شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
۱

شایعه حذف ایران از جام‌جهانی دروغ آپریل است

جمعه ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۳
کد مطلب: 795944
شایعه حذف تیم ملی فوتبال ایران از جام جهانی۲۰۲۲ که از صبح امروز در فضای مجازی پخش شده کذب و مربوط به دروغ یک آپریل است.
شایعه حذف ایران از جام‌جهانی دروغ آپریل است
به گزارش جهان نيوز، از صبح امروز اخباری مبنی بر تعلیق فوتبال ایران و حذف ایران از جام‌جهانی دست به دست می‌چرخد. به نظر می‌رسد خبرنگاران ایتالیایی که تیم ملی خود را برای دومین دوره پیاپی جامانده از جام‌جهانی می‌بینند، منشا انتشار این اخبار در شبکه‌های اجتماعی هستند.

با توجه به شروع ماه آپریل و سنت دروغ اول آپریل از همان ابتدا هم قابل حدس بود که این خبر شیطنت برخی رسانه‌ها باشد. حالا طی امروز و فردا باید منتظر دروغ‌ها و شوخی‌های نخ‌نماشده بیشتری باشیم.

این رسمی است که برخی رسانه و خبرنگاران با تن‌دادن به آن گاه اعتبار خود را هم زیر سوال می‌برند. جیانلوکا دی ماتریزیو، خبرنگار شناخته‌شده ورزشی ایتالیا، در حالی این شائبه را در توئیتر خود مطرح کرده که مشخص نیست حتی در صورت حذف احتمالی ایران از جام‌جهانی، چرا باید سهمیه آسیا به ایتالیا برسد؟!

از سوی دیگر تا کنون فیفا، مرجع تصمیم‌گیری در این زمینه، تنها به انتشار بیانیه‌ای بسنده و نگرانی خود را نسبت به مسائل پیش‌آمده مطرح کرده است. امشب نیز قرعه‌کشی نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ در قطر انجام می‌شود و حتی علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا، کاپیتان‌های اسبق تیم ملی فوتبال ایران، در این مراسم حضور دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آنهایی که خواهان تحریم ورزش ایران هستند ( مصی علینژاد و ایران اینترنشنال و بی بی سی و همه وطن فروشان روسیاهی شان تداوم یافت .