پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۳

فرار استقلال به سوی قهرمانی با اختلاف ۵ امتیاز

چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۱
کد مطلب: 792880
در آخرین مسابقه از هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال تیم استقلال مقابل فجرشهیدسپاسی ششمین برد متوالی فصل خود را به دست آورد تا همچنان مقتدرانه در صدر جدول لیگ بایستد.
فرار استقلال به سوی قهرمانی با اختلاف ۵ امتیاز
گروه ورزشی جهان نيوز: تیم فوتبال استقلال در آخرین مسابقه از هفته نوزدهم لیگ برتر از ساعت 19 در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم فجرشهید سپاسی رفت که مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید. 
 
تیم فوتبال استقلال ششمین برد متوالی فصل خود را به دست آورد تا با 47 امتیاز فرار بزرگی را به سوی قهرمانی لیگ برتر بیست و یکم آغاز کند. آبی پوشان تهرانی اختلاف امتیازی خود را با پرسپولیس به 5 رساندند. آن هم در شرایطی که سیاوش یزدانی و حسین مرادمند دو مدافع اصلی خود را به دلیل خدمت سربازی در اختیار نداشت. البته این دو بازیکن از روی سکو نظاره گر مسابقه برد تیم شان بودند. پرسپولیس امشب مقابل گل گهرسیرجان متوقف شد.
 
فجرسپاسی هم با 14 امتیاز در رده چهاردهم جدول و خطر سقوط به لیگ یک قرار دارد. این تیم با 7 گل زده ضعیف‌ترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد و حتی از پدیده مشهد قعرنشین لیگ هم یک گل کمتر زده است. آخرین برد فجر در هفته پنجم مقابل پیکان تهران بود.
 
داور: رضا عادل
 
کمک داوران: علیرضا ایلدروم – حسن انتظاری 
 
کارت زرد: بهزاد غلامپور( مربی)، روزبه چشمی، فرزاد مجیدی( مربی) ( استقلال) دانیال کردستانی، رضا علیاری، فرزان دانا ( فجرشهید سپاسی)
 
کارت قرمز:
 
گل: جعفر سلمانی( دقیقه 54) برای استقلال
 
ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، روزبه چشمی، زبیر نیک‌نفس، محمد دانشگر، مهدی مهدی‌پور، جعفر سلمانی( از دقیقه 1+90 عارف غلامی)، صالح حردانی، امیرحسین حسین‌زاده( از دقیقه 86 سعید مهری)، کوین یامگا، عزیزبک آمانوف( از دقیقه 60 امیرعلی صادقی) و رودی ژستد( از دقیقه 86 ارسلان مطهری).
 
سرمربی: فرهاد مجیدی
 
ترکیب فجرشهید سپاسی: ایمان صادقی، محمد قنبری، علی مولایی، رضا علیاری، حمید نعمتی( از دقیقه 80 شهرام گودرزی)، احمدرضا زنده روح( از دقیقه 80 علی نبی زاده) ، دانیال کردستانی( از دقیقه 59 محمد عرفان معصومی)، یوسف وکیا، اتابک زارعی( از دقیقه 46 محمدرضا خدری) ، فرزان دانا، محمد کاظمی( از دقیقه 58 حسین مهربان)
 
سرمربی: علی اصغر کلانتری
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *