شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱

اقدام عجیب سازمان سینمایی

يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب: 331418
سازمان سینمایی در اقدامی عجیب و سوال برانگیز به فیلمی که بدون مجوز ساخته شده است، مجوز نمایش داد!
به گزارش جهان به نقل از کیهان، این فیلم به کارگردانی خانم رخشان بنی اعتماد ساخته شده که حدود دو سال از تولید آن گذشته است و پیش از این تنها برای جمع‌های محدود و خصوصی نمایش داده شده بود. بنابر روایت تماشاگران، این فیلم به شدت ضعیف است و تنها با تکیه بر سیاه نمایی و ابتذال محتوایی، قصد جلب توجه مخاطب را دارد. حسین معززی‌نیا منتقد سینما چندی پیش در یادداشتی با اشاره به برخی از فیلم‌سازان، از جمله «رخشان بنی اعتماد» نوشته بود:«بعید است فیلم‌های مانده در گنجه‌ای داشته باشند که قرار باشد دردی دوا کنند.»

گفتنی است، مدیریت سینمایی جدید قصد دارد فیلم‌های توقیفی باقی مانده از سال‌های گذشته را در سی‌و‌دومین جشنواره فیلم فجر نمایش دهد. محتوای اغلب این آثار، خیانت و فحشا و توهین به جامعه ایرانی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


از زحمات اصلاح طلبان تشکر می کنیم که تا می توانید ایران خود را بکوبید و طبق معمول خودتان که در فتنه 88 نشان دادید دل دشمنان ایران اسلامی را شاد و شادتر نمائید.