شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

قیمت لوله مبلی در سایت آهن ملل

شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۳
کد مطلب: 831705
قیمت لوله مبلی در سایت آهن ملل
قیمت لوله مبلی را می توانید به صورت کاملا آنلاین و به روز شده در جدول های زیر مشاهده کنید. هر جدول برای محصولات یک کارخانه می باشد. قیمت روز لوله مبلی می تواند بسته به نرخ اعلام شده توسط کارخانه تولیدکننده، دارای نوساناتی باشد.

شما می توانید این نوسانات را در قالب یک نمودار در هر جدول مشاهده کنید. لازم به ذکر است برای خرید لوله مبلی حتما گزینه «ارزش افزوده» را فعال نمایید.


لوله مبلی که به لوله سبک یا لوله روغنی نیز معروف است، یکی از لوله های پرکاربرد در صنایع مختلف است. لوله مبلی با استفاده از ورق روغنی که طی نورد سرد تولید شده است، طراحی و ساخته می شود. یکی از پرکاربردترین لوله های موجود در بازار آهن آلات، لوله مبلی است که به خاطر ویژگی های زیر، در صنایع زیادی شناخته شده و مود استفاده قرار می گیرد:
  • دارای قابلیت فرم پذیری عالی
    دارای ابعاد (قطر و ضخامت) عالی و دقیق
    امکان جوش پذیری
    دارای کیفیت سطحی مناسب
    دارای امکان آبکاری
    دارای قابلیت کشش سرد
    دارای وزن سبک
لوله مبلی

کاربرد لوله مبلی


همین ویژگی های لوله مبلی، بزرگ ترین مزیت های آن است و باعث شده لوله مبلی برترین انتخاب صنایع و کارکردهای زیر، باشد:
  • صنایع خودرو سازی
    صنعت ساخت مبلمان
    صنعت لوازم خانگی
    صنعت هوافضا
    گلخانه ها
    ساخت دوچرخه
    ساخت کانکس
وزن کم لوله مبلی باعث شده این لوله جز اولین انتخاب های صنایعی باشد که ورن کم لوله برایشان بسیار با اهمیت است.
لوله مبلی در مقایسه با لوله های دیگر از قیمت بالاتری برخوردار است، اما با توجه به اینکه لوله مبلی دارای وزن کمی است، برآورد هزینه آن نسبت به دیگر لوله ها کمتر خواهد بود. بنابراین می توان گفت یکی از دلایلی که لوله مبلی انتخاب صنایع است، هزینه کمتر آن می باشد.
لوله مبلی بر خلاف انواع دیگر لوله ها که برای هر قطر آن، تنها دو یا سه ضخامت وجود دارد، دارای چندین ضخامت است. در نتیجه کاربر و مشتری می تواند براساس نیاز سازه خود و خصوصیاتی که باید در سازه رعایت کند، ضخامت دلخواه خود را انتخاب نماید.
همچنین لازم به ذکر است استاندارد استفاده شده برای ساخت لوله مبلی استانداردهای DIN 2394 و EN 10219 است.

ساخت لوله مبلی


لوله مبلی به دو صورت درزدار و بدون درز ساخته می شود. لازم به ذکر است لوله های بدون درز نسبت به لوله های درزدار برتری بیشتری دارد و در موقعیت های بیشتری مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت لوله مبلی


بازار آهن آلات همچون بازارهای دیگر می تواند تحت شرایط و عوامل گوناگونی قرار بگیرد و دچار نوساناتی متعددی گردد. قیمت لوله مبلی نیز همانند مقاطع دیگر از این قاعده مستثنی نیست و در اثر نوسانات متعدد موجود، دچار تغییرات زیادی می گردد. عواملی که می توانند بازار آهن و از جمله قیمت لوله مبلی را دچار تغییر کنند عبارتند از:
  • نوسانات بازار آهن
    نرخ دلار
    نرخ سنگ آهن
    تحولات سیاسی و اقتصادی
    قیمت ورق روغنی
    میزان عرضه و تقاضا
    هزینه انرژی مورد استفاده کارخانه ها
    تعرفه گمرک
از دیگر عواملی که می تواند قیمت لوله مبلی را متغییر سازد، نام کارخانه تولیدکننده است. هر کاخانه ای با توجه به استاندارد و کیفیت اختصاصی، مقاطع فولادی خود را تولید می کند و همین امر باعث شده نام برخی از کارخانه ها برای بعضی از محصولات متفاوت جلوه کند. از جمله کارخانه هایی که لوله مبلی تولیدی آن ها در بین مشتریان از تقاضی خوبی برخوردار است عبارتند از:
  • کارخانه لوله و پروفیل ساوه
    کارخانه خاور صنعت هما
    کارخانه کوشا صنعت سازه گستر خلیج فارس
    شرکت پیشرو صنعت نفت آسیا
قیمت لوله مبلی

قیمت روز لوله مبلی


بررسی قیمت روز لوله مبلی برای مشتریانی که به دنبال خرید این محصول هستند می تواند باعث کاهش و یا افزایش هزینه ها گردد. همان طور که می دانید قیمت محصولات و مقاطع فولادی به صورت روزانه آپدیت می شود. از این رو مهم است که موقع خرید، قیمت لوله مبلی امروز را مبنی قرار دهید و بر اساس آن اقدام به خرید کنید.

شما می توانید قیمت لوله مبلی امروز را بدون سردرگمی و به آسانی در سایت آهن ملل رصد کنید. قیمت تمامی مقاطع با توجه به آخرین نوسانات بازار و پس از استعلام از کارخانه های تولیدکننده در سایت درج می گردد.

خرید لوله مبلی


اگر قصد خرید لوله مبلی دارید و به دنبال قیمت مناسب هستید، حتما به سایت آهن ملل مراجعه کنید. آهن ملل با ارائه فاکتور رسمی برای محصولات خود، توانسته علاوه بر تائید کیفیت محصول، خاطر مشتری را نسبت به اصالت محصول آسوده سازد. شما می توانید برای خرید لوله مبلی به سایت آهن ملل مراجعه نموده و یا با تماس با کارشناسان ما از طریق شماره ۳۵۰۲۰-۰۳۱ و دریافت مشاوره رایگان، محصول مورد نظر خود را انتخاب و در حجم مورد نظر خریداری کنید.

حتی شما می توانید از طریق فرم موجود در صفحه قیمت لوله مبلی، اطلاعات خود به علاوه بار مورد نظر و حجم آن را تعیین نموده و سپس ثبت سفارش بزنید. سپس کارشناسان ما برای تائید نهایی با شما تماس خواهند گرفت.

لازم به ذکر است قیمت لوله مبلی و تمام مقاطع فولادی موجود در سایت آهن ملل به صورت روزانه آپدیت می شود.
https://jahannews.com/vdcbg8bwsrhbfzp.uiur.html
jahannews.com/vdcbg8bwsrhbfzp.uiur.html
برچسب ها: آهن ملل
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *