جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱

تلویزیون آماده «جام جهانی» می‌شود

دوشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب: 796177
تلویزیون با توجه به مشخص شدن حریفان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی قطر، ویژه برنامه «جام ۲۰۲۲» را در شبکه سه تدارک می‌بیند.
تلویزیون آماده «جام جهانی» می‌شود
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، گروه ورزش شبکه سه با توجه به صعود ایران به جام جهانی، با انتخاب تیم برنامه‌ساز، آماده سازی برای پوشش بازی‌ها را آغاز کرد.

به همین منظور حسین زکایی، تهیه‌کننده جام‌های جهانی 2006 و 2010 به عنوان تهیه‌کننده برنامه «جام 2022» انتخاب و قرار شده با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های رسانه ملی پوشش حرفه‌ای، اجرای این رویداد مهم را احمدی، میثاقی، جاودانی و اسدی عهده‌دار شوند.

جام جهانی 2022 قرار است از 30 آبان تا 27 آذر امسال در هشت ورزشگاه قطر به عنوان نخستین کشور اسلامی میزبان مسابقات برگزار شود.

تیم ملی فوتبال کشورمان در نخستین روز بازی‌ها با تیم انگلیس در ساعت 19:30 دقیقه دوشنبه 30 آبان مصاف خواهد کرد.

بازی بعدی تیم ملی فوتبال ایران ساعت 16:30 دقیقه روز جمعه، چهارم آذر با برنده پلی آف اروپا از بین تیم‌های ولز، اوکراین و اسکاتلند خواهد بود و در سومین مسابقه تیم ملی کشورمان ساعت 22:30 دقیقه سه‌شنبه، هشتم آذر با تیم آمریکا بازی خواهد داشت.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *