پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰

قیمت قوطی آهن،پروفیل و قوطی مبلی در سایت آهن ملل

چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۱
کد مطلب: 829888
قیمت قوطی آهن،پروفیل و قوطی مبلی در سایت آهن ملل
قیمت قوطی و پروفیل از جمله محصولات فولادی است که از اهمیت خاصی در بین مصرف کنندگان برخوردار است. در جداول زیر آخرین قیمت قوطی و پروفیل به صورت کاملا آنلاین و به روز درج شده است. همانطور که مشاهده می کنید جدول های زیر برای انواع قوطی و پروفیل می باشد که بسته به نوع و کارخانه تولیدکننده تفکیک شده اند. هر جدول شامل اطلاعاتی چون قیمت امروز، قیمت دیروز و نمودار نوسانات قیمتی است که می تواند خرید قوطی و پروفیل را برای شما میسر سازد. توجه داشته باشید در زمان مشاهده قیمت روز قوطی و پروفیل ، گزینه «ارزش افزوده» فعال باشد.

خرید قوطی پروفیل از هر کارخانه تولیدی در کشور به واسطه آهن ملل امکان پذیر می باشد. بهترین قیمت قوطی پروفیل توسط کارشناسان آهن ملل اعلام می شود.

یکی از مهم‌ترین مواد فلزی که در ساخت و ساز و موارد صنعتی به کار برده می‌شود، قوطی پروفیل است. این نوع ماده انواع گوناگونی دارد که در میان آن‌ها نوع آهنی آن از انواع دیگر مانند استیلی یا آلومینیومی پرکاربردتر است.

همچنین از پروفیل قوطی‌هایی که به شکل مربع یا مستطیل باشند، برای مصارف ماشین سازی، ساخت و ساز، ساخت برای پایه‌ی وسایل فلزی مانند میز، صندلی و نرده و… استفاده می‌شود. از انواع قوطی پروفیل که در ابعاد بزرگ‌تر ساخته می‌شوند و به پروفیل‌های ستونی معروف هستند برای ساخت انواع ستون خانه‌ها استفاده می‌شوند.

پروفیل چیست

پروفیل واژه‌ای است به معنای ساکن بودن ماده‌ای در ابعاد مخصوص. اما شاید برای شما جالب باشد که بدانید این لغت چه کاربردی در ساختمان سازی خواهد داشت. در گذشته به لوازم و ابزاری پروفیل می‌گفتند که برای ساختن در، پنجره، نرده و لوله استفاده می‌شد.

اما امروزه تعریف گسترده‌تری از این ماده وجود دارد، به‌طوری‌که پروفیل‌ها شامل مواد فلزی هستند که در صنعت ساخت و ساز کاربرد بسیاری دارند. در واقع این مواد فلزی موجب ایجاد یک فرصت برای احداث راحت‌تر ساختمان‌ها شده‌اند. بنابراین با وجود این تجهیزات سرعت انجام پروژه‌های ساختمانی به شکل باورنکردنی بالاتر رفته است.
جنس پروفیل‌ها و قوطی پروفیل از فولاد است و نحوه‌ی ساخت پروفیل‌ها در طول سالیان دچار تغییراتی شده است، اما همچنان این روند برای بسیاری از افراد از جذابیت خاصی برخوردار است.

قوطی چیست

تجهیزات فلزی توخالی دارای سطح مقطع‌های مختلفی مانند انواع شکل‌های مستطیل، دایره و مربع هستند. در کشور ایران قوطی‌ها به قطعه‌های فلزی گفته می‌شود که تو خالی هستند و دارای سطح مقطعی به شکل مستطیل و دایره هستند. قوطی‌ها در واقع خود نوعی از پروفیل فلزی هستند.

از قوطی می‌توان برای ساخت سوله استفاده کرد، اما این کار به طراحی دقیقی نیازمند است. قوطی‌هایی با سطح مقطع مربعی شکل به دلیل یکنواخت بودن مقاومتشان در همه‌ی ابعاد، در سازه‌های سبک‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما قوطی‌هایی با سطح مقطع مستطیلی شکل معمولاً در قسمت‌های فلزی جوش داده می‌شوند. در این بخش‌ها فشار از چند ناحیه به قطعه وارد می‌شود.

قوطی پروفیل چیست


در ایران برای اولین بار از قوطی پروفیل جهت ساخت پنجره استفاده ‌شده است. کاربرد این نوع تجهیزات در قسمت چارچوب‌های چوبی پنجره‌ها بوده است و علت آن جنگ جهانی و نیاز به استحکام بیشتر خانه‌ها در آن زمان بوده است.

قوطی‌های پروفیل تجهیزاتی مهم در صنعت و ساخت و ساز محسوب می‌شوند. قوطی‌های پروفیل انواع گوناگونی دارند که بسته به خاصیت هر یک کاربرد مختلفی دارند. اما یکی از کاربرد‌های مشترک این نوع تجهیزات، مقاوم سازی ساختمان‌ها است.

در بازار معمولاً به پروفیل‌ها، قوطی پروفیل می‌گویند. اما در واقع قوطی پروفیل نوعی از پروفیل است که دارای سطح مقطعی مستطیل یا مربع شکل است.

انواع قوطی پروفیل و کاربرد


قوطی پروفیل‌ها بسته به ویژگی‌های خود دارای انواع مختلفی هستند. یکی از این ویژگی‌ها جنس پروفیل است.

می‌دانیم که فولاد دارای آلیاژهای گوناگونی است. بر این اساس پروفیل فولادی نیز برحسب آلیاژی که در آن به کار رفته است، دارای انواع مختلفی است. از انواع قوطی پروفیل‌ از لحاظ جنس می‌توان به پروفیل فولاد کربنی، استیل، گالوانیزه، آلومینیومی و کامپوزیت اشاره کرد.

قوطی‌های پروفیل که در سطح‌های بزرگ به عنوان پروفیل‌های ستونی نیز نام برده می‌شوند، سطح مقطعی مربع و مستطیل شکل دارند. از این پروفایل‌ها در تهیه‌ی ستون و اسکلت ساختمان‌ها استفاده می‌شود.

علاوه بر این موارد، از قوطی پروفیل‌ در صورتی که طبق استانداردهای مناسب و تحت قوانین قابل اعتمادی ساخته شده باشد، می‌توان در ساخت نفت‌کش‌ها یا بدنه‌ تریلرها نیز استفاده کرد. از دیگر مصارف قوطی‌های پروفیل‌ می‌توان به استفاده‌ و کاربرد در صنعت ماشین‌سازی اشاره کرد. همچنین یکی دیگر از کاربرد‌های این نوع پروفیل‌ها، ساخت تجهیزات فلزی است.

بررسی انواع قوطی پروفیل از نظر شکل ظاهری


انواع قوطی پروفیل از نظر ظاهری به چند دسته تقسیم می‌شوند.

پروفیل بسته:
پروفیل بسته از نظر هندسی، سطح مقطع خاصی به حالت بسته دارد. کاربرد‌های این گونه از پروفیل‌ها بسیار گسترده است اما اغلب در پنجره و درب ساختمان‌ها به کار می‌روند.

• پروفیل HSS
پروفیل HSS نوعی از پروفیل بسته است. از این پروفیل در احداث استادیوم‌ها، پاساژها، پل‌ها و در کل پروژه‌های عمرانی استفاده می‌شود. دلیل استفاده‌ فراوان از این قطعه‌ی فلزی استحکام بسیار زیاد آن است. از دیگر ویژگی‌های این نوع پروفیل می‌توان به توخالی بودن آن اشاره کرد. حتی می‌توان برای مصارف مختلف، به مقدار مورد نیاز در سطح مقطع توخالی این پروفیل بتن ریخت.

پروفیل باز:
با وجود تقاضاهای زیاد برای تولید پروفیل‌ها انواع مختلف دیگری از آن‌ نیز تولید شده‌ است که یکی از آن‌ها پروفیل باز است. از انواع پروفیل‌های باز می‌توان به پروفیل‌های Z و U اشاره کرد. از پروفیل‌های باز بیشتر در چارچوب‌های پنجره‌ها یا MDFها استفاده می‌شود.

• پروفیل Z

قطر پروفیل‌های Z معمولاً بین ۲ تا ۳ میلی‌متر است. این پروفیل‌ها کاربرد زیادی در صنعت ساختمان سازی دارند. شما می‌توانید آن‌ها را در سقف پروژه‌هایی چون سوله‌ها مشاهده کنید. از این نوع حتی برای ادغام سایر تجهیزات فلزی نیز استفاده می‌شود. همچنین پروفیل‌های Z در صنعت کشتی سازی نیز به کار برده می‌شوند.

آشنایی با پروفیل سبک و سنگین


پروفیل سنگین:
قوطی پروفیل سنگین به دو حالت صنعتی و ساختمانی وجود دارد که سطح مقطعی چهارگوش دارد. این پروفیل از ورق‌های سیاه تهیه می‌شود و دارای سایز‌های مختلفی است. از ویژگی این نوع پروفیل می‌توان به جوش خوردگی بالا، سختی زیاد و مقاومت بالا اشاره کرد.

پروفیل سبک:
این نوع پروفیل از ورق‌های روغنی تهیه می‌شود و دارای قطری به اندازه‌ نهایتاً یک و نیم میلی‌متر است. این نوع پروفیل در صنعت مورد استفاده قرار می‌گیرد و دارای ویژگی‌های خوبی چون حالت‌پذیری بالا، تنوع جرمی و قابل آبکاری شدن است.

این دو دسته قوطی پروفیل با یکدیگر تفاوت‌های اساسی دارند، از جمله اینکه از نظر جنس و ضخامت با یکدیگر متفاوت هستند. همچنین پروفیل سنگین برای ایجاد مقاومت‌های بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد، درحالی‌که در پروفیل سبک اینگونه نیست. علاوه بر موارد گفته شده قیمت‌های این دو رنج‌های مختلفی دارد و در کل پروفیل‌های سنگین گران‌قیمت‌تر هستند.

قیمت قوطی پروفیل به چه عواملی بستگی دارد


قیمت انواع قوطی پروفیل‌ برحسب عواملی چون نوع، جنس، اندازه، ظاهر و قطر با یکدیگر متفاوت هستند. از طرفی باتوجه به موقعیت اقتصادی ایران و ثابت نبودن قیمت‌ها در بازار، قیمت پروفیل‌ها همچنان در حال تغییر است.

بنابراین باتوجه به مقدار زیاد استفاده‌ی روزانه پروفیل‌ها در صنعت و ساختمان سازی دانستن و اطلاع دقیق از قیمت‌های به‌روز این گونه تجهیزات برای کسانی که به هر نحوی با آن‌ها سروکار دارند از واجبات است.

قیمت قوطی آهن نیز مانند پروفیل به عوامل زیادی بستگی دارد. از جمله‌ این عوامل می‌توان به برند کارخانه‌ی تولیدکننده‌، کیفیت و اندازه‌ی قوطی آهن اشاره کرد. علاوه بر این موارد، عوامل دیگری چون ضخامت، قابلیت حالت پذیری بالا، قابلیت جوش خوردگی نیز بر روی قیمت قوطی آهن تاثیرگذار است.

همانطور که اشاره شد قیمت‌ انواع قوطی پروفیل‌ روزانه در حال تغییر است و برای اطلاع از آن‌ها لازم است اطلاعات را از سایت مربوطه کسب نمایید. دقت کنید که با توجه به حساسیت عملکرد این گونه تجهیزات آن‌ها را از منابع معتبر خریداری نمایید.

کارخانه های تولید کننده قوطی پروفیل

در ایران به علت حجم زیاد تقاضا برای قوطی پروفیل، تولید و عرضه‌ این محصول پرمصرف از طریق کارخانجات ایرانی و تولید داخل انجام می‌گیرد. از انواع کارخانجات ساخت قوطی پروفیل در ایران می‌توان شرکت جهان پروفیل، هیربد، تهران شرق و… را نام برد. از جمله کارخانجات خارجی معروف تولید پروفیل نیز می‌توان به کارخانجات تولید قوطی پروفیل قزاقستان، چین و روسیه اشاره کرد.

قیمت قوطی مبلی به صورت کاملا بر خط و روزانه توسط کارشناسان آهن ملل پس از استعلام از کارخانه آپدیت و در جدول های زیر درج می شوند. اگر قصد خرید قوطی مبلی دارید حتما نوسانات موجود در نمودار هر جدول را مشاهده و پس از بررسی قیمت روز قوطی مبلی ، با کارشناسان آهن ملل در تماس باشید. لازم به ذکر است قیمت های درج شده بدون ارزش افزوده می باشند.

قوطی مبلی

قوطی مبلی که به آن پروفیل سبک نیز گفته می شود با استفاده از ورق روغنی تولید می گردد. قیمت قوطی مبلی به دلیل کارکردهای زیادی که در صنایع مختلف از جمله مبل سازی دارد، بسیار با اهمیت است. امروزه قوطی مبلی را می توان در زندگی روزمره خود به فور مشاهده کنید چرا که از قوطی مبلی، در ساخت مواردی همچون ساخت انواع مبلمان، دوچرخه، اتومبیل سازی، ساخت انواع لوازم خانگی و .. استفاده می گردد. در نهایت با توجه کارایی بالای این پروفیل سبک، قیمت روزانه پروفیل مبلی برای چنین صنایعی بسیار مهم است. از سویی دیگر کیفیت تولید قوطی مبلی نیز در کنار قیمت مناسب، از ارزش بسیار بالایی برخوردار است و پیوسته توسط خریداران مورد بررسی قرار می گیرد. چرا که همین کیفیت پروفیل مبلی است که می تواند کیفیت محصول نهایی را رقم بزند.

لیست قیمت پروفیل مبلی و ویژگی های موثر بر آن

در حال حاضر به سبب کارایی بسیار قوطی مبلی در موارد و صنایع مختلف، قیمت قوطی مبلی می تواند نقش کلیدی در قیمت نهایی محصولات تولید شده ایفا کند. با توجه به این که برای تولید قوطی مبلی از ورق روغنی استفاده می گردد، کیفیت و قیمت ورق استفاده شده نیز می توانید بر قیمت قوطی مبلی تاثیر چشمگیری داشته باشد. از دیگر مواردی که می توانند بر قیمت قوطی مبلی به صورت مستقیم تاثیر داشته باشند، سایز خود قوطی است. همانطور که در جدول بالا مشاهده می کنید، سایز قوطی مبلی از 10*10 شروع و تا 60*60 ادامه دارد. هر چه ابعاد قوطی افزایش پیدا کند، به تبع آن وزن نیز افزایش می باید و در نهایت قیمت قوطی مبلی در بار نهایی نیز افزایش خواهد داشت.

از سوی دیگر ضخامت و طول شاخه نیز می تواند یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت پروفیل سبک باشد. از این رو در زمان خرید قوطی مبلی حتما به این موارد دقت کافی داشته باشید و بر اساس کاربرد و نیاز پروژه و صنعت خود، اقدام به خرید کنید.

شما می توانید برای خرید قوطی مبلی ابتدا جدول بالا را که اطلاعات کاملی در مورد قیمت روز قوطی مبلی دارد را مشاهده و سپس فرآیند خرید خود را تکمیل نماید.
 
قیمت پروفیل مبلی

قیمت پروفیل مبلی امروز

پروفیل مبلی در کنار رنج ابعاد مختلف، از ظرافت و کیفیت بالایی نیز برخوردار است که باعث شده در کاربردهایی همچون ساخت مبلمان، کارایی بسیار خوبی داشته باشند و هزینه های بعد از تولید را نیز کاهش دهند. اما باید گفت قیمت روز پروفیل مبلی نیز به سبب استفاده روزافزون آن در صنایع مختلف، علاوه بر نوساناتی که در بازار خواهد داشت، می تواند باعث نوسانات قیمتی این صنایعی که به آن ها اشاره شد، گردد.

قیمت روز پروفیل مبلی به عوامل متعددی وابسته است که هر کدام از این موارد می توانند به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم بر قیمت آن تاثیر بگذارند. از جمله اولین موارد، قیمت ورق مورد استفاده برای تولید پروفیل مبلی است. در نتیجه همواره با نوسانات رخ داده برای قیمت ورق، قیمت روزانه پروفیل مبلی نیز تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. از دیگر مواردی که می توانند بر قیمت روز پروفیل مبلی تاثیر داشته باشند عبارتند از:
  • قیمت ارز به خصوص قیمت دلار
    قیمت نفت و حامل های انرژی
    قیمت مواد اولیه مورد نیاز برای تولید پروفیل
    قیمت سنگ آهن
    قیمت ورق مورد استفاده
    نام برند
    هزینه های حمل و نقل
    میزان عرضه و تقاضا محصول در بازار
    رخدادهای سیاسی و اقتصادی داخلی و خارجی تاثیرگذار
از این رو با آگاهی از این موارد اقدام به خرید قوطی مبلی نمایید.

خرید قوطی مبلی در تناژ مورد نیاز

همان طور که اشاره شد قوطی مبلی کارکردهای متنوعی دارد و همین امر باعث شده در سایزها و ضخامت های مختلفی تولید و به بازار عرضه گردد. برای خرید قوطی مبلی می بایست مورد استفاده از آن را مشخص نماید و پس از آن اقدام به خرید کنید. چرا که این ابعاد و ضخامت قوطی مبلی است که در نهایت باعث نوسانات قیمت قوطی مبلی در خرید خواهد شد. شما می توانید برای خرید قوطی مبلی و مشاهده اطلاعات مورد نیاز در مورد نوع و ابعاد آن، به جدول بالا مراجعه نماید. در حال حاضر کارشناسان آهن ملل آماده ارائه بهترین قیمت قوطی مبلی به خریدار هستند. شما می تواند طبق فرآیند زیر خرید و فروش پروفیل قوطی مبلی را انجام دهید.
  • تماس با کارشناس فروش
    سفارش حجم مورد نیاز و تامین انواع پروفیل قوطی توسط کارشناس
    ارسال پیش فاکتور برای خرید پروفیل قوطی به منظور تایید نهایی
    پرداخت هزینه های بار سفارشی توسط مشتری
    ارسال بار
    ارسال فاکتور نهایی برای مشتری
https://jahannews.com/vdcaaonaa49nua1.k5k4.html
jahannews.com/vdcaaonaa49nua1.k5k4.html
برچسب ها: آهن ملل
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *