جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱

‌همه در راستای تحقق شعارسال تلاش کنند

جمعه ۷ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۲۱
کد مطلب: 414416
نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان و مردم همه باید در یک خط واحد حرکت حرکت کنند و در راستای تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری تلاش کنند.
به گزارش جهان، محسن بیگلری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مقام معظم رهبری هر ساله با توجه به ضرورت، نام سال را انتخاب می‌کنند.

وی افزود: ایشان ابتدا به اصلاح الگوی مصرف، بحث‌های اقتصادی و حمایت از تولید ملی تاکید کردند و با توجه به ضرورت، امسال را به نام «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» نامگذاری کردند.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: نامگذاری امسال از جانب مقام معظم رهبری بسیار روشنفکرانه و مدبرانه بود و امید می‌رود که با همدلی میان دولت، مردم و مجلس این شعار اجرا شود.

وی در ادامه بیان کرد: در کشور ما جناح بازی و طرفداری از جریانی خاص جایگاهی ندارد زیرا همه ما زیر پرچم واحد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زندگی می کنیم.

بیگلری اعلام کرد: مسئولان و مردم همه باید در یک خط واحد حرکت حرکت کنند و در راستای تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری تلاش کنند.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: با همدلی و همزبانی که میان مردم از ابتدای جنگ تحمیلی تا پایان آن وجود داشت، همه از خاک جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند و در دوران جهاد سازندگی نیز کشور را آباد کردند و انتظار می رود که امروز نیز این همدلی و همزبانی میان مردم وجود داشته باشد.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس افزود: علاوه بر این، همدلی میان مجلس، دولت و مردم باید وجود داشته باشد زیرا این مسئله به نفع همه است.

وی خاطرنشان کرد: هر چند مجلس وظیفه نظارت و قانون‌گذاری را برعهده دارد اما در چهارچوب وظایف خود از دولت حمایت خواهد کرد.

بیگلری در پایان یادآور شد: دولت و مجلس هر دو باید به دنبال خدمت صادقانه به مردم باشند و در این صورت با همدلی و همزبانی تحقق شعار سال امکانپذیر خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *