جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۶
۱۱

روابط نامشروع زن متاهل در اکران نوروزی!

شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۰۷:۵۱
کد مطلب: 270967
در حالي كه فيلم هاي با مضمون خيانت خانوادگي با انتقادات شديد كارشناسان فرهنگي مواجه شده اند، مديريت سينمايي قصد دارد تا فرصت اكران نوروزي را در اختيار يكي از اين فيلم ها قرار دهد.
روابط نامشروع زن متاهل در اکران نوروزی!
به گزارش جهان به نقل از کیهان، در حالي كه وزير محترم فرهنگ و ارشاد اسلامي روز گذشته در سخنراني پيش از خطبه هاي نمازجمعه از وضعيت رو به اصلاح سينما خبر داده بود اما، سايت سينماپرس كه به خبرگزاري سازمان سينمايي مشهور است گزارش داد كه يكي از فيلم هاي ضد اخلاقي كه محور داستاني آن، روابط نامشروع يك زن متأهل است، در نوبت اكران نوروزي قرار گرفته است. 

نكته قابل توجه اين است كه در جريان مناقشه ميان سازمان سينمايي و حوزه هنري، تهيه كننده و كارگردان فيلم مذكور به حمايت از مديريت سازمان سينمايي پرداختند و به نظر مي رسد اهداي فرصت ويژه اكران نوروزي، نوعي باج به سازندگان اين فيلم ضد خانواده است.

 متأسفانه سال گذشته نيز چند فيلم مبتلا به مشكلات محتوايي صرفاً به خاطر روابط نزديك سازندگان آن فيلم ها با مديران سينمايي، در نوبت اكران قرار گرفتند. اكراني كه موجب آغاز حاشيه ها و اختلافات گسترده در عرصه سينماي كشورمان شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اميد
Iran, Islamic Republic of
حجتيه بودن كه شاخ و دم ندارد، بايد جهان را فساد فرا گيرد تا منجي آقايان ( نه منجي راستين آل محمد) ظهور كند.
Iran, Islamic Republic of
ترويج فساد است انكارش جايز نيست
Iran, Islamic Republic of
طبق وصیتنامه امام اگر فیلم به مرحله اکران رسید، حزب الله وظیفه دارد که جلویش را بگیرد. تاکید میشود که وظیفه دارد نه اختیار.
تابان
Iran, Islamic Republic of
مملكت رو با جنگل اشتباه نگير دوست عزيز
مهدی
برای شما متاسفم که خود را انقلابی میدانید اما ذره ای برای قانون اساسی که ماحصل انقلاب است احترام نمیگذارید.
Germany
چیه دوباره می خواین عرصه رو برای اکران رسوایی خالی کنید ...
رازقی
آقای وزیر تحویل بگیر. وقتی معاونت رو برات میذارند همین میشه دیگه برادر من. آخه چرا زیر بار میرید؟ آقایون جامعه اسلامی هنرمندان چرا امروز و دیروزتون متفاوت شده؟
ایمان
United Kingdom
این سینما کاری جز خیانت نمی کند
محمد حسن
اون وقت میگن چرا خیانت تو جامعه زیاد شده
خوب بابا جلو این فیلما رو بگیرد.خدا لعنت کنه کسی رو که با عمد این مطلب رو میخواد عادی سازی بکنه
مهدی
آقایان مملکت قانون دارد.این فیلم تحت نظارت و با مجوز وزارت محترم ارشاد تولید شده است.بیایید به نصیحت رهبری عمل نموده و همه به قانون اساسی که حاصل خون هزاران انسان پاک است احترام بگذاریم..هرچند بعید میدونم این نظر درج بشه..جهان عزیز طرفدار واقعیه انقلاب باش
شربتیان
دغدغه فیلمسازان ما با دغدغه مردم خیلی فاصله داره