پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

تکذیب گفته های شمقدری درباره پروژه لاله

يکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۱۲
کد مطلب: 248506
عضو کمیته هنر و رسانه کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: اعضای کمیسیون فرهنگی برای ساخت پروژه میلیاردی «لاله» توجیه نشدند و موافقت کمیسیون فرهنگی برای ساخت این پروژه واقعیت ندارد.
به گزارش جهان، «جمشید جعفرپور» نماینده شهرستان لارستان، خنج و گراش عضو کمیته هنر و رسانه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با فارس درباره اظهار نظر اخیر رئیس سازمان سینمایی مبنی بر توجیه نمایندگان مجلس برای تولید پروژه «لاله»، گفت: پروژه ساخت فیلم «لاله» در ابتدا که مطرح شد با اعتراضاتی از سوی نمایندگان مجلس علی‌‌الخصوص اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس روبرو شد و اعضای کمیسیون خواستار توضیحاتی راجع به پروژه از زبان مسئولین وزارت ارشاد شدند.

دکتر حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جواد  شمقدری رئیس سازمان سینمایی در کمیته حضور پیدا کردند و ‌توضیحاتی دادند که  متاسفانه‌ توضیحات نظر اعضای کمیسیون را جلب نکرد ‌و موافقت کمیسیون با محتوای فیلم و مبالغ اعلام شده برای هزینه پروژه ‌را به دست نیاورد.

وی در ادامه گفت: در کمیسیون فرهنگی مجلس توافقی برای تولید فیلم «لاله » وجود ندارد‌؛ البته اعضای کمیسیون نقطه نظراتی داشتند که مطرح شد اما متاسفانه مورد توجه قرار نگرفته است. اعضای کمیسیون فرهنگی برای ساخت پروژه میلیاردی «لاله» توجیه نشدند و موافقت کمیسیون فرهنگی برای ساخت این پروژه واقعیت ندارد و کماکان اعضای کمیسیون بر مواضع خود که انتقاد به ساخت این پروژه است پابرجا هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *