جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۶

پرسپولیس با دست پاکدل نباخت

چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۳
کد مطلب: 792808
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته نوزدهم لیگ برتر مقابل گل‌گهر متوقف شد.
پرسپولیس با دست پاکدل نباخت
به گزارش جهان نيوز، تیم‌های گل‌گهر و پرسپولیس از ساعت 17 امروز در چارچوب دیدارهای هفته نوزدهم لیگ برتر به میزبانی ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان به مصاف هم رفتند که این مسابقه در نهایت با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.
 
با این تساوی روند بردهای پرسپولیس در لیگ برتر پس از چهار پیروزی متوالی قطع شد تا این تیم 42 امتیازی شده و با یک بازی بیشتر نسبت به استقلال و 2 امتیاز کمتر از آبی‌پوشان در رتبه دوم جدول باقی بماند. هرچند توقف مقابل گل‌گهر سبب ادامه روند شکست ناپذیری سرخ پوشان برابر حریف سیرجانی شد. نکته جالب این است پس از باخت پرسپولیس به فولاد در دیدار سوپرجام در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان، حدود دو هفته بعد باز هم شاگردان گل‌محمدی در این ورزشگاه ناکام ماندند. پرسپولیس در حالی به تساوی رسید که گل این تیم امروز مشکوک به هند بود.
 
همچنین شاگردان امیر قلعه نویی هم با این نتیجه 29 امتیازی شده و با تفاضل گل کمتر از پیکان در جایگاه ششم باقی ماندند.
 
داور: محمد حسین ترابیان
کمک‌ها: محمدرضا منصوری و محمدرضا مدیرروستا
 
کارت زرد: علی اصغر عاشوری، آرمین سهرابیان، بهنام برزای و محمدرضا خانزاده از گل‌گهر/ کمال کامیابی‌نیا و رضا اسدی از پرسپولیس
 
کارت قرمز: حیدر افسری(55- سرپرست) گل گهر 
 
گل: کی روش استنلی(32) برای گل‌گهر حامد پاکدل(13) برای پرسپولیس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *