دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

قیمت ورق استنلس استیل و ورق آلومینیوم در سایت آهن ملل

يکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۲
کد مطلب: 829455
قیمت ورق استنلس استیل و  ورق آلومینیوم در سایت آهن ملل
قیمت ورق استنلس استیل که به آن ورق استیل نیز گفته می شود، بعد از اعلام توسط کارخانه، در جداول زیر به صورت روزانه و آنلاین بارگذاری می گردد. ورق استیل دارای گریدهای مختلفی می باشد و برای هر کدام جدول جداگانه ای در نظر گرفته شده است. ابتدا گرید مورد نظر خود را انتخاب و سپس برای مشاهده قیمت روز ورق استنلس استیل حتما گزینه «ارزش افزوده» را فعال نمایید.

ورق استنلس استیل

یکی از ورق مورد استفاده در صنعت، ورق استنلس استیل است که به آن ورق استیل نیز گفته می شود. این ورق به دلیل داشتن آلیاژهای مختلف در ساختار خود، به خوبی توانایی جوشکاری و تقویت شدن را دارد. ورق استنلس استیل دارای استحکام های متفاوتی است و آن هم بسته به نوع آلیاژ و مقدار به کار برده شده در آن متفاوت خواهد بود. از ویژگی های مهم ورق استنلس استیل، مقاومت در برابر اکسایش است که در نتیجه باعث شده از این ورق در محیط هایی که امکان خوردگی فلزات وجود دارد، به وفور استفاده گردد. به همین خاطر از ورق استیل در محیط های مختلف اعم از رستوران ها، هتل ها، بیمارستان ها به صورت گسترده استفاده می گردد، در نتیجه قیمت ورق استنلس استیل برای این صنایع بسیار مهم و اساسی می باشد.

رصد قیمت ورق استنلس استیل در بازار فولاد ایران

قیمت ورق استنلس استیل همانطور که گفته شد برای بسیاری از صنایع به جد مهم و اساسی می باشد و می بایست برای خرید این نوع ورق، با دقت و آگاهی کامل از بازار ، اقدام کنند. قیمت ورق استنلس استیل بسته به نوع و کیفیتی که دارد، متفاوت خواهد بود. ورق استیل با توجه به گرید آلیاژی خود به دسته های متعددی تفکیک می شود که از جمله آن ها می تواند به ورق استیل 304 و 316 اشاره کرد. این دو نوع به صورت گسترده تر از دیگر انواع ورق استیل به کار گرفته می شود. از دیگر عوامل تاثیرگذار بر قیمت قیمت ورق استنلس استیل، ضخامت آن است. ضخامت های ورق استیل بسته به نوع گرید آلیاژ آن باز متغیر خواهد بود. شما می توانید قیمت هر ضخامت از ورق استنلس استیل را در جدول بالا به صورت دقیق مشاهده نماید.
البته لازم به ذکر است خرید ورق استنلس استیل به صورت و رول و شیت صورت می گیرد و این مورد نیز می تواند بر قیمت ورق استنلس تاثیر گذار باشد.
 
قیمت ورق استنلس استیل

قیمت ورق استنلس استیل 304

همان طور که بیان شد، از گرید های ورق استیل، ورق استیل 304 است. قیمت ورق استنلس استیل 304 بسته به کاربرد و ضخامت هایی که دارد، به صورت جداگانه به فروش می رسد. با توجه به این که این گرد از ورق استیل بلافاصله پس از جوشکار، به استفاده می رسد، قیمت ورق استنلس استیل 304 به طبع متفاوت خواهد بود. لازم به ذکر است قیمت ورق استیل 304 ثابت نیست و بسته به مولفه های زیادی متحول می شود.

قیمت ورق استیل 316

از دیگر گرید های ورق استیل، 316 است که بسته به سایز و نوع کاربرد آن نیز دارای قیمت بسزایی خواهد بود. این ورق تحت ویژگی هایی که دارد، از کاربردهای متعددی برخوردار است از این رو قیمت ورق استیل 316 تاثیر بسزای در محصولات تولیدی از آن دارد. ورق استیل 316 به ورق نگیر -ضد اسید معروف است.

قیمت روز ورق استیل

قیمت روز ورق استیل بسته به مولفه های زیادی دچار نوسان می گردد، از این رو بهتر است به صورت روزانه قیمت ورق استیل رصد گردد. از جمله عواملی که بر قیمت ورق استیل موثر هستند شامل ضخامت، ابعاد (در حالت شیت) و میزان تقاضا آن در بازار است. البته لازم به ذکر است قیمت روز ورق استیل به عوامل دیگری نیز وابسته است که باعث شده کارخانه های تولید کننده به صورت روزانه قیمت محصولات خود را بازار عرضه دارند. این عوامل عبارتند از:
  • قیمت ارز به خصوص قیمت دلار
    قیمت نفت و حامل های انرژی
    قیمت مواد اولیه مورد نیاز برای تولید ورق استیل
    قیمت شمش
    قیمت آلیاژهای به رفته در تولید
    قیمت سنگ آهن
    هزینه های حمل و نقل برای انتقال ورق از کارخانه به مقصد
    میزان عرضه و تقاضا محصول در بازار
لازم به ذکر است بسته به میزان تقاضا، گرید ورق و همچنین نوع ورق استیل و البته برند کارخانه تولید کننده، قیمت ورق استنلس استیل به بازار مصرف اعلام می گردد.

خرید ورق استیل از معتبرترین فروشگاه های آهن

برای خرید ورق استیل باید به موارد زیادی دقت نمود تا علاوه بر خرید به صرفه، محصول مورد نیاز را نیز خریداری کرد. به عنوان مثال وجود گریدهای مختلف از آلیاژهای موجود در ورق استیل باعث شده قیمت ورق استیل نیز متفاوت باشد. از این رو شما باید در زمان خرید ورق استیل به این نکته توجه داشته باشید.

شما می توانید برای دریافت اطلاعات پیش از خرید ورق استیل، با کارشناسان فروش ورق آهن ملل تماس بگیرید. آهن ملل به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین فروشگاه های آهن آلات، علاوه بر درج آخرین نرخ ورق استیل در سایت خود، امکان خرید و فروش ورق استیل را برای خریداران مهیا ساخته است. شما می توانید هر حجم از ورق استیل را در هر گرید از آهن ملل خریداری نماید.

سایر محصولات فولادی


محصولات فولادی مورد نیاز خود را می توانید بدون دغدغه و تنها با یک کلیک از طریق سایت آهن ملل مشاهده و حتی قیمت هر یک را به صورت آنلاین مقایسه کنید و از طریق تماس با کارشناسان آهن ملل، خرید خود را انجام دهید. با کلیک روی قسمت زیر، تمامی محصولات ارائه شده در آهن ملل را مشاهده کنید.

قیمت ورق آلومینیوم

قیمت ورق آلومینیوم درجداول زیر قابل مشاهده می باشد. شما می توانید پس از انتخاب کارخانه موردنظر، قیمت روز ورق آلومینیوم همان کارخانه را در جدول اختصاصی آن مشاهده کنید. همچنین لازم به ذکر است برای خرید ورق آلومینیوم حتما گزینه «ارزش افزوده» را فعال نمایید و از طریق تماس با کارشناسان ورق ، فرآیند خرید خود را تکمیل کنید.

ورق آلومینیوم

از دیگر ورق های مورد استفاده در صنعت، ورق آلومینیوم است که به وفور در مصارف مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. برای تولید ورق آلومینیوم از شمش آلومینیوم استفاده می گردد که به واسطه فرآیند نورد گرم، این ورق تولید می گردد. ورق آلومینیوم به نسبت دیگر انواع ورق های موجود دارای وزن کمتری می باشد در عین حال از مقاومت بالایی نیز برخوردار است. البته لازم به ذکر است ورق آلومینیوم نیز خود دارای انواع مختلفی است که به صورت گسترده در صنعت به کار گرفته می شود. از سوی دیگر ورق آلومینیوم به دلیل قابل بازیافت بودن، می توان چندین و چند بار از آن استفاده کرد. از این رو خرید ورق آلومینیوم می تواند برای صنایع مختلف بسیار مقرون به صرفه باشد.

قیمت ورق آلومینیوم در بازار فولاد ایران

ورق آلومینیوم به دلیل استحکام بالایی که به نسب وزن کمی که دارد، توانسته در صنایع مختلف اعم از هوافضا، حمل و نقل، نظامی، ساخت لوازم خانگی و … جایگاه ویژه ای داشته باشد. از این رو قیمت ورق آلومینیوم برای این صنایع به جد از اهمیت بسزایی برخوردار است و به صورت روزانه قیمت آن را مورد رصد قرار می دهند. البته باید خاطر نشان کرد این صنایع به حجم عظیمی از ورق آلومینیوم نیاز دارند، پس وجود یک مرکز ارائه دهنده آنلاین قیمت ورق آلومینیوم می تواند کمک شایانی برای آن ها باشد.

آهن ملل به عنوان فروشگاه آهن آلات در ایران، توانسته بهترین قیمت ورق آلومینیوم را به خریداران ارائه دهد. شما می توانید در جدول بالا علاوه بر مشاهده قیمت ورق آلومینیوم، حالت،ابعاد و ضخامت این ورق را مشاهده کنید.
 
قیمت ورق آلومینیوم

رصد قیمت روز ورق آلومینیوم و بررسی عوامل دخیل

با توجه به اهمیت وجود ورق آلومینیوم، مهم است که آخرین قیمت ورق آلومینیوم در بازار ارائه گردد تا خریداران برای انجام خرید های خرد و کلان، دچار سردرگمی نشوند. البته باید گفت به دلیل تغییرات گسترده ای که به صورت روزانه در بازار فولاد رخ می دهد، کارخانه های تولید کننده ورق آلومینیوم به صورت روزانه قیمت روز ورق آلومینیوم را به بازار عرضه می دارند. کارشناسان آهن ملل نیز با ارتباطی مستقیم و بر خطی قیمت روز ورق آلومینیوم را با احتساب ارزش افزوده در جدول های بالا درج می نمایند.
حال باید بررسی کرد چه عواملی می توانند بر بازار فولاد و در کل بر قیمت روز ورق آلومینیوم تاثیر بگذارند تا در صورت مشاهده تغییر هریک از این موارد احتمال وقوع تغییرات و نوسانات را در این بازار داشته باشید:
  • قیمت ارز به خصوص قیمت دلار
    قیمت نفت و حامل های انرژی
    قیمت مواد اولیه مورد نیاز برای تولید تیر هاش
    قیمت شمش آلومینیوم
    قیمت سنگ آهن
    هزینه های حمل و نقل برای انتقال آلومینیوم از کارخانه به مقصد
    میزان عرضه و تقاضا محصول در بازار
    رخدادهای سیاسی و اقتصادی داخلی و خارجی تاثیرگذار
    و …

خرید ورق آلومینیوم از آهن ملل

ورق آلومینیوم از جمله محصولاتی است که با توجه به کیفیت ماده اولیه برای تولید آن قیمت گذاری می شود. هر چه ضخامت ورق آلومینیوم افزایش پیدا کند به طبع آن، قیمت ورق آلومینیوم نیز افزایش خواهد داشت. بنابراین در زمان خرید ورق آلومینیوم باید به این مورد توجه بسزایی داشت تا به واسطه قیمت مناسب و به روز، ضخامت مورد نیاز را خریداری نمود. آهن ملل یکی از به روز ترین فروشگاه های خرید و فروش آهن آلات در ایران است که توانسته به واسطه ارائه قیمت به روز ورق آلومینیوم و دیگر محصولات فولادی، به عنوان مرجع و ارائه دهنده آنلاین قیمت مقاطع فولادی در بازار فولاد شناخته می شود.
شما می توانید برای خرید ورق آلومینیوم علاوه بر دریافت مشاوره رایگان پیش از خرید، خرید غیر حضوری را تجربه کنید. در ادامه فرآیند خرید ورق آلومینیوم از آهن ملل به صورت مختصر بیان شده است:
  • تماس با کارشناس فروش ورق آلومینیوم آهن ملل
    سفارش حجم مورد نیاز از ورق آلومینیوم و تامین آن توسط کارشناس
    ارسال پیش فاکتور برای خرید به منظور تایید نهایی
    پرداخت هزینه های بار سفارشی توسط مشتری
    ارسال بار ورق آلومینیوم
    ارسال فاکتور نهایی
در پایان باید به این نکته اشاره کرد که فاکتور رسمی به منزله تائید اصالت کالای خریداری شده است که از سمت آهن ملل به خریدار ارائه می شود.
https://jahannews.com/vdcamonam49nuy1.k5k4.html
jahannews.com/vdcamonam49nuy1.k5k4.html
برچسب ها: آهن ملل
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *