاملا مجزا برای کارخانه ای یکتا می باشد که قیمت روز ناودانی در آن درج شده است. همچنین قیمت های انواع ناودانی به صورت کاملا مجزا از کارخانه های فولادی استعلام می گردد. لازم به ذکر است در زمان خرید ناودانی گزینه «ارزش افزوده» را فعال کنید تا قیمت قطعی محصول را مشاهده نمایید.
 
ناودانی یکی از محصولات پروفیلی است که ظاهری U یا C شکل دارد و به عنوان باربر یا عنصر کمکی در سازه‌ های صنعتی و ساختمان‌ های فولادی مورد استفاده قرار می گیرد. ناودانی به عنوان روکش و پروفیل نما در ساختمان های صنعتی فولادی سنگین و به عنوان ستون باربر، تیر و خرپا در سازه های فولادی غیر صنعتی مانند انبارها و ساختمان ها استفاده می شوند. ناودانی به دلیل ظرفیت باربری بسیار بالا، قیمت و مزیت مصالح را تا ۴۰ درصد در مقایسه با سازه های تولید شده با مصالح فولادی سنگین بهبود می بخشد. همچنین به دلیل سهولت در تولید، تهیه، حمل و نقل و مونتاژ، ساخت ساختمان های فولادی را قابل اطمینان تر، سریع تر و مقرون به صرفه می کند. ناودانی ها در نظر افراد قابل اعتمادتر هستند چرا که دچار شکستگی نمی شوند، از این رو از آن ها برای سقف ها، تیرها یا ستون ها استفاده می کنند. علاوه بر این، ناودانی به دلیل حمل آسان، امکان اضافه و یا حذف نمودن قطعات، سازگاری با محیط زیست و قابل بازیافت بودن، نسبت به دیگر اقلام ارجحیت دارد.
 
انواع ناودانی
ناودانی محصولی است که می توان آن را بر اساس وزن و طول تقسیم بندی نمود. هر کدام از انواع ناودانی بر اساس ویژگی هایی که دارند می توانند کارکرد ویژه ای داشته باشند. اما دسته بندی ناودانی بر اساس موارد زیر می باشد:

از نظر وزن:
. ناودانی سنگین: ناودانی اروپایی و هم وزن اروپایی
. ناودانی سبک: ناودانی ساختمانی (از دو نوع بالا سبک‌تر است)
 
از نظر طول:
طول ۶ متری
طول ۱۲ متری
لازم به ذکر است طول ناودانی می تواند بین ۶ و ۱۲ متر یا از ۶ متر کمتر باشد، که در این صورت به آن ناودانی نرمال گفته می شود.
 
 
رصد قیمت ناودانی
قیمت ناودانی به عوامل زیادی وابسته است که همین امر نیز باعث وجود تفاوت قیمت ناودانی در یک کارخانه می شود. عوامل زیر از جمله مهم ترین عوامل دخیل بر قیمت ناودانی هستند:
1. سایز ناودانی
2. وزن ناودانی
3. ضخامت و یا استاندارد ناودانی
بال و ضخامت ناودانی مهم ترین مشخصه های آن به شمار می روند که باید در زمان خرید به آن ها توجه ویژه ای داشته باشید. هر کدام از عوامل بالا تاثیر زیادی بر قیمت ناودانی دارند به گونه ای در زمان خرید قید هر مورد می تواند قیمت بار شما را با نوسانات زیادی همراه سازد.

لازم به ذکر است کارخانه هایی که ناودانی تولید می کنند از درجه کیفی متفاوتی برخوردار هستند که اثر زیادی بر قیمت ناودانی دارد. کارخانه تولیدکننده ناودانی عبارتند از : البرز غرب، فایکو، ناب تبریز، فولاد تهران، شکفته، نورد یاوران زنجان، مگا استیل، آریان فولاد، ذوب آهن، دهشیر، نورد سجاد
 
قیمت روز ناودانی
قیمت روز ناودانی برای داشتن یک خرید به صرفه از اهمیت بالایی برخوردار است. کارخانه ها بسته به نوسانات رخ داده در بازار آهن، روزانه قیمت محصولات خود را اعلام می کنند. از این رو اگر شما قصد خرید ناودانی دارید، می بایست قیمت روزانه ناودانی را بررسی و سپس اقدام به خرید کنید. اما عواملی که می توانند بر قیمت روزانه ناودانی و در کل آهن الات تاثیر زیادی داشته باشند عبارتند از :
- نوسانات قیمت ارز
- تحولات سیاسی و اقتصادی رخ داده در داخل و خارج از کشور
- میزان و عرضه و تقاضا در داخل و خارج از کشور
- قیمت شمش
- قیمت جهانی آهن آلات
چنانچه برای خرید ناودانی و بررسی نوسانات قیمت ناودانی دچار سردرگمی هستید، پیشنهاد می کنیم حتما از مشاوره کارشناسان آهن ملل بهره ببرید و با رصد دقیق قیمت روز ناودانی، اقدام به خرید کنید.
 
قیمت ناودانی امروز
قیمت ناودانی امروز را می توانید در سایت آهن ملل مشاهده نماید. نوع ناودانی که خریداری می کنید بر قیمت تمام شده آن بسیار موثر است.
 
قیمت ناودانی اصفهان
استعلام قیمت ناودانی اصفهان از جمله مواردی است که می تواند بر روند خرید تاثیر بسزایی داشته باشد. آهن ملل به عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه های آهن آلات، قیمت ناودانی اصفهان را در سایزهای ۶ تا ۳۰ در طول های ۶ و ۱۲ متری را در سایت خود به اطلاع عموم می رساند. لازم به ذکر است قیمت ها به صورت روزانه به روز می شوند.
 
خرید ناودانی از آهن ملل
ناودانی یکی از محصولات پرکاربرد در صنعت و ساختمان سازی است. برای خرید ناودانی از شرکت آهن ملل می توانید با شماره تماس ۳۵۰۲۰-۰۳۱ تماس بگیرید و یا به سایت آهن ملل مراجعه نموده و پس از بررسی قیمت ناودانی از هر کارخانه، اقدام به خرید ناودانی در حجم مورد نیاز خود کنید. شرکت آهن ملل با ارائه فاکتور رسمی برای مشتریان خود، امکان هر گونه اشتباه و یا خطا در کیفیت محصول را به صفر رسانده و محصولی کامل با کیفیت را ارائه می کند.

فروش ناودانی
 
سایر محصولات فولادی
محصولات فولادی مورد نیاز خود را می توانید بدون دغدغه و تنها با یک کلیک از طریق سایت آهن ملل مشاهده و حتی قیمت هر یک را به صورت آنلاین مقایسه کنید و از طریق تماس با کارشناسان آهن ملل، خرید خود را انجام دهید. با کلیک روی قسمت زیر، تمامی محصولات ارائه شده در آهن ملل را مشاهده کنید.
 
قیمت نبشی
قیمت نبشی در هر جدول به صورت مجزا برای کارخانه ای خاص آورده شده است. از سویی دیگر هر جدول نیز شامل قیمت روز نبشی در سایزهای گوناگون همان کارخانه می باشد. شما می توانید نبشی آهن مورد نظر خود را در جداول زیر پیدا کرده و نوسانات قیمتی آن را از طریق نمودار موجود مشاهده کنید. قیمت های موجود بدون ارزش افزوده می باشند، بنابراین حتما این گزینه را فعال نمایید. برای خرید نبشی نیز حتما با کارشناسان آهن ملل در تماس باشید.
 
نبشی آهنی که به پروفیل های L شکل یا زاویه ای نیز معروف است، در دسته پروفیل های ورق فلزی قرار می گیرد. نبشی ها به صورت محصولات نیمه تمام به ضخامت بهینه نورد می شوند و سپس با استفاده از فرآیند فرم دهی به شکل مورد نیاز در می آیند. نبشی ها به دو نوع پرسی و فابریک تقسیم بندی می شوند. در دسته بندی دیگر می توان نبشی را به دو نوع بال مساوی و بال نامساوی نیز تقسیم نمود. در نقشه های ساختمانی برای نام گذاری نبشی، اگر به صورت بال مساوی باشد، بعد از حرف L سایز یک بال آورده می شود و اگر نبشی به صورت بال نامساوی نباشد، بعد از حرف L سایز دو بال آورده می شود.(مانند نمونه زیر)
نبشی بال مساوی : L200
نبشی بال نامساوی: L200*300
نبشی در بسیاری از صنایع و مشاغل مختلف مورد استفاده قرار می گیرند، زیرا عمدتاً برای پوشش لبه ها، ایجاد مرزها یا ایجاد سازه های مقاوم در برابر خوردگی استفاده می شوند.
 
 

قیمت نبشی در بازار فولاد
قیمت نبشی بر اساس سایز، طول و ضخامت نبشی متفاوت است. با این حال عوامل دیگری نیز وجود دارند که می توانند بر قیمت روزانه نبشی تاثیر بگذارند که از جمله آن ها عبارت است از:
  • نوسان قیمت آهن
    قیمت جهانی سنگ آهن
    میزان عرضه و تقاضای آن
    افزایش قیمت نفت
    هزینه حمل و نقل
    نرخ تورم جهانی
    تحولات سیاسی و اقتصادی
قیمت روز نبشی
نبشی نیز مانند محصولات آهنی دیگر دارای نوسانات زیادی است. از این رو تخمین قیمت نبشی بدون بررسی بازار و عوامل دخیل غیر ممکن است. پیشنهاد کارشناسان آهن ملل برای به دست آوردن قیمت دقیق نبشی، بررسی قیمت روز نبشی است. از این رو شما با بررسی روزانه قیمت نبشی، می توانید در زمان مناسب خریدی به صرفه داشته باشید. آهن ملل به عنوان معتبرترین فروشگاه آهن آلات، توانسته قیمت روز نبشی را در اختیار تمام کاربران خود قرار دهد و مشتریان می توانند بعد از بررسی قیمت و استعلام آن از کارشناسان آهن ملل، اقدام به خرید کنند.
 
 
  • قیمت نبشی ۳
    قیمت نبشی ها بر اساس ضخامت آن مشخص می گردد. نبشی ۳ یکی از نازک ترین پروفیل های فولادی است که در زمینه های مختلف صنعتی و ساختمان سازی مورد استفاده می شود. قیمت نبشی ۳ نسبت به سایر نبشی ها کمتر است. شما می توانید برای مشاهده قیمت نبشی ۳ جداول بالا را مشاهده کنید.
 
  • قیمت نبشی ۴
    یکی دیگر از انواع نبشی، نبشی ۴ است. این محصول نیز یکی از نبشی های پر کاربرد است و مشتریان خاص خود را دارد. قیمت نبشی ۴ را می توانید علاوه بر مراجعه به سایت، از طریق تماس با کارشناسان آهن ملل به دست آورید.
 
  • قیمت نبشی ۵
    نبشی ۵ از جمله پرکاربردترین انواع نبشی است که در سازه های به نسبت بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت نبشی ۵ نیز نسبت به انواع نبشی ۳ و ۴ بیشتر است.
 
قیمت نبشی اصفهان
 
قیمت نبشی اصفهان و سایر شهرهای ایران را از طریق مراجعه به سایت آهن ملل به دست آورید. کارخانه های متعددی در ایران نبشی تولید می کنند. اصفهان به عنوان قطب صنعت و تولید آهن آلات، از اهمیت ویژه ای برخوردار است، از این رو بیشتر مشتریان به دنبال دریافت قیمت نبشی اصفهان هستند. با این حال لازم به ذکر است قیمت نبشی آهن در هر کارخانه بسته به کیفیت و مواد اولیه مورد استفاده، متفاوت است. آهن ملل به عنوان ارائه دهنده نبشی، نبشی های خود را از کارخانه های زیر تهیه می کند:

* کارخانه ماهان ذوب
* کارخانه نصر آذربایجان
* کارخانه آریان فولاد
* کارخانه شکفته
* کارخانه ناب تبریز
* کارخانه ظهوریان
* کارخانه منظومه
* کارخانه سپهر ایرانیان
* کارخانه فولاد جاوید بناب
* کارخانه نستا

خرید نبشی از آهن ملل
برای خرید نبشی لازم است ابتدا نوع نبشی و حجم مورد نیاز خود را مشخص نمایید و سپس با تماس با شماره
 ۰۳۱-۳۵۰۲۰ و یا مراجعه به سایت آهن ملل و دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان آهن ملل، خرید خود را با قیمت مناسب انجام دهید.

خرید نبشی در بازار آهن ایران و اعتماد به یک شرکت آهنی از دغدغه های بزرگ خریداران می باشد. شرکت آهن ملل با فعالیت قانونی زیر نظر اتحادیه و خدمات قابل ارائه، مشتری را برای خرید هرچه بهتر و آسان تر هدایت می کند.
https://jahannews.com/vdceoo8vejh8wni.b9bj.html
jahannews.com/vdceoo8vejh8wni.b9bj.html
برچسب ها: آهن ملل
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *